Bmw S1000r de koning van de nakeds

Was op Zandvoort afgelopen vrijdag, met Motorsport Lifestyle :]
Lekker. *O*
In 2010 ben ik een keer derde geweest bij de laatste sessie die ze als race rijden.
Dan komen er talenten naar boven die ik nog niet eerder gekend had. Niemand er voorbij! _O-
(Remmend de Tarzan in en gelijk op het gas, in plaats van remmen.. gas los.. insturen .. gas)
Wheelies maken :$ hoeft van mij niet zo
Van mij ook niet, heb er niets mee.
Maar dynamic pro .. staat die ook op het schermpje als je de stekker niet hebt?
Eerst morgen even bij motormike een nieuwe achterband halen.
Dat is niet ver van hier. :P
 
Misschien dat je in de war bent met 'dynamic' vs 'dynamic pro' en anders zit er een stekker in 😜
 
Maar hij staat wel in het schermpje als je de stekker er niet in hebt?
Ik zie hem wel staan namelijk.

Als je hem in beeld ziet staan kun je hem ook selecteren. En zit dus je stekker al gemonteerd.
Zonder stekker zie je de optie er ook niet bij staan en heb je dus maar 3 opties.
 
Misschien dat je in de war bent met 'dynamic' vs 'dynamic pro' en anders zit er een stekker in 😜
Als je hem in beeld ziet staan kun je hem ook selecteren. En zit dus je stekker al gemonteerd.
Zonder stekker zie je de optie er ook niet bij staan en heb je dus maar 3 opties.
Tnx, toevallig net gereden en dit geconstateerd. *O*
De mapping wel weer snel terug naar Road voordat het stoplicht op groen ging. :+ :+

Iemand nog een tip voor het zadel, of een deluxe zadel in de aanbieding? *O*
 
Tnx, toevallig net gereden en dit geconstateerd. *O*
De mapping wel weer snel terug naar Road voordat het stoplicht op groen ging. :+ :+

Iemand nog een tip voor het zadel, of een deluxe zadel in de aanbieding? *O*

Maak je vooral niet te druk vwb de 'dynamic-pro' setting. Het is niet zo dat je ineens 100pk extra hebt ofzo. Daarbij hadden ze 10 jaar geleden nog geen verschillende rijmodi. :P

Ik vind het zadel persoonlijk ook erg hard. Dus ook geintresseerd in een alternatief.
 
Wat betreft het zadel, als jullie een beetje in de buurt van Den Haag wonen. Zou ik is bij http://tijgerleathers.nl/ informeren. Maat van me heeft hier zijn zadel laten bekleden, echt super tof resultaat! En hun kunnen het zadel ook verhogen voor meer comfort. Ik weet alleen niet hoe dat uitkomt met de prijs O-) Comfortzadel bij bmw is €280. Originele zadel aanpassen en custom printje erop weet ik niet :+ Maar misschien leuk ideetje!
 
Maak je vooral niet te druk vwb de 'dynamic-pro' setting. Het is niet zo dat je ineens 100pk extra hebt ofzo. Daarbij hadden ze 10 jaar geleden nog geen verschillende rijmodi. :P
Nee, maar het weer is nog niet al te best, vanochtend ook weer vochtig wegdek.
Op mijn oprit zijn ze ook nog aan de weg bezig, het is enorm slecht asfalt, en veel vrachtwagens die wellicht diesel morsen. O-)

En ik laat me graag verrassen in positieve zin als ik er klaar voor ben. :Y
Eigenlijk wil ik het cadeautje nog niet uitpakken. _O-

Met de RSV4 reed ik op de openbare weg ook altijd in de racemapping.
Dat went zo snel. :+
Ik vind het zadel persoonlijk ook erg hard. Dus ook geintresseerd in een alternatief.
Mijn rechterheup veroorzaakt een pijn in de rechterbil.
Het lijkt wel alsof dit zadel het aanwakkert. Zit er recht bovenop.

Of het zijn nog de 215 kilometers die ik de week voor aankoop op de fiets moest afleggen. :+
Wat betreft het zadel, als jullie een beetje in de buurt van Den Haag wonen. Zou ik is bij http://tijgerleathers.nl/ informeren. Maat van me heeft hier zijn zadel laten bekleden, echt super tof resultaat! En hun kunnen het zadel ook verhogen voor meer comfort. Ik weet alleen niet hoe dat uitkomt met de prijs O-) Comfortzadel bij bmw is €280. Originele zadel aanpassen en custom printje erop weet ik niet :+ Maar misschien leuk ideetje!
Ja, bekend adresje. *O*

Ik wil ook nog een origineel zadel overhouden. :)

Dat gezegd hebbende, even bij Boonstra gekeken.
Maar uit de schadefietsen nog geen zadel. :$
 
Laatst bewerkt:
1k0.jpg
 
Maak je vooral niet te druk vwb de 'dynamic-pro' setting. Het is niet zo dat je ineens 100pk extra hebt ofzo. Daarbij hadden ze 10 jaar geleden nog geen verschillende rijmodi. :P

Er is ook geen verschil in vermogensafgifte bij Dynamic of Dynamic Pro maar houdt wel in de gaten dat in de laatste stand alle elektronische hulpmiddelen uitgeschakeld zijn (ABS/DTC) en dat je vering automatisch naar de harde stand gaat.
 
Dynamic Pro zal ik dus ff niet gebruiken voorlopig.
Ik verwacht niet dat ik volgende week woensdag tegen beperkingen op loop in twee sessies op CPZ. :)

Weet iemand hoe de S1000R zijn snelheid meet?
Wellicht neem ik een ander achtertandwiel, zou leuk zijn als de meting gelijk blijft. :)
 
Het gaat niet helemaal uit, maar gaat wel in hooligan mode. De hellingshoeksensor gooit die wel uit, dus backflip wheelies 😂 Maar de tc blijft wel aan, maar grijpt super laat in. Vlak voor dat je er met een highsider afgegooid word. Saved my ass toen. Dus driften kan ook prima, mocht je niet teveel zijwaarts gaan 😎
 
Het gaat niet helemaal uit, maar gaat wel in hooligan mode. De hellingshoeksensor gooit die wel uit, dus backflip wheelies 😂 Maar de tc blijft wel aan, maar grijpt super laat in. Vlak voor dat je er met een highsider afgegooid word. Saved my ass toen. Dus driften kan ook prima, mocht je niet teveel zijwaarts gaan 😎
Ik dacht ook al dat hij niet 100% van alle vangnetten zou deleten.
Bij aankoop zijn er wel boekjes overgedragen, dus wilde het daar nog even opzoeken.
Maar die moet ik even ergens weer opgraven. :+

En met Googlen blijkt mijn Frans ook niet alles. :')

full


Race ABS roue AR. :?
 
Laatst bewerkt:
Even de portemonnee getrokken voor een uitgebreide doppenset Torx. :+

full


+/- 10 euro free shipping. O-)
 
Laatst bewerkt:
Jij gaat aan een fiets sleutelen van +/- 20mille, met een bitset van 10euro? Succes!! _O-
I get your drift. ;) :t

Ik heb wel een betere Torx set hoor, maar met vaste doppen kan je net even meer druk zetten met losdraaien.
Met goed gereedschap en brute kracht kan je ook alles slopen.
Als ik speling voel in de punt, dan ga ik niet draaien. ;)

En ga er niet dagelijks mee werken, onderkuipje eraf, olie verversen.
Dat werk. Ik hou van goedkoop, maar sleutel weloverwogen. :+
 
Laatst bewerkt:
Die is wel het meest duidelijk van wat ik gezien heb. :t

Gisteren even het boekje doorgebladerd.
Apart dat de garage bij de 10.000 km beurt 10W50 heeft afgevuld.
Normaal staat dat er wel bij als alternatief, maar hier praat BMW alleen over 5W40. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan