beemer fighter deeeeeeeel 3.....

Gaaf gaaf gaaf! :)
Ik vind de manier waarop je de uitlaten maakt echt kunst!
Zeer benieuwd hoe je test vlucht verloopt!

Geen kritiek, maar ik VIND dat rood niet zo mooi.
Had je dat blauw van de velgen niet kunnen pakken? :)
 
Prachtig geworden , je hebt een gezegde : er zijn motorrijders en BMW rijders maar dat is hier niet aan de orde.
Succes en niet stuk maken.
 
Prachtig geworden , je hebt een gezegde : er zijn motorrijders en BMW rijders maar dat is hier niet aan de orde.
Succes en niet stuk maken.

nu heb je voortaan: BMW rijders en BMW laagvliegers :P
Erg gave machine geworden met nog mooier dan perfect toegepaste techniek :9~ :9~
 
hier istie :P
full
 
het afgelopen weekeind was weer om in te lijsten!

zaterdag voor het eerst op het beest gereden omdat ik er in nederland geen kans meer voor heb gehad.........pfffffffffffffffffffffffft.

niet mee te rijden. was net een tijger in een kooi waar je met een stok naar zit te prikken. zo zenuwachtig als wat.
had na de 4e run al wat meer controle over het gevaarte, maar een km wheelie zat er bij lange na niet in.

in de 5e run ging er in de ecu wat kapot waardoor hij maar op 2 cilinders ging lopen. eerst dacht ik dat ik het blok opgeblazen had, maar dat was gelukkig niet zo.

er komen 2 draden uit de ecu voor de injectie. de ene voed injector 1 en 4.....de andere injector 2 en 3.
die van 1 en 4 gaf geen signaal meer door. hier kwamen we achter na een flinke zoektocht.

uiteindelijk besloten om alle 4 de injectoren op de nog werkende draad aan te sluiten en toen liep hij weer.

bij het proefrijden merkte ik meteen al dat hij wat soepeler reageerde.......dat was 9 uur s'avonds....

de zondag was supermooi qua weer, dus konden we weer lekker los gaan. ik heb de hele dag nodig gehad om aan de bike te wennen en uit te vinden hoe ik hem het best kon wheelien. het op het achterwiel krijgen was nog steeds erg moeilijk omdat de motor nog steeds erg ruw reageerde, maar uiteindelijk in m'n laatste run toch nog de kilometer gehaald met 140mph/225kmph.

ik moet zeggen dat ik de ena laatste run echt een goede run had die ik verknalde doordat ik in 4e versnelling zat terwijl ik 5 dacht.....en dat ik toen echt de hoop opgegeven had om de km nog te kunnen halen.

de laatste run ging ik ook zo in, maar had zoiets van......ik probeer wat eerder voor de startstreep omhoog te gaan zodat ik hem misschien stabiel kan krijgen en dan alsnog een poging kan wagen........en dat lukte gelukkig, daarna kwam ik in een flow die ik heel het weekeind nog niet gehad had en ging alles eigenlijk vanzelf. *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

man man man, wat was ik blij. echt niet normaal!
 
Terug
Bovenaan Onderaan