BMW R1200RT ervaringen e.d. Deel 15

Ron en Ootje dank voor de input.
Heb vanochtend toch weer die Philips H7 erin gezet.
Ik denk dat die wel weer een tijdje meegaan.
Xenon is in mijn situatie toch niet mogelijk.
Vr Gr Erwin
 
Als we over concrete dagen hebben dan heb ik 24 september al een rit en ben ik het weekend erna weg.

Vandaag de motor weer opgehaald van een 70K beurt. Met het inleveren ervan krijg je een leenfietsje mee. Letterlijk fiets. Zo licht voelde het althans. Via de RDW zou er een verschil van 25 kilo moeten zijn, mijns inziens scheelde het 125 kilo. Een F700 GS, je moet alleen niet maatje kano als schoen hebben, anders lukt schakelen niet of lastig.

Het was niet warm, maar ik vond de wind zalig om te rijden. Tijden geleden dat ik zoveel wind heb gevangen.

In ieder geval, de motor kan er hopelijk weer 10k tegenaan, als ik in het huidige tempo weer ga beginnen, zou het zomaar februari/maart kunnen wezen dat de motor weer naar de dealer mag.
 
Vandaag gespot op Schiphol-Oost:
Wobbert01.jpeg


Wobbert???

Ha Ha, dacht ik dat ik aan het pimpen was geweest, maar die Wobbert kan er pas echt wat van!

Maar over pimpen gesproken..

Die biesjes die op de "Spezial 719" gaan, ik ving geruchten op dat zoiets ook als "stickertjes" bij Wunderlich te krijgen zou zijn. Weet iemand dat? Denk dat ze op mijn Sidney blauwe DeeOoHaaCee niet misstaan eigenlijk..
 
Wobbert: mocht je denken, "Waar stond de fiets van Jeroen?", die stond achter de heg in het fietsen/motorhok. Ook al was de kans op een paar spatjes zo goed als nul, ik zet hem toch liever onder het afdakje. Al was het maar tegen vogel fletsen (maar goed, die vogel flets ving ik op de terugreis vol op het Puig schermpje alsnog, ik was met de eRrrEssss)
 
Ha Jeroen! Nee, dacht ik niet ;) Wist niet dat je af en toe ook in 204 moet zijn alhoewel het hier wel idd behoorlijk blauw kan zijn :Y

Wist geen eens dat er een hok is. Maar buiten staat tie prima
 
Jeroen1969 over de vogelfletsen:
Wobbert: mocht je denken, "Waar stond de fiets van Jeroen?", die stond achter de heg in het fietsen/motorhok. Ook al was de kans op een paar spatjes zo goed als nul, ik zet hem toch liever onder het afdakje. Al was het maar tegen vogel fletsen (maar goed, die vogel flets ving ik op de terugreis vol op het Puig schermpje alsnog, ik was met de eRrrEssss)

en ik maar denken dat ze machines hadden om de toiletten te legen in die vogels op Schiphol .......


...... ben altijd wel blij dat ze allles binnen houden als ze over het SjatOotje vliegen. :)
 
Laatst bewerkt:
Zag laatst op You Tube die 6 cilinder uitvoering met van die treeplanken.
Waanzinnig mooie fiets vind ik dat.
Ben niet zo van de 4 en 6 cilinders, maar vind het concept wel erg mooi.
Vr Gr
 
Terug
Bovenaan Onderaan