gevr. diverse oude windschermen liefst lekker oud en bros

topic daarover en howto komt vanzelf, maar graag meer ruitjes. Daar is dit topic voor.

ik wil ook wel eens een kettingzaag proberen
 
Laatst bewerkt:

sorry, had het topic niet in mijn favorieten gezet en geen uitnodiging per pb mogen ontvangen, volgende keer beter.

begrijp ook dat ik moet komen opdagen ipv morele steun op afstand door in mijn bikini achter de laptop te zitten... tis koud buiten hoor ... :/

aangezien een film in een fotoalbum nogal raar reageerde heb ik maar gewoon de hele 3 minuten uitgezeten, inderdaad het gaat erg mooi en makkelijk.
is het een gewone doorslijpschijf van 1 mm ofzo?
zal ook even kijken of ik nog ruitjes heb liggen, maar laat ik er (dit keer) maar bijzetten dat ik niks beloof ;)
en hulde aan Bosso dat hij er zo een eind voor wou rijden ;)
 
Laatst bewerkt:
Kerel,iemand loopt in dat topic in mijn eerste post te strepen , laat ik t zien goed?
(aangepast)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kerel,je loopt in dat topic in mijn eerste post te strepen , laat ik t je zien en dan is t nog niet goed?
blijkbaar ben ik niet duidelijk.

Ik zal alle manieren en diverse ruit soorten filmen en een duidelijke howto maken met alle haken en ogen (incl zaagbladen)

Ik heb nooit gezegd dat een haakse slijper de manier is voor iedereen. (voor mij wel, maar dat is omdat ik in de werkplaats geen houtbewerkings gereedschap heb)

Dat filmpje is voorbarig geplaatst en totaal niet het totaal dat ik voor ogen heb.

ontopic. Heeft er nog iemand ruitjes???
 
blijkbaar ben ik niet duidelijk.

Ik zal alle manieren en diverse ruit soorten filmen en een duidelijke howto maken met alle haken en ogen (incl zaagbladen)

Ik heb nooit gezegd dat een haakse slijper de manier is voor iedereen. (voor mij wel, maar dat is omdat ik in de werkplaats geen houtbewerkings gereedschap heb)

Dat filmpje is voorbarig geplaatst en totaal niet het totaal dat ik voor ogen heb.

ontopic. Heeft er nog iemand ruitjes???

Lijkt me goed er van uit te gaan dat het op deze manier kan en werkt, zeker als er filmpjes van zijn hoeft daar verder geen discussie over te ontstaan.

Heb je betere manieren, prima. Voeg daar dan ook een beschrijving van bij.
Het is iig niet nodig elkaar op de man aan te vallen en te ruziën welke methode nu de enig echte is, dat bepalen de gebruikers wel, die kijken en lezen en kijken dan wat zij voor zichzelf de beste methode vinden *D
 
Gewoon om mijn punt te maken over hoe in te korten. Liefst gratis en gratis thuis bezorgt. U krijgt wel een eervolle vermelding :}
Dus om je zogenaamde gelijk te tonen open je een gecamoufleerd topic waarin je zogenaamd verschillende manieren wilt tonen om een scherm in te korten.
En wat heb je aangetoont met je slijptolletje, dat je ongelijk had en gewoon veel aan het trollen bent op dit forum.

Dat je een zielig figuur bent had ik jaren geleden al door, maar zo zielig had ik niet verwacht.
 
Dus om je zogenaamde gelijk te tonen open je een gecamoufleerd topic waarin je zogenaamd verschillende manieren wilt tonen om een scherm in te korten.
En wat heb je aangetoont met je slijptolletje, dat je ongelijk had en gewoon veel aan het trollen bent op dit forum.

Dat je een zielig figuur bent had ik jaren geleden al door, maar zo zielig had ik niet verwacht.

Fijn dat ik het zelf niet hoef te typen
 
De bovenstaande 2 reacties zullen we voor 't gemak maar even vergeten. :X


Kunnen we na een half jaar de diverse mogelijkheden tot het inkorten van motorruiten verwachten? *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan