KTM 990 SuperDuke deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mat inderdaad. Ben ook erg benieuwd en dan met name of ik alles weer in de midden krijg en goed afgesteld qua houding. Alle markeringen worden natuurlijk gecoat en zijn foetsie. Hopelijk kan ik er dit weekend mee bezig :)
 
Laatst bewerkt:
Mat inderdaad. Ben ook erg benieuwd en dan met name of ik alles weer in de midden krijg en goed afgesteld qua houding. Alle markeringen worden natuurlijk gecoat en zijn foetsie. Hopelijk kan ik er dit weekend mee bezig :)

Dat is een kwestie van meetlintje er naast houden :)
 
Laten poederen valt kwa prijs over het algemeen best mee.
Je moet geen haast hebben en wachten tot er een grotere partij in jouw kleur gepoederd wordt, dat is meestal de truc.
 
weet er iemand of de kabel van de claxon gemakkelijk te volgen is? Heb die denali soundbomb besteld, maar er juist achter gekomen dat degene dat er nu op staat niks meer doet, zekering is nog in orde, krijg aan de claxon zelf gewoon geen stroom, morgen ga ik de schakelaar eens overbruggen, maar als dat ook niets doet zou ik denken aan een kabelbreuk, hoewel ik niet direct zou weten hoe dat dit kan gebeuren :/
 
Claxon schakelt de min, dus zou constant 12 volt op moeten staan. Als je dat niet hebt en de bijbehorende zekering is nog goed, zit er ws tussen de claxon en de zekering een breukje.

Als ik het goed zie in het schema zou de geel blauwe draad vanaf de claxon de plus moeten zijn. Die zou je terug moeten kunnen volgen richting zekeringen.

Als je op de claxon geen 12v hebt heeft de schakelaar overbruggen ook weinig zin lijkt me omdat die de min schakelt.
 
Laatst bewerkt:
gisteren de schakelaar open gedaan, doet inderdaad niks, die overbruggen, maar daar komt een groene en bruine draad aan, heb hem uitgemeten ook, zit niks op, straks of morgen nog eens voort zien, anders doe ik hem binnen, zou dit toch al doen om de zwaardere claxon te laten aansluiten, zoeken ze het maar ineens uit :Y

Claxon schakelt de min, dus zou constant 12 volt op moeten staan. Als je dat niet hebt en de bijbehorende zekering is nog goed, zit er ws tussen de claxon en de zekering een breukje.

Als ik het goed zie in het schema zou de geel blauwe draad vanaf de claxon de plus moeten zijn. Die zou je terug moeten kunnen volgen richting zekeringen.

Als je op de claxon geen 12v hebt heeft de schakelaar overbruggen ook weinig zin lijkt me omdat die de min schakelt.
 
gisteren de schakelaar open gedaan, doet inderdaad niks, die overbruggen, maar daar komt een groene en bruine draad aan, heb hem uitgemeten ook, zit niks op, straks of morgen nog eens voort zien, anders doe ik hem binnen, zou dit toch al doen om de zwaardere claxon te laten aansluiten, zoeken ze het maar ineens uit :Y
Op de schakelaar zal je niks meten inderdaad, want dat is alleen maar de verbinding met aarde (het frame)

De geel blauwe draad aan de claxon zelf is de +12V.
 
Sorry namp...Ik kom d'r niet uit met die foto's via mobiel 😓😓
full


Stuur erop zetten was makkelijker. Kwartiertje werk. Tip met luchtpistool was goud waard :)
 
Laatst bewerkt:
1449087846225429640.jpg


Had je geen kleinere foto? :+

*Net te laat -O-

Maar ziet er goed uit! :P
 
Laatst bewerkt:
op de mijne staat ook een zwart stuur, hoe zwarter, hoe beter :Y wel gewoon een vers gaan halen, denk 10 of 15 mm breder dan het origineel, overzetten stelt inderdaad niks voor, overlaatst een gesmoked achterlicht tegengekomen op ebay, maar was met ingewerkte pinkers, donker achterlicht is dan ook wel mooi, als hij stilstaat, maar die pinkers erin vind ik niet zo geslaagd
 
Ziet er idd strak uit Jens :+ met de dikte van de laklaag is het dus wel meegevallen.

@blackbeest heb je een bedradingsschema? daarmee zou je de geel/blauwe draad kunnen traceren, ik zie dat per SD/R en bouwjaren verschillende bedradingsschema's zijn. Er is een repair manual in omloop ook op dit topic, ik kan em zo snel niet vinden maar misschien weet Neem de locatie?
 
Links naar werkplaatshandboeken staan in de openingspost onder het kopje documentatie.

Achterlicht met ingebouwde knippers is waardeloos als je het mij vraagt.
In het donker gaat het nog wel, maar overdag zijn die richtingaanwijzers vaak bijzonder slecht te zien, wat die dingen mijns inziens gewoon gevaarlijk maakt.
 
mij was het meer te doen om het gefumeerde glas, donker als hij uit staat, die pinkers vind ik ook niks, ook al omdat bij mij de originele er niet meer op staan, maar een fijner/smaller model, zonder uitstekende pinkers denk ik dat de achterkant er ook maar raar zou uitzien, claxon verder uitzoeken zal voor volgende week zijn, of de dealer, als ik tegen dan de harde binnen heb :), bedankt voor de hulp alvast
 
Hey!

Sinds twee dagen heb ik een SuperDuke. Het bevalt prima, maar dat wisten jullie waarschijnlijk al!
Tot op het moment van vandaag wist ik dat het een goede keus was, en ik heb er echt geen spijt van! Heerlijk sturen, genoeg vermogen...

Als een Duke Noob, zie ik een paar dingen en bij deze een aantal vragen aan de experts:

  1. Ik heb de standaard stuur, ik zag vandaag een andere Duke met een bredere Renthal. Wat is jullie ervaring?
  2. Het zelf tunen door de ECU / versnellingen truuk, werkt dit echt? Merkbaar? Ja, de Duke heeft veel vermogen, maar hij wil niet heel makkelijk op het achterwiel.
  3. Ik wil de motor nog bij Ritzen op de bank zetten, heeft het zin om een DNA luchtfilter (tjoening!) aan te schaffen?
  4. Welke olie is het beste voor deze beest? 10w60 vol synthetisch lees ik?
  5. De standaard spiegels zitten erop, ik zie alleen mijn elleboog. Iemand een tip voor strakke bar end spiegels?
  6. Ik heb een 2006 Duke, past hier het voorkapje ook op van een nieuwere versie? De twee koplampen vind ik mooier!

Alvast bedankt! :]
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan