Alles over de Aprilia RSV Mille - Deel 19 - Broaaap!!

....
full
 
Mooi rekje. Alleen te duur voor mij op het moment :p


Iemand toevallig nog een ori knipperlicht rechtsvoor of links achter over? 01/03 model?
 
iemand een idee voor een hoger stuur op een mille

bv clipons van een vfr ? liefst wil ik de kuip heel laten

Ik heb er falco clipons op gehad maar dat vond ik nog niet genoeg. Nu een setje verstelbare tarozzi clipons erop (70mm verhoogd). Doordat de hoek van de stuurstangen ook verstelbaar is staat het geheel zeker 10cm hoger dan origineel. Zien er erg netjes uit en doet het originele ontwerp van de motor geen geweld aan en zijn niet duur à E130,-. Clipons staan nu een heel stuk hoger en dit geeft echt heel veel extra comfort. Ik heb niet in de Kuip hoeven zagen. Alleen de stuuruitslag is wat beperkter. Bij rijden is dit geen enkel probleem, bij manouvreren met parkeren etc is het iets opletten. Remlijdingen heb ik moet vervangen door langere. Koppelingsleiding door verleggen niet hoeven te vervangen.

Als je wil kan ik een foto maken zodat je kan zien hoe het gemonteerd staat.
 
Ik heb er falco clipons op gehad maar dat vond ik nog niet genoeg. Nu een setje verstelbare tarozzi clipons erop (70mm verhoogd). Doordat de hoek van de stuurstangen ook verstelbaar is staat het geheel zeker 10cm hoger dan origineel. Zien er erg netjes uit en doet het originele ontwerp van de motor geen geweld aan en zijn niet duur à E130,-. Clipons staan nu een heel stuk hoger en dit geeft echt heel veel extra comfort. Ik heb niet in de Kuip hoeven zagen. Alleen de stuuruitslag is wat beperkter. Bij rijden is dit geen enkel probleem, bij manouvreren met parkeren etc is het iets opletten. Remlijdingen heb ik moet vervangen door langere. Koppelingsleiding door verleggen niet hoeven te vervangen.

Als je wil kan ik een foto maken zodat je kan zien hoe het gemonteerd staat.

Graag foto's en een linkje?
 
Iemand toevallig nog een gen2 olietank liggen die dicht is? Zit verlegen om 1.
 
Graag foto's en een linkje?

Bij deze. Is trouwens een rsv uit 2001 maar zal in principe niet verschillen met hoe je dit op een factory of 1e generatie mille kunt uitvoeren. Zoals op 1 van de foto's te zien is heb ik de kuip iets verhoogd met rode kunstofringen. Het ombouwen is niet moeilijk en in een paar uur goed te doen. Ik heb wel nieuwe beugeltjes moeten maken voor koppeling- en remvloeistof reservoir omdat deze anders tegen de topkuip komen. Daarnaast heb ik ringen om de stuurnokjes geplaats om de stuuruitslag te beperken.


full

full

full

full
 
En als iemand nog belangstelling heeft voor setje falco clipons. Zijn gepoedercoat, de zichtbare delen zijn netjes (niet nieuw maar gewoon netjes). Coating op de stuurstangen is er deels af omdat anders door de dikte van de coating gashandel etc. niet past. Ik heb ze destijds gebruikt gekocht en heel even op de mille gehad.

Over te nemen voor E75,-

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb laatst een set Akra's gescoord via eBay.
Om deze reden ga ik mijn Aprilia Titanium Racing dempers verkopen.
Dus bij deze alvast een interesse peiling :-)

Dit zijn de originele Titanium Aprilia Racing dempers en zijn best zeldzaam.

Dempers zijn zonder e-keur. Vorige eigenaar heeft bij Pajic db-killers laten maken (€50/s). Motor maakt dan een zeer beschaafd geluid. (meerdere malen mee in Duitsland gereden, geen problemen gehad)

Zonder de killers maakt hij een heel mooi zwaar geluid. Niet te aso, maar wel het dikke twin geluid.
Dempers zijn in nette staat, in de rechterdemper zit een heel klein deukje.

Qua prijs incl db killers zit ik te denken aan €450.

Hier een foto met de dempers op de motor. Als je goed kijkt zie je het kleine deukje. Dit is eigenlijk het enige wat aan de dempers op te merken is.

35168652440_9875aea304_h.jpg


Over een week of 2 zijn ze denk ik beschikbaar. (dan zal ik ook detail foto's maken)
 
Laatst bewerkt:
Nadat een maat een Tuono had gekocht en de andere maat een RSV had gekocht begon het bij mij toch ook te kriebelen.

Dus toen samen met de RSV maat in Rotterdam voor eentje wezen kijken, maar toen daar de motorhoes afgetrokken werd viel het lichtelijk tegen. Dus die laten staan.
Toen ik zondag ff bij de RSV maat was om wat te ouwehoeren zag ik opeens een hele nette staan op MP. Dus meteen een belletje gedaan en in de auto erheen geraced.
Dus bij deze wil ik mijn recente aanwinst even laten zien.

Aprilia RSV Mille uit 2003 in de SBK Black Edition.
full

Ik ben alleen nog op zoek naar een nette buddyseat cover zodat dat die "niet zo mooie" duobuddyseat eraf kan.
 
Laatst bewerkt:
Mooie mille! Zag hem staan en een goede prijs. Alleen hoort dit kuiwerk bij de R editie. Weet niet of het frame bij een R hoort? Of dat er enkel ander kuipwerk opgegaan is of de R stickers.

De normale rsv 2003 zwart ziet er zo uit:
attachment.php


Niet om te zeiken hoor ;), is een heel net ding!
 
Laatst bewerkt:
Gezien het feit dat je wel een zwart frame hebt, is het wel een R. Alleen de dure delen eraf gehaald denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan