Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Weer een knap helmpje :t

[afbeelding]
Making of. :)

Niet met de ogen knipperen, dan is het filmpje al afgelopen.

Het gaat net zo snel als de starts van Lorenzo. :}

full
 
Laatst bewerkt:
Ben bang dat Jorge morgen zichzelf wel helemaal zal moet insmeren met Durex Intense Orgasmic. Om een bevorderende strakke race te rijden om zodoende dan bij de eerste 12 te kunnen finishen ?
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het leuk dat JL de pace weer te pakken heeft. Hoe meer toppers voorin het veld, hoe beter.
Maar met prima weer tijdens de race, een goede start, en een van de beste tracks voor Ducati kon hij toch niet op het podium komen. Zelfs die smurf reed hem nog op achterstand....
Ik vrees voor JL dat het een erg zwaar jaar gaat worden (of blijft, het is maar hoe je het bekijkt).
 
Maar met prima weer tijdens de race, een goede start, en een van de beste tracks voor Ducati kon hij toch niet op het podium komen. Zelfs die smurf reed hem nog op achterstand....
Ik vrees voor JL dat het een erg zwaar jaar gaat worden (of blijft, het is maar hoe je het bekijkt).

Vinales en Rossi konden niet in de buurt komen. Da's belangrijke progressie, denk ik. Dat Lorenzo Dovizioso en Marquez nog niet bij kan houden, is geen schande.
 
Maar met prima weer tijdens de race, een goede start, en een van de beste tracks voor Ducati kon hij toch niet op het podium komen. Zelfs die smurf reed hem nog op achterstand....
Ik vrees voor JL dat het een erg zwaar jaar gaat worden (of blijft, het is maar hoe je het bekijkt).

Die smurf i anders wel in staat,als ie zijn dag heeft, om het hele veld op een hoop te rijden :] :]

Ik denk dat JL daar heel anders over denkt,hij heeft vandaag niet veel moeten laten liggen :) en weer wat progressie gemaakt. *D
 
Jorge heeft gewoon een hele nette race gereden. Helaas net niet mee kunnen gaan met de top 3 maar een hele strakke 4e positie is gewoon netjes. De progressie die hij laat zien is bijzonder goed. Dat podium of overwinning komt er nog wel gok ik.
 
Een podium heeft-ie al... Consequent vooraan rijden, als beste Ducatist, dat is het einddoel. :Y Of dat leidt tot een kampioenschap, ligt natuurlijk ook aan of de motor ertoe in staat is.
 
2 knappe races gezien van Jlo,jammer dat het team het in Brno verknalde maar kan gebeuren.
Mooi plaatje weer *D

full
 
2 knappe races?
Oostenrijk telt maar als 1 race Paul, ook wanneer je hem 2x kijkt... ;)
 
Laatst bewerkt:
2 knappe races gezien van Jlo,jammer dat het team het in Brno verknalde maar kan gebeuren.
Mooi plaatje weer *D

[afbeelding]

Paul,

Je hebt inmiddels al meerdere keren laten zien dat je mooie plaatjes kan vinden van Lorenzo, wordt het niet eens tijd dat je een aantal plaatjes verzamelt en deze in de OP neer pleurt?

Inmiddels zal je wel klaar zijn met het uitlaten van de hond, die heeft inmiddels geen pootjes meer over van die lange wandeling en je idool verdient toch wel een fatsoenlijke OP ?

:+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan