racen op een pc40 / pc37 2017

80 en 90 is best laag toch? Die van mij staat continue tussen de 100 en 106 (2004 model). Dit is wel tegen het einde vd sessie.

Mijn pc37 had dit ook. Sommige rijden zelfs zonder fan op een PC40 :') :?
Die reageert denk ik iets anders dan de pc37. Ik vind de pc37 sowieso een heethoofd.

Ik was soms de baan nog niet af met de uitloopronde op een warme dag en die fan ging al aan (106 graden) en anders zeker wel op de paddock.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb voor 30-08 geboekt bij MSL.

Eind augustus mijn eerste circuitdag van het jaar. Wat een kut jaar heb ik in dit opzicht! -O-


Een hoop andere goede dingen dit jaar, maar lekker rijden zou het feestje zijn van deze zomer voor mij en ik heb nog 0 feesten gehad. :(

Goed, met wat mazzel kan ik in september nog 1 of 2 keer als de zomer het toelaat.
 
Mijn pc37 heeft ook geen fan. Onder het rijden komt die niet op de 100 graden. Na de sessie het paddock in rijden wel maar dat vind ik niet zo spannend

Mijn pc37 had dit ook. Sommige rijden zelfs zonder fan op een PC40 :') :?
Die reageert denk ik iets anders dan de pc37. Ik vind de pc37 sowieso een heethoofd.

Ik was soms de baan nog niet af met de uitloopronde op een warme dag en die fan ging al aan (106 graden) en anders zeker wel op de paddock.
 
Oké, ik ben benieuwd naar je ervaring! Deel maar lekker veel informatie, dat is altijd leuk om te vergelijken ;)

Veel plezier en alles heel houden!:)
 
Heeft er iemand nog toevallig een motorblok liggen voor 2007 model?

Ziet er naar uit dat het onderblok van mijn fietsje bete tijd gehad heeft '(

Gisteren bezig geweest met koppakking vervangen, maar bij ophalen kwam er toch wel wat meer schade naar boven...


Dus als iemand wat heeft liggen of iets weet, dan houd ik mij graag aanbevolen[afbeelding]

Op Facebook staat er eentje te koop zag ik net, in de groep circuitmotoren en acc. te koop. Je moet wel lid zijn/worden. Als je wil, kan ik anders de verkoper wel even een berichtje sturen.
Marketplace race bikes & accessories.
 
Thanks allemaal voor de suggesties!

Ik heb net een update van de tuner dat de slijtage vrij normaal is voor een 600rr. Moet alleen nog even de zuigers checken, maar als die ook ok zijn, dan bouw ik em er weer in.
 
Thanks allemaal voor de suggesties!

Ik heb net een update van de tuner dat de slijtage vrij normaal is voor een 600rr. Moet alleen nog even de zuigers checken, maar als die ook ok zijn, dan bouw ik em er weer in.


Fingerscrossed
 
Ik heb me ingeschreven 21 sept voor assen met crt.

Nu heb ik aangegeven via ideal te betalen maar als ik dan in het scherm betalingen kom kan ik alleen de factuur downloaden.

Moet ik het gewoon overmaken of kan het toch nog ergens via ideal?
 
Gister voor het eerst gereden op "The Cathedral of Speed".. oftewel Assen!

Het zou de gehele dag gaan regenen, maar gelukkig hebben we het tot 14.00 droog gehouden. Daarna kwam het ff flink uit de lucht vallen en heb ik aan het einde van de dag nog 1 sessie op een vochtige baan kunnen doen.

Wel een heerlijke baan, Mandeveen lekker hard over de curbs pakken, in ossebroeken zoeken naar de juiste lijn.. rempunt voor langzame ruskenhoek zoeken en dan vol naar links hoeken en snoeihard door stekkenwal. Stuk tot aan ramshoek is ook heerlijk.

Ben gekomen tot een 2.02 in 3 sessies, dinsdag en woensdag rij ik er weer 2 dagen- ben benieuwd want is nog heel veel in mijn lijnen te verbeteren!

Het tevens het gevoel dat ik met een 44 atw lekkerder uit zou komen, misschien eens proberen waard.
 
Ik ben er dinsdag ook. Welke groep sta je ingeschreven ?

Gister voor het eerst gereden op "The Cathedral of Speed".. oftewel Assen!

Het zou de gehele dag gaan regenen, maar gelukkig hebben we het tot 14.00 droog gehouden. Daarna kwam het ff flink uit de lucht vallen en heb ik aan het einde van de dag nog 1 sessie op een vochtige baan kunnen doen.

Wel een heerlijke baan, Mandeveen lekker hard over de curbs pakken, in ossebroeken zoeken naar de juiste lijn.. rempunt voor langzame ruskenhoek zoeken en dan vol naar links hoeken en snoeihard door stekkenwal. Stuk tot aan ramshoek is ook heerlijk.

Ben gekomen tot een 2.02 in 3 sessies, dinsdag en woensdag rij ik er weer 2 dagen- ben benieuwd want is nog heel veel in mijn lijnen te verbeteren!

Het tevens het gevoel dat ik met een 44 atw lekkerder uit zou komen, misschien eens proberen waard.
 
Gister voor het eerst gereden op "The Cathedral of Speed".. oftewel Assen!

Het zou de gehele dag gaan regenen, maar gelukkig hebben we het tot 14.00 droog gehouden. Daarna kwam het ff flink uit de lucht vallen en heb ik aan het einde van de dag nog 1 sessie op een vochtige baan kunnen doen.

Wel een heerlijke baan, Mandeveen lekker hard over de curbs pakken, in ossebroeken zoeken naar de juiste lijn.. rempunt voor langzame ruskenhoek zoeken en dan vol naar links hoeken en snoeihard door stekkenwal. Stuk tot aan ramshoek is ook heerlijk.

Ben gekomen tot een 2.02 in 3 sessies, dinsdag en woensdag rij ik er weer 2 dagen- ben benieuwd want is nog heel veel in mijn lijnen te verbeteren!

Het tevens het gevoel dat ik met een 44 atw lekkerder uit zou komen, misschien eens proberen waard.

Netjes :Y heb gisteren mijn PR ook kunnen verbeteren naar 2.04.147 . zit een mooie opbouw in zo :Y

Reed jij toevallig met een arlen ness pak? Kan dat? Geluk gehad met het weer inderdaad.. heb de regenbanden er nog ff op gehad en nog 7 rondes gereden op een natte baan. Laatste sessie ging ruk, mijn banden waren op en hier endaar wat nte plekken / curbs op de baan. Tricky :+
 
Oja! Ik ben je helemaal vergeten op te zoeken man!Ik reed idd met arlen ness pak en redbull livery. Was met een vriendengroep en hadden 4 tentjes aan elkaar staan.

@stucie: groep 3+, hoop dat we doorrijden want hoorde dat je samen met groep 2 rijdt. Zou graag in groep 4 rijden, dan kan je je een beetje optrekken aan die snellere gasten en rij je er zo nog paar seconden af.
 
Laatst bewerkt:
Oké dat is met begeleiding toch?

Ik zit in 3 maar of het groep a of b is weet ik nog niet

Oja! Ik ben je helemaal vergeten op te zoeken man!Ik reed idd met arlen ness pak en redbull livery. Was met een vriendengroep en hadden 4 tentjes aan elkaar staan.

@stucie: groep 3+, hoop dat we doorrijden want hoorde dat je samen met groep 2 rijdt. Zou graag in groep 4 rijden, dan kan je je een beetje optrekken aan die snellere gasten en rij je er zo nog paar seconden af.
 
Weet iemand hier of de HRC kabelboom wat betreft de kleuren van de draden gelijk is aan de OEM kabelboom?

Ik wil een GiPro monteren en moet deze aan de kabelboom koppelen. Dit is verder niet zo spannend mits die kleuren gelijk zijn aan de OEM kabelboom. Anders moet ik op zoek naar een beschrijving van z'n HRC kabelboom. Het betreft een pc40.
 
Weet iemand hier of de HRC kabelboom wat betreft de kleuren van de draden gelijk is aan de OEM kabelboom?

Ik wil een GiPro monteren en moet deze aan de kabelboom koppelen. Dit is verder niet zo spannend mits die kleuren gelijk zijn aan de OEM kabelboom. Anders moet ik op zoek naar een beschrijving van z'n HRC kabelboom. Het betreft een pc40.

Volgens mij is deze wel iets anders ja. Heb er een pdf, als je wil kan ik die e-mailen. Kwaliteit is wel enigszins ontcijfer werk, maar is te doen 😬
 
Laatst bewerkt:
Ah thanks.

Ik heb een goede kunnen vinden op het internet.
HRC CBR600RR SET-UP MANUAL/PARTS LIST Pdf Download.

Rest alleen de vraag.Is dit onderdeel is voor de pc40 reeks gelijk?

Ik heb hier bijvoorbeeld een ruitje liggen van een 07\08 model en die past niet op mijn 2010 model. :X

Iemand met een 07 model die nog een ruitje nodig heeft kan zich melden. Ik hoef er weinig voor en heb er toch niets aan.
 
Laatst bewerkt:
Ga waarschijnlijk ook 1+2 sept naar Equyers.
Was er vorig jaar ook.
Echt een leuk baantje.
Had wel de 1e dag nodig om de baan een beetje eigen te maken!
 
Ah thanks.

Ik heb een goede kunnen vinden op het internet.
HRC CBR600RR SET-UP MANUAL/PARTS LIST Pdf Download.

Rest alleen de vraag.Is dit onderdeel is voor de pc40 reeks gelijk?

Ik heb hier bijvoorbeeld een ruitje liggen van een 07\08 model en die past niet op mijn 2010 model. :X

Iemand met een 07 model die nog een ruitje nodig heeft kan zich melden. Ik hoef er weinig voor en heb er toch niets aan.


Double bubble ?
 
net terug van een weekend ecuyers! Weer erg goed bevallen. Voelde me niet topfit (buikgriep) maar wel redelijk lekker kunnen rijden.
Weer zat goed mee, paar drupjes op dag 1 maar mag geen naam hebben.
Volgend jaar deze zeker weer op het programma :) Voor de mensen die nog gaan, have fun!
 
Hmmm misschien wel double bubble?

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan