Het algemene zijspan topic

Nou, daar heb ik niet echt last van, gelukkig, heb nog zat andere dingen te doen, bijhouden zometeen wordt al werk genoeg.
 
Ik begin er niet meer aan. Tis toch nooit af. Het lijkt wel een discussie met een vrouw, dat win je ook nooit al heb je 1000 keer gelijk.
 
Thuis begin ik er uiteraard niet meer aan, ik weet wel beter. Maar ik heb ondertussen weer een secretaresse en die is het niet altijd met mij eens. Dat leidt wel eens tot discussie.
Heel irritant.
Niet denken, dat kun je niet en daar wordt je ook niet voor betaald.

Tis maar goed dat ze niet meeleest want dan had ik geen koffie meer van haar durven aan nemen morgen.
 
Thuis begin ik er uiteraard niet meer aan, ik weet wel beter. Maar ik heb ondertussen weer een secretaresse en die is het niet altijd met mij eens. Dat leidt wel eens tot discussie.
Heel irritant.
Niet denken, dat kun je niet en daar wordt je ook niet voor betaald.

Tis maar goed dat ze niet meeleest want dan had ik geen koffie meer van haar durven aan nemen morgen.

Je kent mijn vrouw en secretaresse................ga ik ook niet zo gauw meer een discussie meer mee aan. Je wordt er zo moe van
 
Och, dat kan simpeler.
Als we het eens zijn, krijg ik gelijk.
Als we het oneens zijn, krijgt m'n vriendin gelijk.
Werkt altijd! :-)
 
Zijspan heb ik sinds die op drie wielen staat alleen dingen aan vervangen als het niet meer werkte.
Verder af en aan gewoon toertjes mee gemaakt. :]

Secretaresses en aanverwante artikelen geen last van. :')
 
manmanman,
ik heb een paar 1000 kilometer een Velorex bak aan m'n Jawa gehad. Nu het bakje verkocht is, blijkt de jawa het toch zwaar gehad te hebben. '(
balhoofdlager en spaken had ik al vervangen. Maar de voorvork is ook krom, en niet zo'n beetje ook! (ik dat er wel 2 graden in zit!). ik ben blij dat hij niet gescheurd/gebroken is! :X

Mijn huidige zijspancombinatie heeft ook de originele voorvork. Dit is een XS650 custom (met langere voorvork). Wat is jullie ervaring met originele voorvorken in zijspancombinaties? Is dit krom raken uitzondering of regel?
 
He je rijd zijspan hè. Dus is alles krom. Maar wel respect (om het op z, n Marocs te zeggen) ik wil geen standaard voorvork meer, heb ik ook de spier ballen niet meer voor
 
Ok, hopelijk is de Yamaha vork dan van betere kwaliteit dan die van de Jawa.

Hevu, ik heb een erg licht zijspan, en ik heb een breder stuur gemonteerd.
Maar, sturen gaat wel zwaarder dan ik graag zou zien hoor!

Eerst moet ik zorgen dat alles technisch OK is. De motorisch is het e.e.a. nog niet OK.

Wie weet komt er daarna een aanpassing m.b.t. de voorvork. Ik heb erg goede ervaringen met een zekere zijspanbouwer uit Den Helder! ;) dat is toevallig bij mijn ouders om de hoek.
 
Lieve Oma, jij ook de beste wensen voor 2017.
full
 
Prachtige dag voor een testritje vandaag, klepdekselpakkingen vervangen en de km-teller deed het slecht. Alles opgelost.

Iedereen een goed 2017 gewenst en veel veilige kilometers!

720.jpg
 
Oprotten Oma!

Ik ben net terug van een heerlijke 2 weken vakantie.
Gewoon met de auto helaas maar er lijkt licht aan de horizon te gloren: Mijn vrouw begon zomaar ineens over een vakantie met de motoren en zijspan tegen de kinderen.

Onderweg nog wat leuks op de foto gezet ook:
y4mvRnl33p3hQ-uO26p9XV6EQaMK-Vh8n9A84rkiyHxvqKUqnq2WjBkK6MHaxFkCXwMLn9foXuXVzzF-TUh3qODp1BzFsgvShAswiUWhxuPyfEyJeUikzBXeJb8qz2JNztNoAU6xBCVKoPWz-jK-_F0LmBHY0SH7JFh0IB38UGR1anGXmg-0PRrumf5lljk9JjZugJca3kiaXzshMXKFcFfaQ


y4miNkLvwNg_HzoqfST9oK4-LV_wwP19kUm2FiL9fzbFvF5Fui1o1RObwci4TcWXX-BX5q0MGkJHO0Pss_1u6zEtqLGn0T9vt56JfocLiBt9kjfxAvCtxxjiVja3FfPp-KlaH8FtPxxlELZkbrJuJwz3CF26bPlfXPD6Dw7Jr--pFt-hrUA82sh1rWeHXDFnOEA3o1nS8w_nuQ4zZC5kwv0Vw


y4mpZPveovjvr5DNzqh97NfwnRnY46bGE878xzJdu_UlYTILUv64GBZFptihp7aroQjIoQJjoF2HTbMYa_hFmLpVXfFdEB8vlYXjC1MLNC-9czSlHFXqixCN-sZVw6NBx31OHtprPn6MkzvP3u7sZMPhizctN2yb4sPiSKNL_jnJ7q6ZEHkjTpfQwBdm8E4U98cjK4vzPCP1TcwUd7sH_DO9w
 
Waar is dat en wat is het? (en ja, ik kan zien dat het een zijspan is :P )
Ziet er wel heel netjes uit.
 
Topic is een beetje rustig maar hopelijk leest nog iemand het. Ik ga een honda vf500f2 voorzien van span.
full

full

Iemand een idee welk merk deze zijspan is? Komt een nieuw rubber in de as en beugel moet nog passend gemaakt worden. Bakje wordtvwit met rode streep. Vind het zelf een leuke lichte combinatie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan