Paddock plaatsen voorzijde.

BenR05

Rookie
9 apr 2017
5
0
Hallo allemaal,

Ik rij al jaren motor en heb nu voor het eerst 2 paddocks aangeschaft.
De vraag durf ik bijna niet te stellen... maar kan iemand mij uitleggen of, en hoe ik deze paddock op de voorkant van mijn Yamaha R1 uit 2005 kan krijgen?
Ik kan het gaatje schijnbaar niet vinden _O-
Het is een originele Yamaha paddock en ging er eigenlijk maar blind vanuit dat hij er dan op zou kunnen..
Verder begreep ik dat je een paddock aan de voorkant alleen kan gebruiken i.c.m. een paddock aan de achterzijde?

En ja.. ik smeerde mijn ketting altijd door 10 keer een stukje naar voren te lopen met de motor om een nieuw stukje ketting te pakken |(

full
 
Ik heb net een paddockstand voor het achterwiel aangeschaft met bobbins (voor suzuki gsr 750). Nu vallen de bobbins niet volledig in de haken, omdat het uiteinde stoort op de rand van de paddock. Klinkt vaag, maar zie foto. Zou dit een probleem kunnen zijn? Staat stabiel, maar ligt natuurlijk niet lekker in de haken.[afbeelding]

Volgens mij heb je die bobbins bij Daytona gekocht, ik heb zelf een Fire Blade 954 en ik had het zelfde probleem, op zich stond de motor stevig maar het zicht is niet zo mooi, had toen op MP andere bobbins gekocht (deze waren nieuw, de eigenaar vond de kleur niet mooi)en deze pasten 100 %
 
Volgens mij heb je die bobbins bij Daytona gekocht, ik heb zelf een Fire Blade 954 en ik had het zelfde probleem, op zich stond de motor stevig maar het zicht is niet zo mooi, had toen op MP andere bobbins gekocht (deze waren nieuw, de eigenaar vond de kleur niet mooi)en deze pasten 100 %
Nee, Datona meen ik.
;)
 
Volgens mij heb je die bobbins bij Daytona gekocht, ik heb zelf een Fire Blade 954 en ik had het zelfde probleem, op zich stond de motor stevig maar het zicht is niet zo mooi, had toen op MP andere bobbins gekocht (deze waren nieuw, de eigenaar vond de kleur niet mooi)en deze pasten 100 %

Klopt! Ik heb ook al gezocht naar andere bobbins, maar die ik kan vinden zijn allemaal redelijk dezelfde vorm. Wil je msg een foto plaatsen van die van jou? Ga ik ook even verder zoeken. Het oog wil idd ook wat, moet gewoon kloppen ;)
 
Nog een speeltje.
HTML:
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/YEUypmDxQag" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
 
Klopt! Ik heb ook al gezocht naar andere bobbins, maar die ik kan vinden zijn allemaal redelijk dezelfde vorm. Wil je msg een foto plaatsen van die van jou? Ga ik ook even verder zoeken. Het oog wil idd ook wat, moet gewoon kloppen ;)
ecdixnht9glp2.jpg


5z7gagqdfwnd0.jpg
he77oqh16fyr4.jpg


Die Datona bobbins heb ik gebruikt voor mijn uitlaatophanging.
Die rode bobbins kan je volgens mij kopen bij Motea in Duitsland :r
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan