Het Circuit op met Racecracks Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vertrek uit regio weert voor alleen de dinsdag helaas ik rijd smorgens optijd die kant op.
Ik ga voor een tijd onder de 2 minuten :)
 
[...]



Gezellig dan gaan er veel uit onze regio naar Assen :t

ik ga voor 1;34 :+~[/quote]



:o succes :)
 
We vertekken uit helmond om precies te zijn!


Kijken of we onder de 1:55 kennen komen 😂

Ben allang blij dat t droog lijkt te zijn.. laatste keer assen zeiknat, daarna zolder technische problemen, 3 weken terug spa zeiknat en vorige week mettet.. zeiknat :+
 
Wat voor motor heb je en in welke groep rijd je mee?


Neem dit keer mijn GSXR750 K4 mee rij dinsdag groep 2 en woensdag in groep 3.

full
 
Ook van de party dinsdag, in groep 3 op een gsx-r750 k5.


Mijn normale slaapadres (bij familie in de buurt van Assen) is nu helaas niet mogelijk, maar ik ga wel maandagavond al naar het noorden. Ik vroeg me af wat eigenlijk de andere opties zijn behalve vd valk voor overnachten op of in de buurt vh circuit. Ik ga met auto en aanhanger.

Ik lees wel eens wat over een tentje, maar waar zet je die neer? De camping bij de ingang is voor zover ik weet alleen voor officials, dus gewoon op de paddock naast de auto?

En hoe zit het met een pitbox? Is het mogelijk om daar in te overnachten als je die huurt?

Vd valk kan natuurlijk ook, voor €90, maar dan is een pitbox huren misschien interessanter. Of een ander hotel/b&b ain de buurt.

Kortom, ik ben eens benieuwd naar jullie tips/ervaringen :).
 
Laatst bewerkt:
Overnachten in de pitbox mag niet, gebeurt wel maar kan je je borg kosten.

Gewoon in de auto of tentje langs de auto.

Ikzelf gooi een bed in de bus en lig goed 😅
 
Ik slaap in m'n bus. Ik ga vaak met een groep waarvan er een aantal in de pitbox overnachten. Mag officieel niet maar wordt een soort van gedoogd. Ik heb nooit gehoord dat iemand er last mee heeft gehad.
Tentjes zie je regelmatig. Lijkt me niet ideaal maar beetje kamperen moet kunnen toch.
 
Ook van de party dinsdag, in groep 3 op een gsx-r750 k5.


Mijn normale slaapadres (bij familie in de buurt van Assen) is nu helaas niet mogelijk, maar ik ga wel maandagavond al naar het noorden. Ik vroeg me af wat eigenlijk de andere opties zijn behalve vd valk voor overnachten op of in de buurt vh circuit. Ik ga met auto en aanhanger.

Ik lees wel eens wat over een tentje, maar waar zet je die neer? De camping bij de ingang is voor zover ik weet alleen voor officials, dus gewoon op de paddock naast de auto?

En hoe zit het met een pitbox? Is het mogelijk om daar in te overnachten als je die huurt?

Vd valk kan natuurlijk ook, voor €90, of iets anders in de buurt.

Kortom, ik ben eens benieuwd naar jullie tips/ervaringen :).

Ik heb 1 jaar in een busje geslapen en deelde het bed met banden en gereedschap.
Het tweede jaar geslapen in de pitbox ( mag niet) en dan deel je het bed met 10.000 muggen.
De laatste tijd slaap ik bij vd Valk en deel het bed nu met niemand. :+

Nadeel van een pitbox is de bewegingssensor in de lamp die gaat al af als iemand zich omdraaide.Je kan er met een lange stok een donkere grote beker overheen duwen met duck-tape.Dan werkt die sensor niet meer *O*
 
Laatst bewerkt:
Jah en dan kom je daar, pak je n pitbox waar de beker nog aan de sensor hangt..

Worden je gasten door de dag heen meermalen lastig gevallen door officials die vragen of er geslapen is :+
 
Jah en dan kom je daar, pak je n pitbox waar de beker nog aan de sensor hangt..

Worden je gasten door de dag heen meermalen lastig gevallen door officials die vragen of er geslapen is :+


Wij gingen er liggen en bleven wakker :+

Die beker niet al te vast plakken dan tik je hem er om 7 uur weer voorzichtig vanaf :P

Wel een lange stok meenemen
 
Laatst bewerkt:
Hmm denk dat ik het maar eens ga proberen met een tentje naast de auto ivm gebrek aan een bus of caravan :)

Is er 's nachts eigenlijk ook bewaking op de paddock?
 
Ik ben dit seizoen begonnen en heb een pop up tentje gekocht. Een grote voor 3 personen, gooi ik een elektrisch luchtbed in en slaapt prima. Vind het fijn vlak naast de motor te liggen en in paar minuten vouw je dat ding weer op.

Ben er ook twee dagen: cbr600rr - zwart met Red bull stickers en een bihr paddock tent en roze slaaptentje :)

Mbt bewaking: ja er is een nachtwaker. Verder je spullen gewoon goed op slot zetten
 
Laatst bewerkt:
Aloahhh
Mocht er 1van u allen mogelijkerwijs uitvallen door
"Technische problemen"
Dan neem ik graag de resterende circuittijd over
Ik kan er dinsdag rond de middag zijn
Mn tel nr:06 53 40 31 45

Gr Jorgosssss

Ps: geldt voor zowel de dinsdag als woensdag


Muchas plezieras manana
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan