Deauville 650 of Diversion 900

GazzMonkeyy

MF'er
21 jun 2017
40
0
BELGIE
Beste motorforumers.
Ik zit tussen twijfel tussen de 2 motors dat ik dus al titel heb
Ik rijd zelf met een sv650n nu maar denk dat ik iets meer toergericht ga nemen. Bedoeling is, ik doe veel snelweg kms naar werk en huis maar het is de bedoeling ook om ja ermee te reizen met mijn vriendin erbij dus duo is ook belangerijk.
Ik heb de zoekfunctie gebruikt en wat informatie gezocht maar wou ook meer persoonlijke ervaringen horen.
Die 2 vallen in mijn budget zeker als ik mijn sv verkoop, cardan allebei, heeft iemand een idee over verbuik? Bv ik doe 250 a 300km met de sv voorlopig. Ik rij ook 120km/u en doe zelf niet zot.
Dusja bij deze, wat kunnen jullie uit jullie ervaring delen?
Ik zal sowiezo proefrijden, moet wrl zeggen heb gelezen dat de div 900 door zijn kracht dat met duo meer te doen is en dat de deauville iets zwakker is op lange termijn. Maar ja ik zal dit ook ondervinden tijdens testritten, maar toch wil ik het ook van jullie horen.

Mvg en hartelijk dank op voorhand aan iedereen die hierbij kan helpen.
 
De Diversion 900 is veel meer in omloop. Dit is jarenlang de best verkochte toermotor geweest. Dus onderdelen en sparepart zat. Zeer geschikt voor vakantie en woon/werk verkeer e.d.

De Deauville is veel minder populair, en heeft zeker voor het rijden met bagage en passagier denk ik iets te weinig power.
 
Thanks voor je input, dacht het ook al na paar topics te lezen. Zal keer testritten doen en dan keer zien hoe ze beiden aanvoelen.
 
En waarom geen Pan-European? Soms is wat ruimer kijken best de moeite waard.
Nee, de Pan is geen motor voor mij maar het is wel een goede toermotor en zeker als je iemand achterop wilt meenemen. Ook voor woon-werkverkeer is het geen slechte motor. En ze zijn betaalbaar tegenwoordig.
 
Kende de Pan european niet sorry ben redelijk nieuw in kennis van toermotors is beperkt en zag veel van deauville en diversion maar niet over pan european maar zal dit zeker doen nu thanks!
 
Terug
Bovenaan Onderaan