Honda Integra scooter-motor

Dat zou betekenen dat jij iets hoger in toeren zit.
ik heb nooit een koppelkromme gezien (jij wel ?) maar denk dat
jij daardoor meer koppel hebt en dus iets sneller optrekt.
Ik rijd meestal in D. Als ik even moet versnellen om in te halen met linkerduim 1 of zelfs 2 versnellingen terug. Koppeling pakt dat fantastisch zacht op.
 
Toeren verschil klopt ook met het verschil in verhoudingen die wij hebben.

16/39 geeft 2,437 : 1
17/41 geeft 2,411 : 1

Kachelend over binnendoor wegen is nu ook een genot om te doen in D :) waar hij eerst nog flink bokte in het begin van de versnellingen, heb ik daar nu totaal geen last meer van, hij stampt gewoon lekker door alsof het een dikke Harley is :)
 
Steunen zitten erop, past allemaal prima en boutjes netjes vast met 32Nm.

Ze geven een sportievere voorover houding met de voorzijde van het zadel tussen de knieën waardoor je wat meer een wordt met de motor, wel meer druk op de handen aan het stuur wat je in deze houding niet kan compenseren met je benen omdat ze daarvoor te ver naar achteren staan.

Al met al een leuke aanvulling en met lange ritten zal wisselen van positie zeker een gunstig effect hebben op zadelpijn omdat de drukpunten op de kont totaal anders zijn.


~[/URL
 
Bedankt Danny :)

Nog een (saaie ;) ) video geschoten van een stukje rijden met op het eind wat 0-100km/h runs in verschillende mode's, TT Rider is ook in beeld waarmee goed te zien is dat dmv de SpeedoHealer de teller exact op GPS snelheid afgesteld is.

 
Die fietsers zullen ook wel gedacht hebben.... gaan een rustig fiets tochtje maken en komt er om de haverklap zo'n gek voorbij op zijn motor hahaha...is wel een mooi stukje om te toeren :}
 
Kijk aan! Ik had nog gewoon een account voor t forum hier. Even hard nadenken wat mn wachtwoord was na 2jaar ofzo. Toen mn MT09 de deur uitgeschopt...en vrijdag een nieuwe Integra halen bij Ten Kate. Handkappies erop...warme handvatten en een hugger...dus heeeej scooteraars,ik kom er ook bij...als t mag dan eej
 
Welkom en veel plezier en veilige km toegewenst met je nieuwe Integra :]


Kijk aan! Ik had nog gewoon een account voor t forum hier. Even hard nadenken wat mn wachtwoord was na 2jaar ofzo. Toen mn MT09 de deur uitgeschopt...en vrijdag een nieuwe Integra halen bij Ten Kate. Handkappies erop...warme handvatten en een hugger...dus heeeej scooteraars,ik kom er ook bij...als t mag dan eej
 
Terug
Bovenaan Onderaan