Moto Morini Corsaro 1200 - Deel 10: Amici di Momo

Da's minder -O-

Dan heb ik nog het geluk gehad dat mijn zekering door fikte :/

Is bij jou al de stekker verwijderd?

Beetje mosterd na de maaltijd,bij mij werd ontdekt dat er geen laadspanning meer was.
Onderzoek leerde een deels verbrande stekker.
Deze is meteen losgekoppeld en accu wat opgeladen.(ik hoefde maar ca 3 kilometer te rijden)

P.s. ik duim voor je :t :t
 
Laatst bewerkt:
dankje. nog niet direct aan gedacht, maar zo te zien heeft die bijna een complete corsaro aan onderdelen staan :P
meteen mailtje gestuurd
 
Ook afhankelijk van bouwjaar. De eerdere bouwmodellen willen nog wel eens slechte klepgeleiders hebben. Maar dan nog is het geen gegeven dat elke motor er last van heeft. Ik rijd al ruim 3 jaar probleemloos, alleen het standaard onderhoud.

En qua winter rijden, vraag eens aan MonstroMorini, die rijdt door weer en wind met zijn Morini. Net als bij elke motor, even de pekel eraf spoelen.

Ik ben tot nu toe heel erg tevreden. Deze gaat pas weg als hij helemaal op gereden is. Comfortabel, bijzonder krachtig, unieke verschijning, en tot heden erg betrouwbaar!


Daarom, ik rij wel eens door de file richting amsterdam tussen de files door sta ik in de file tussen BMW's ik word verdrietig van. iets bijzonders is de Granpasso zeker. Ben inderdaad benieuwd wat MonstroMorini nog heeft over winter rijden.

veel dank! Moto Morini!!!!! Mwwwaaaahhhppp
 
Hi Fietsmotor,

dank voor het linkje, had ik gemist.

Winterervaring: handvatverwarming, handkappen, klaar ;). Maar dat zit al op de Granpasso, geloof ik.

Ik doe 's winters alleen wekelijks een emmertje sop er over, om evt pekel weg te spoelen.
Als het erg hard en lang regent willen de knippers wel is spontaan gaan branden, bij anderen gaat dan het grote licht aan. Moet ik de vaseline in het linkerknoppenwinkeltje verversen.