Fazer 600 met meer dan 100k aan km

Nicky91

Rookie
18 aug 2017
10
0
Spijkenisse
Hallo allemaal,

Ik heb geprobeerd te zoeken, maar helaas kon ik er niks over vinden.

Ik ben op t moment aan t zoeken naar een eerste motor, maandag geslaagd en gister mn rijbewijs opgehaald.

Nu heb ik een Fazer op t oog(uit 98 als ik t goed heb onthouden), deze heeft meer dan 100k aan km gelopen. Wel netjes onderhoud boekjes etc erbij en ook groot onderhoud gehad.

Maar ik kan nergens op internet vinden of het wel of niet verstandig is om een motor met een hoge km stand aan te schaffen?

Er zijn veel mensen die zeggen kan geen kwaad indien netjes onderhouden, zijn ook mensen die zeggen ja maar de cilinders slijten sneller dus ik zou het niet doen.

Nu hoop ik dat jullie mij hier een beetje wegwijs in kunnen maken.

Dankjewel alvast!
Nicky
 
Dankjewel allemaal ! Kon vanmorgen pas m'n eerste ritje maken haha naar m'n werk. vanaf zaterdag weg geweest naar Belgie en gisteravond pas laat thuis.

Heerlijk gereden al.

De koop voelde gewoon heel fijn, de verkopende partij was ontzettend mee denkend. Ik heb eerlijk toe gegeven er zelf geen verstand van te hebben om te kijken hoe eerlijk de verkopende partij zou zijn. Hij heeft letterlijk de hele checklist met mij en mijn vriend doorgenomen. Zo ontzettend vriendelijk en mij alles laten checken. Hierdoor had ik al een heel fijn gevoel en dat heeft ook de doorslag gegeven om de motor te kopen!

Dankjewel allemaal

Wat houd een werkplaatshandboek in? Waar dient het voor? :)
 
Een werkplaatsboek is een handleiding om aan een object te werken. In dit geval aan een motorfiets.

Gelet op je nog beperkte kennis van het sleutelen aan een motorfiets lijkt het mij slim om dit voorlopig onde begeleiding te doen. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan