MF "Kop van Noord-Holland" Deel 67! Gaan we nog rijden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ah nog een Hoogwouder :t Er rijden hier aardig wat fietsen in het dorp volgens mij.

Ja genoeg, maar bijna niemand zit hier :+
Ik kom hier ook maar af en toe, laatste keer dat ik met iemand van hier heb gereden weet ik niet eens meer. Gok dat toen één zn fiets tegen een huis parkeerde langs de Molendijk :X

Zeg elke keer weer als ik hier wat post dat ik weer een keer mee ga rijden maar simpelweg geen tijd voor, plan pas 5 min voordat ik ga rijden om ff rondje te doen en zelfs dat is niet vaak
 
Vandaag met de vrouw en een buurman een mini triumph tiger meet gehad (we hebben alle3 een Tiger) en met z'n drieën via Vianen naar de Lekdijk gereden.. Wat een top route is dat zeg! Je wordt wel een beetje simpel van alle borden met verzoeken om niet in groepen te rijden en op de snelheid en het geluid te letten, maar goed.. 300 kilometers achter de rug; ik ben blij!
 
Laatst bewerkt:
@grashopper
Zouden dus eigenlijk een keer een Hoogwoud ride moeten doen :)

@fredpiket
Lekdijk is altijd leuk. Er is toch een deel afgesloten tegenwoordig?
Langs de Ijssel is net zo leuk en wat rustiger

Als het weer beetje meezit vandaag even een klein toertje Friesland. Zo jammer dat je daar eerst dodelijk saaie Afsluitdijk over moet. Maar dan is mijn gap met zijn Speed Tripple ook weer blij dat ie hem lekker kan open trekken ;)
 
Effe een poserfotootje om het circuitrijden nogmaals onder de aandacht te brengen :o

377f8a98aa54270416f25349b9746298



30 augustus ga ik weer naar Zandvoort. Nog mensen die mee willen? :)
 
39?.....ooit O-)

Heb jij nog iets om op het circuit te raggen?
Je kan met elke motor op het circuit rijden, de diversiteit aan motoren bij de Mac Zandvoort is erg groot.
Tuurlijk zijn het voor een groot deel supersports, maar ook allerlei andere motoren als all-roads, 1 cylinder supermotards, 25kW motoren en heb ook al een elektrische Zero zien rijden.
 
Laatst bewerkt:
Effe een poserfotootje om het circuitrijden nogmaals onder de aandacht te brengen :o

[afbeelding]


30 augustus ga ik weer naar Zandvoort. Nog mensen die mee willen? :)
Ik rij 18/9 een dag met Racecracks op CPZ, deze organisatie rijd voor het eerst dit jaar op CPZ, maar al wel jaren op Assen. De organisator Ferry heeft 5jaar lang het ronde record gehad op CPZ. Er ligt nieuw asfalt wat goede grip heeft dus ik hoop mijn pr eens te verbeteren die sinds 2010 staat.
 
Ik rij 18/9 een dag met Racecracks op CPZ, deze organisatie rijd voor het eerst dit jaar op CPZ, maar al wel jaren op Assen. De organisator Ferry heeft 5jaar lang het ronde record gehad op CPZ. Er ligt nieuw asfalt wat goede grip heeft dus ik hoop mijn pr eens te verbeteren die sinds 2010 staat.

Racecracks werkt ook met groepen en marshalls he?

[me="Dash"]wil graag ook vrij rijden in de toekomst[/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan