Het grote GSX-F topic deel 12

  • Onderwerp starter Anoniempje177
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie rit voor een mooi doel Bjorn! :t

Rij je 1 oktober ook mee met de Triumphing cancer rit? :]

www.triumphingcancer.nl
 
Laatst bewerkt:
Mooie rit voor een mooi doel Bjorn! :t

Rij je 1 oktober ook mee met de Triumphing cancer rit? :]

www.triumphingcancer.nl

Moet ik even kijken of dat lukt, ik moet dan werken en we zitten met een krappe bezetting nog. Ik sponsor wel altijd aan kwf kankerbestrijding.

Wij waren bij de kyro rit met 13 motoren van onze groep.
 
:t :t

en een verbruik van iets minder dan 4,7L/100km, dat is ook helemaal niet slecht :]

Dat dacht ik dus ook. Met toch tussendoor even stevig doortrekken.
Het lijkt wel alsof hij steeds zuiniger wordt. Maar nou moet ik toegeven dat ik normaal nooit op het verbruik let.
Kwam wel eens uit op 1:18. *D
 
Laatst bewerkt:
Moet ik even kijken of dat lukt, ik moet dan werken en we zitten met een krappe bezetting nog. Ik sponsor wel altijd aan kwf kankerbestrijding.

Wij waren bij de kyro rit met 13 motoren van onze groep.

Zou mooi zijn als het lukt! Tot nu toe rijden we met ongeveer 30 motoren, maar hopelijk worden dat nog veel meer! :]

Sponsoren is ook altijd goed. Kijk eventueel op:
Triumphing cancer

Mocht je toch nog een paar euro willen bijdragen! :t
 
Ik snap het niet meer ...
... tegenwoordig rijdt ik wat sportiever dan voorheen. Nog niet in racestijl uiteraard, en geen overdreven snelheid, maar accelereren doe ik vinniger tegenwoordig, en als in mooie bochten auto's te langzaam gaan trek ik ze wel effe goed voorbij ...

Nu kwam ik thuis, en staat die nog niet op reserve ... met 401,3km op deze tank :o

Onderweg eens na de 375km regelmatig tasten en kijken naar de benzinekraan wegens twijfel of die nog wel op on staat. Maar ja hoor. En denken dat er iets in kapot is waardoor die reserve niet meer afsluit ... maar thuis in de tank gekeken, en er zit idd nog redelijk wat in ...

... en ik heb het er deze keer echt niet voor gedaan ... ik snap het écht niet meer ...
 
Dit weekend ga ik de olie verversen van mijn 600 uit 98.
De olie die erin gaat is Castrol RS 4T 10w40.
Oliefilter wordt HiFlo Racing.
Alleen weet ik het aanhaal moment van de carterplug niet ( heb de Haynes nog niet).
gr Peter
 
Na 8 uur in de stalling op het werk zit er een pak stof op daar wordt ik eng van.. Poetsen dus een beetje opgegeven. regent er wel weer af. Spiegels af en toe lappen en soms de tellers een stofvrij maken dan heb ik het wel weer gehad..
Grafiet vormt vást wel een goede beschermlaag tegen pekel :P *ahem*
 
Dit weekend ga ik de olie verversen van mijn 600 uit 98.
De olie die erin gaat is Castrol RS 4T 10w40.
Oliefilter wordt HiFlo Racing.
Alleen weet ik het aanhaal moment van de carterplug niet ( heb de Haynes nog niet).
gr Peter
Ervaring met sleutelen?
Stop er gelijk een nieuwe koper ring tussen, of een met rubber seal (geschikt voor carters).
Zo zonde als die zn territorium gaat afbakenen.
 
Na 8 uur in de stalling op het werk zit er een pak stof op daar wordt ik eng van.. Poetsen dus een beetje opgegeven. regent er wel weer af. Spiegels af en toe lappen en soms de tellers een stofvrij maken dan heb ik het wel weer gehad..
Grafiet vormt vást wel een goede beschermlaag tegen pekel :P *ahem*
Zo heeft een ieder zn eigen wijze, nu staat mijne ook zeker niet altijd te glimmen.
Alleen als het echt te erg wordt krijgt die een wasbeurt en dan ook maar gelijk poetsen.
Na het wassen is de kleur meestal een beetje grauwig, en zolang die vies is hoort dat erbij maar een schone motor gaat daar niet mee samen bij mij.
Nu is grafiet ook niet het beste spul om op je lak te hebben tijdens het wassen, dan kun je m net zo goed wassen met een schuurspons -O-
En vies rijd die net zo goed als schoon :+
 
Even een vraagje. Wie van jullie heeft navigatie/telefoon op de motor gemonteerd en zo ja, HOE?
Voor de enkele keer dat ik het gebruik heb ik een tanktas met een doorzichtige bovenkant.
Normaal bedoeld voor kaarten en dergelijke. Met in-ear dopjes onder de helm.
Soms gewoon de telefoon in de jaszak met oordopjes in, spraak aanwijzingen (vaak met wegnummers en afritten) waren voor mij genoeg in. Best wat routes gereden op deze manier met een oude nokia 500 :+

Wel altijd mij 'oude' telefoon voor gebruikt, mocht ik met pech komen te staan is niet mn telefoon leeg getrokken door de navigatie.
 
Ja, inderdaad. Dat is een goede toevoeging.

Zag deze gisteren voorbij komen. Erg mooi maar meine Liebe, wat een geld voor zoiets simpels:

SP Connect Moto Bundle iPhone 6+ / 6S+ / 7+
totdat een goedkoop ding van je motor flikkert en je denk.. had ik maar.. :+

Een RAM-mount vind ik wel een mooie en betaalbare oplossing.
Die vind je wel op E-bay rond de $50,- :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan