Kawasaki Ninja 300 (Deel I)

Weinig activiteit hier. Iedereen al in winterslaap? Ik mag straks op voor rijbewijs A en heb besloten mijn Ninja te gaan verkopen '( .
 
Laatst bewerkt:
Hahah, ja erg druk is het hier niet :P Maar ohjee, wat ga je in de plaats van nemen? :)
 
Erg rustig ja. Momenteel nog onbekend wat ik exact wil rijden. Misschien een naked.
 
Hallo iedereen!

Vandaag aangemeld op mf. Heb inmiddels een paar weken m'n rijbewijs maar rij al een poosje in de rondte op een ninja 300 van maart dit jaar. Woon op goeree overflakkee, ik weet niet of iemand hiervan in de buurt woont?

Wat hebben jullie voor achterband? Die van mij is bijna aan vervanging toe!

Gr Nick
 
Zo te zien niet echt, laatste bericht van november vorig jaar.
Ik heb er gister ook één gekocht, en ik moet zeggen heerlijk ding om mee te rijden.
Het stuurt en koppelt heel licht, schakelen gaat soepel. Lekker geluidje uit de akra ook.
Misschien is het mogelijk om een keertje samen te rijden in een groep, alleen is dit topic dus niet actief. Misschien met wat andere 35kw'ers.
 
hello

ik heb sinds 2 dagen ook een ninje 300 uit 2016 en vroeg me af of het mogelijk is om ook in de groepsapp te komen?

mvg victor
 
Hey!

Sinds mei ben ik ook trotse eigenaar van een Ninja 300 Special Edition. (2014)
Ik ben benieuwd of dit topic nog een beetje actief gaat worden!
Ik zal ook even een privébericht versturen voor de chat!
 
Ik heb die van mij sinds maart, gekocht met ongeveer 4500 op de klok en moet binnenkort bij 12.000 voor de grote beurt. Ben net de 10.000 over. Ik vind het nog steeds een lekkere motor om te rijden, betrap mezelf er nog steeds op dat ik geregeld met een dikke grijns op die motor zit. vandaag ook toevallig bij het stoplicht met een zebrapad ervoor een klein jochie die overstak met zn vader en tegen z'n vader zei: kijk papa, motor, en naar mij zwaaide, waarop ik terugzwaaide. Kleine dingetjes maar dat soort dingen vind ik soms gewoon mooi, ik was ooit ook zo'n klein kereltje die een harde piel kreeg als ik weer eens een motor voorbij zag rijden.
 
Hello menskes!

Ik spreek even namens de ninja 300 groepsapp.

Op 9 september willen wij een ninja 300 meeting doen. Zoveel mogelijk ninja 300 bij elkaar! XD

Zit je nog niet in de groepsapp, stuur even een pb.

Ik ga proberen elke dag voortaan even op mf te kijken. Anders is het helemaal uitgestorven.

Gr. Mitch
 

dat is leuk een groepsapp maar wat heeft de rest van het forum daaraan of eventuele kopers geinteresseerde daar is dit forum voor niet om een groepsapp te promoten want dan hebben de meelezers zonder kawa 300 niks te lezen
kan je beter een facebook @#*&%$ shit site opstarten toch?
 
Laatst bewerkt:
4 weken geleden mijn Ninja 300 opgehaald, met 3500 km op de teller. (Bouwjaar 2013)
Groene rimstriping zat er al op.
In de tussentijd al bijna 2000 kilometer erop gegooid, en wat rijdt tie lekker zeg.

2 weken geleden uitlaat vervangen door een Delkevic Mini 200mm.
Brult ontzettend lekker, zeker voor een 300CC. Rond de 6000/7000 toeren ploft en kraakt tie als een malle, heerlijk)

Niet iedereen houdt van de looks, maar ik vind zo'n dikke knalpijp persoonlijk wel tof, DB-killer hou ik er voorlopig nog even in.

Rij zelf rond In Breda doordeweeks, in in het weekend in Roosendaal.

full


Verdere informatie volgt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sinds een paar maanden ook een ninja 300. Eerste motor. Is de groepsapp nog open voor nieuwe mensen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan