Fehn Wochenende nr.8

Misschien heb ik de hele verhandelingen op dit topic niet goed doorgelezen, maareh...
Ik heb geen adres van de Birkencamping :? :?
Kan iemand mij even laten weten waar ik mij op vrijdag precies kan melden vanaf ca 15.00 :9 :9
Want dan ben ik er *O* *O*
 
Zijn er nog mensen die vanaf Assen (of een ander handig verzamelpunt) een toeristische route willen/gaan rijden richting de camping?
 
Misschien heb ik de hele verhandelingen op dit topic niet goed doorgelezen, maareh...
Ik heb geen adres van de Birkencamping :? :?
Kan iemand mij even laten weten waar ik mij op vrijdag precies kan melden vanaf ca 15.00 :9 :9
Want dan ben ik er *O* *O*
Je hebt een PB 😉
 
Vrijdag:

Jägerbraten, Schweine-Nackensteaks mit Zwiebeln, Backschinken, Bratkartoffeln, Gratin, Country- Kartoffeln, Sommergemüse, Krautsalat, Tzatziki, Bauernsalat mit Dressing, Gurken- und Tomatensalat :9~
 
Vrijdag:

Jägerbraten, Schweine-Nackensteaks mit Zwiebeln, Backschinken, Bratkartoffeln, Gratin, Country- Kartoffeln, Sommergemüse, Krautsalat, Tzatziki, Bauernsalat mit Dressing, Gurken- und Tomatensalat :9~~
keine Hägelslägel ??
 
Vrijdag:

Jägerbraten, Schweine-Nackensteaks mit Zwiebeln, Backschinken, Bratkartoffeln, Gratin, Country- Kartoffeln, Sommergemüse, Krautsalat, Tzatziki, Bauernsalat mit Dressing, Gurken- und Tomatensalat :9~~
:9~ :9~

Krijg er trek van!


Vinden komt hier goed trouwens, wij car/motorpoolen met Flipper en GJVH (ervan uitgaand dat die weten waar ze heen moeten natuurlijk).
 
Hallo,

Nieuw-forum-gebruiker hierzo.

Klein vraagje; rijden er groepjes samen die kant op?
Het is voor mij de eerste 'Fehn Wochenende' en zou het niet erg vinden om met iemand samen richting de camping te rijden.

Ik woon in de omgeving Groningen, maar kan ook bij het TT terrein in Assen afspreken. :]
 
Ik wacht ff af hoelaat er eventueel vanuit Assen gereden word.
Ik moet smorgens nog wat werken en het is zo al 300 km tot de camping voor mij ( omgeving Eindhoven )
 
Zijn er nog mensen die vanaf Assen (of een ander handig verzamelpunt) een toeristische route willen/gaan rijden richting de camping?

Hallo,

Nieuw-forum-gebruiker hierzo.

Klein vraagje; rijden er groepjes samen die kant op?
Het is voor mij de eerste 'Fehn Wochenende' en zou het niet erg vinden om met iemand samen richting de camping te rijden.

Ik woon in de omgeving Groningen, maar kan ook bij het TT terrein in Assen afspreken. :]

Ik wacht ff af hoelaat er eventueel vanuit Assen gereden word.
Ik moet smorgens nog wat werken en het is zo al 300 km tot de camping voor mij ( omgeving Eindhoven )
 
De VT500c rijdt ook weer en mw. Ootje wil ook graag meekomen.
De planning is dus ook dat ze dat gaan doen.
Ik kan pas om 15.00 weg dus wij zijn niet vroeg. :/

Annemieke gaat alvast rijden en ik vertrek om 15.00.01 richting ons verzamelpunt.
Vanaf daar gaan we binnendoor richting de Fehn camping.

Echter nog 1 hobbeltje te nemen ....... :/

Paul_K zoekt nog gezelschap voor onderweg:
Zijn er nog mensen die vanaf Assen (of een ander handig verzamelpunt) een toeristische route willen/gaan rijden richting de camping?

Mw. Ootje en ik .... (niet vanuit Assen)

Mijn vertrek vanuit Zaandam ca. 15.00
Herenigingspunt: de Lichtmis, net boven Zwolle, afslag Nieuwleusen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan