(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Hans van wijk rond 13.00
ML-BG-..

106z4f9utsdvq.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen al paar dagen geleden. Maar vrijdag rond een uur of 18:00. Een rode (volgens mij) VRF ten hoogte van Delft op de A13. We reden achter elkaar door de file. Ik was de F650GS :W
 
Zojuist, 9h10
A4 knp benelux, ri Europoort

Honda CBR, wit met rood

MF sticker + bijrijdster zonder handschoenen :-)

Gespot!
 
Vanmiddag om 16:00 uur een mf-er gespot bij het tankstation tussen boskoop en benthuizen. Model racer, er stond ook nog een kawasaki versys bij.
 
Rond 17.15 in Den Haag op de Juliana van Stolberglaan. Een zwartblauwe MT-09. Jij ging linksaf de Laan van Nieuw Oost-Indie op.

Ik stond met m'n 990 voorgesorteerd voor rechtdoor. Ik kon net niet handig naast je komen om de spot in persoon te melden.

Daarom even zo :W
 
Eind vd middag werd ik ingehaald door een rode naked met dubbele koplamp en sticker op de A28 Assen ri zwolle. Reed in de auto met de racer op de aanhanger (blauw-witte Soes).

:W
 
Vanochtend bij Sportcity Rijswijk, retro/jaren 90 Suzuki GSR-750 met zwart, paars, roze en witte kleuren. Heb het kenteken helaas niet onthouden. Bestuurder ging even naar binnen en daarna weer weg.
 
Vandaag op het TT circuit, op het binnenterrein schuin tegenover het medisch centrum een donkerblauwe Suzuki BanditS, met het kenteken: MS-ZH-36.
Je stond er langere tijd geparkeerd, maar ik miste het wegrijden....
Hierbij: GESPOT!
 
Vanavond rond 18:15 op de A12 richting Utrecht ter hoogte van het Gouwe aquaduct. Een toerbuffel waarvan de berijder een fluor-gele helm op had. We probeerden allebei nog even een glimps op te vangen van de situatie ronde de gecrashde motorrijder aan de overkant.
 
Rond 21:15 op de A16 net voor de van Brienenoordbrug. Een R6 met als bijzonder kenmerk blauwe lampjes op de spiegels als knipperlicht. Ik reed op de afslag naar Capelle aan den IJssel en probeerde nog contact te maken, maar je zag het niet.
 
Rond 17.15 in Den Haag op de Juliana van Stolberglaan. Een zwartblauwe MT-09. Jij ging linksaf de Laan van Nieuw Oost-Indie op.

Ik stond met m'n 990 voorgesorteerd voor rechtdoor. Ik kon net niet handig naast je komen om de spot in persoon te melden.

Daarom even zo :W

Hey, dat was ik! :)
Dank voor de spot, was al even geleden voor het laatst gespot te zijn.
 
Vanmorgen 8:05
A12 Gouda -> Utrecht, bij de invoegstrook vanuit de N11

Honda Hornet 900 met een grote zilverkleurige topkoffer
kenteken *N-VX-67

Ik kwam zelf uit de richting van Gouda, en was al aan het filteren.
Jij kwam vanaf de oprit schuin door het verkeer heen en kwam voor mij uit tussen de 2 linker banen. Zelf doe ik het iets rustiger aan door de file :-)
 
Gisterenavond rond 18:00:

Een (ik dacht donker groene) chopper die voorbij reed bij de McDonald's in Rosmalen (langs de A2), je had een dame achterop, ik liep net naar me motor toe!

Daarna op de A2 ter hoogte van knooppunt Beesd een wat oudere rode off the road??? We zwaaiden naar elkaar, ik zat op een blauwe SV650s :) Bij deze gespot! :W
 
Vanmiddag op de A2 ergens tussen Den Bosch-Eindhoven een beginnende file en in de verte zie ik een motorrijder aansluiten in de rij. De verwondering was maar voor even want er zat een zijspan aan vast.
Behalve het zijspan zag ik rechtsboven op de kentekenplaat ook nog een bekend blauw MF stickertje zitten.

:W
 
Laatst bewerkt:
Vanavond rond 18:15 op de A12 richting Utrecht ter hoogte van het Gouwe aquaduct. Een toerbuffel waarvan de berijder een fluor-gele helm op had. We probeerden allebei nog even een glimps op te vangen van de situatie ronde de gecrashde motorrijder aan de overkant.

Grijze Yamaha FJR1300? Dan was ik het! :W
Inderdaad een treurige aanblik aan de andere kant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan