Het Circuit Rondetijden Topic (Lees OP!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
heeft even geduurd, maar het is weer bijgewerkt :)

PS:

Nieuw = ik sta nog niet in de lijst voor dit circuit
Verbetering = ik sta in de lijst, maar heb een betere tijd gereden

ik zoek me de pleuris als je Verbetering zegt, maar nog niet in de lijst staat.... :p
 
Met een andere motor verbetering mag dat ook Erik ?

Assen, verbetering nieuwe ruskenhoek
02:08.995 WillemVonGrumble - GSXR750 2004
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe tijd mettet 1:21.645 downsider triumph daytona 675.

Net voordat de drijfstang door het carter heen kwam :(
 
Nieuw Assen (oude Ruskenhoek)
1.59.500 Pilz Suzuki GSX-R750 K5

Nieuw Zandvoort
2.12.380 Pilz Suzuki GSX-R750 K5
 
Ja een witte met wat blauw en rood, met wat reed jij dan?

Yamaha R6 2013, Blauw, oranje wielen en stickering. Flinke kerel en n wit/blauw pak. ( er reed nog een r6 uit 2005 met exact dezelfde livery, teamgenoot, die reed nog wat harder als ik )

Ot:

Verbetering assen oude ruskenhoek

1:54.205 ricksmits yamaha r6 2013
 
Yamaha R6 2013, Blauw, oranje wielen en stickering. Flinke kerel en n wit/blauw pak. ( er reed nog een r6 uit 2005 met exact dezelfde livery, teamgenoot, die reed nog wat harder als ik )

Ot:

Verbetering assen oude ruskenhoek

1:54.205 ricksmits yamaha r6 2013


Kan me er wel iets bij voorstellen. Heb die motors inderdaad zien passeren. Was toch best aardig wat volk op de baan he. Maar we hebben zeer veel geluk gehad met het weer. Daar danken we de weergoden voor deze keer 😀
 
Kan me er wel iets bij voorstellen. Heb die motors inderdaad zien passeren. Was toch best aardig wat volk op de baan he. Maar we hebben zeer veel geluk gehad met het weer. Daar danken we de weergoden voor deze keer 😀

Klopt! Vooral dag 1 wat lopen steggelen met 1000cc rijders die op t rechte stukken toch weer voorbij duwde. 1 keer leverde dat een heele gevaarlijke situatie op. Met een paar, waaronder jij, kon ik mooi aanhaken en op gepaste afstand mee kunnen slepen en lijnen kunnen leren. Dag 2 was de verdeelheid van rijders in de niveau's een stuk beter en werdt ik sporadisch ingehaald en hoefde ik weinig mensen in te halen. Top! Hopen dat het in oktober ook weer zo is!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan