EGT 2017

Ik ga dit jaar niet mee dus halflive komt alleen.

Willen jullie je een beetje over hem ontfermen?

Let wel halflive mag na 24.00 geen bier meer drinken.
Dat is wel jammer omdat ik er ook bij ben. Met Zeepok natuurlijk.

We staan op hetzelfde veld, maar iets dichter bij de ingang van het veld. "Ons" plekje bij de boom was al ingenomen en afgezet mmet lint ;(
 
Dat is wel jammer omdat ik er ook bij ben. Met Zeepok natuurlijk.

We staan op hetzelfde veld, maar iets dichter bij de ingang van het veld. "Ons" plekje bij de boom was al ingenomen en afgezet mmet lint ;(

Afzetten met lint??? Heb die gasten meer betaald ofzo??
 
Ik moet me helaas weer melden bij Sjaak Afhaak. :(

De hele week al last van :r . En wat alsnog de goede kant opgaat is ook verre van fris wanneer 't tevoorschijn komt. Dit meestal waterdun en met hoge spoed. B|
 
Dat is wel jammer omdat ik er ook bij ben. Met Zeepok natuurlijk.

We staan op hetzelfde veld, maar iets dichter bij de ingang van het veld. "Ons" plekje bij de boom was al ingenomen en afgezet mmet lint ;(

Ik vind het ook heel jammer en de bedoeling was ook dat ik mee ging maar in de planning is iets misgegaan .Bot gaat het waarschijnlijk ook niet worden . -O-
 
Dat is wel jammer omdat ik er ook bij ben. Met Zeepok natuurlijk.

We staan op hetzelfde veld, maar iets dichter bij de ingang van het veld. "Ons" plekje bij de boom was al ingenomen en afgezet mmet lint ;(

Ik heb jou toch vorig jaar Zeelandiarun gezien?

Ik stond met foto's maken achter jullie (je weet wel met regen enzo.... B| )

Geel/zwarte BMW sportboxer met zwarte EZS bak


Edit; lint.... duitsers zeker?
 
Laatst bewerkt:
8-)
Lekker hoor
full
 
Laatst bewerkt:
Ik ook, het klopte Kwast, ben via Spa gereden en geen file gezien (tenminste niet aan "mijn" kantje)
:+
 
Ook ik ben weer thuis. Nadat we als 3States nog een ommetje door de Eifel gemaakt hebben. Waarbij we een nabrespreking over de nieuwste ideeen gehouden hebben. En tenslotte het 3States studiereisfonds hebben opgemaakt met drie heerlijke Gyrostellers in Monschau!

#topwerkweekeind!!
 
Laatst bewerkt:
zonder plaatjes is er niks aan natuurlijk

maar verder sluit ik me volledig aan bij Kwastert!!!

topperdetop!!!
full
 
Ook ik ben weer thuis. Heerlijk binnendoor naar Mechelen in Limburg gereden en daarna de snelweg. Het was weer een heel gezellig weekend.
 
Het was een beetje vreemd om met een solo motor op het EGT aan te komen maar niettemin een heel leuk weekend gehad.
Nou rap aan de gang want Kwastert liet weer zien dat op de echte stuurweggetjes een zijspan echt niet in de weg rijdt.
Ik wil ook weer een zijspan :]
 
waneer en waar is volgend jaar het egt
ben zaterdag met mijn vrouw geweest en nu al zin om volgende keer met mijn eigen span te gaan
 
laatste weekend van augustus en volgens mij is het volgend jaar weer in Reddighausen
 
Dukky en ik zijn ook al weer een tijdje thuis. Omstreeks een uur of twaalf zijn we vertrokken. Vrijwel het gehele terrein was al leeg. Gewoon via Spa naar Luik gereden, en het was heerlijk rustig op de weg. :]

Het was weer leuk, mensen. Bedankt! :)
 
full


Misschien kan iemand even met zijn tanden het lint op lengte 'afbijten'? :r :r

:+
 
Laatst bewerkt:
Ik ben enkel zaterdag geweest en de enige dat ik herkende was halflive , reed van de grote tent naar de ezels toe , ben hem daar kwijt gespeeld ...
Jammer. Zeepok reed voor me en de rest zat op het benedenveldje stom te kletsen. M@kke En Jupiler hadden je zo de goede kant op kunnen sturen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan