Vespa GTS300 Super Verde Metallic van DutchWesp

Daar twijfel ik nog over bart, aangezien ik me velgen laat met de zilveren rand misschien als tegen hanger ook de logo's ... maar Smoke versie is idd ook erg mooi.

Wacht ff totdat m'n custom sticker wrap klaar is en dan kijk ik wat ik eraan ga doen...
hoe bevalt je nieuwe gts??

Gr.JimSon
 
Rijdt bijna gelijk aan het 2016 model, dus niet veel nieuws op dat vlak. De kleur is wel een eyecatcher .. nu in 1,5 week al meer (positieve) reacties gehad dan in 14 maanden op de zwarte. Ach, zo doe je her en der even een kort praatje over hoe geweldig zo'n Vespa rijden is.
De originele schokbrekers lijken wel iets verbeterd t.o.v. de eerdere bouwjaren .. maar dit kan natuurlijk ook een gelukstreffer zijn. De achterschokbrekers van Bitubo zet ik er evengoed wel onder en voor wacht ik nog even af (schokbreker van 2016 past niet meer)
Ik heb er nu 850 km mee gereden en dus vanaf vrijdag (na de 1000 km beurt) vol gas met de Wesp!
 
Zooo nu al 850 km gereden ermee! Wow! Haha... ik zit net op de 700km in een maand tijd :)

Maar als ik rij , rij ik er wel met een big smile op!
Vind de kleur ook erg gaaf (gelukkig)

Gr. JimSon
 
inmiddels alweer het 1 en ander aan veranderd, zie filmpje :

Morgen ook leuk filmpje maken over circuit van Zandvoort met andere Vespa's.
Gisteren trouwens ook m'n knipperlichten gesmoked door middel van folie, heb al wat fotos ervan op Instagram geplaatst.

Gr.JimSon
 
Dankje Bart!

Inhouden was bij mij het aanslaan van de ASR ... is uitgelezen en had geen foutmeldingen.
Is gewoon in de software, de vespa denkt dan dat je gaat slippen houd dan ff in en gaat vervolgens weer op vol gas verder. Bij mij zag je dan ook ASR knipperen in me teller bij het inhouden.

ASR uit en weg is al het inhouden.
 
Dank je! De 24ste word m'n zadel nog aangepakt en dan vind ik 'm wel goed.
Zit erg te twijfelen voor een Akrapovic uitlaat maar twijfel over het geluid.

Ben benieuwd wat je van je gts gaat veranderen :)
Gr. JimSon
 
Ik heb idd alles zelf zwart gespoten alleen heb ik bij m'n dealer alles in de 2K blanke lak laten spuiten omdat dat harder is. De achterdrager heb ik laten poedercoaten.

Maar mocht je alles willen laten spuiten kan ik wel kijken wat ik voor je kan betekenen bij m'n dealer.
Gr. JimSon
 
Inmiddels alweer de 1700ste kilometer met mijn vespa gehaald en mijn nieuwe zadel zit er nu ook en maandje op. Was zelf op vakantie vandaar mijn late post over mijn zadel.

Aangezien Photobucket nu geen 3rd party hosting meer toelaat moet ik nu ff gaan uitzoeken hoe ik hier mijn foto's weer werkend kan krijgen.

Op dit filmpje op YouTube zie je m'n nieuwe zadel ook voorbij komen, heb zo'n zuignap gekocht aangezien ik zo nu en dan tourtjes maak met een groepje vrienden.


Welke foto site gebruiken jullie? photo bucket werkt helaas niet meer :(

Gr.JimSon
 
Leuk om te zien. Zo te zien rij je ook een motor? Rij je liever op de motor of de Vespa?
 
ik neem 9/10 keer toch de vespa vanwege het relaxe rijden... motor rij je toch al snel agressiever vind ik.

Gr.JimSon
 
Vanwege dezelfde reden was ik overgestapt van sportieve fietsen naar een Harley. Maar ik pak ook vaak de scooter. Voor mij is mijn scooter voornamelijk een gebruiksartikel in alle seizoenen en dat zie je wel aan het uiterlijk. Jouw Vespa ziet er wel heel mooi uit.
 
Een Piaggio scooter bedoel je.

Naar mijn weten wel de enige scooter met een plaatstalen frame/body i.p.v. een los frame met daarop plastic gemonteerd.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels alweer de 1700ste kilometer met mijn vespa gehaald en mijn nieuwe zadel zit er nu ook en maandje op. Was zelf op vakantie vandaar mijn late post over mijn zadel.

Aangezien Photobucket nu geen 3rd party hosting meer toelaat moet ik nu ff gaan uitzoeken hoe ik hier mijn foto's weer werkend kan krijgen.

Op dit filmpje op YouTube zie je m'n nieuwe zadel ook voorbij komen, heb zo'n zuignap gekocht aangezien ik zo nu en dan tourtjes maak met een groepje vrienden.


Welke foto site gebruiken jullie? photo bucket werkt helaas niet meer :(

Gr.JimSon

Ik had hetzelfde probleem met photobucket en inmiddels opgelost.
Ga naar imgbb.com
Maak n gratis account
Upload je foto's

Als je een foto bekijkt, staat er onder de foto een nummer en daaronder "over"
Als je daarop klikt verschijnt er "insluitcodes"
Je moet dan de BBcode hebben die begint met IMG.
handig dat rechts al n knop "copy" staat
Plak in je bericht de code en je foto staat er.
 
Hahaha klopt bart!

Zal vanmiddag ff wat nieuwe foto's posten aangezien als mijn oude fotos het niey meer doen.

Gr. JimSon
 
Oh? Nou bedankt :) wilde wat meer fotos maken die dag alleen moest ik met spoed weg voor me werk.
Volgende keer beter.

Gr. JimSon
 
Terug
Bovenaan Onderaan