racen op een pc40 / pc37 2017

Iemand belang bij een topkuip 07/08


Nieuw.

En topblock valbescherming ?
 
Laatst bewerkt:
net terug van een weekend ecuyers! Weer erg goed bevallen. Voelde me niet topfit (buikgriep) maar wel redelijk lekker kunnen rijden.
Weer zat goed mee, paar drupjes op dag 1 maar mag geen naam hebben.
Volgend jaar deze zeker weer op het programma :) Voor de mensen die nog gaan, have fun!



Ben benieuwd naar je foto's

Gr hjm
 
Net terug gekomen van vakantie, helaas 2 dagen voor mijn vakantie er achter gekomen dat mijn pc37 gestolen was.. geen circuitdagen meer voor mij dit jaar en een hoop geregel met de verzekering..
Hulde trouwens aan CRT/Heidi, had voor 21 september een dag geboekt en na het uitleggen zonder gemaar het bedrag op mijn rekening terug gekregen, van een soortgelijk geval gehoord bij Trackdays4all en daar was het dikke pech.

Ik heb me ingeschreven 21 sept voor assen met crt.

Tof dat je ook gaat, zoals ik zei ging ik dus ook voor deze dag met 2 maten maar zal ik nu alleen gaan om te supporten. Waar kan ik je aan herkennen en in welke groep zit je? Dan loop ik wel even langs dan
 
In de ervaren groep. Heb een blauwe cbr 600rr 2007. Ik zal even kijken of ik ergens een fotootje uploaden kan. Met wat hyperpro stickers en blauwe remleidingen.
 
Net terug gekomen van vakantie, helaas 2 dagen voor mijn vakantie er achter gekomen dat mijn pc37 gestolen was.. geen circuitdagen meer voor mij dit jaar en een hoop geregel met de verzekering..
Hulde trouwens aan CRT/Heidi, had voor 21 september een dag geboekt en na het uitleggen zonder gemaar het bedrag op mijn rekening terug gekregen, van een soortgelijk geval gehoord bij Trackdays4all en daar was het dikke pech.Tof dat je ook gaat, zoals ik zei ging ik dus ook voor deze dag met 2 maten maar zal ik nu alleen gaan om te supporten. Waar kan ik je aan herkennen en in welke groep zit je? Dan loop ik wel even langs dan


Jezus wat klote man.


Crt is altijd heel erg schappelijk in dit soort situaties. Zelf ook al eens ondervonden.
 
oDFMhAe.jpg


Yesss 😁
 
~
Net terug gekomen van vakantie, helaas 2 dagen voor mijn vakantie er achter gekomen dat mijn pc37 gestolen was.. geen circuitdagen meer voor mij dit jaar en een hoop geregel met de verzekering..
Hulde trouwens aan CRT/Heidi, had voor 21 september een dag geboekt en na het uitleggen zonder gemaar het bedrag op mijn rekening terug gekregen, van een soortgelijk geval gehoord bij Trackdays4all en daar was het dikke pech.Tof dat je ook gaat, zoals ik zei ging ik dus ook voor deze dag met 2 maten maar zal ik nu alleen gaan om te supporten. Waar kan ik je aan herkennen en in welke groep zit je? Dan loop ik wel even langs dan[/quote

Wel erg zuur

Jaiks wat een gedoe. Is mij ook gebeurt in 2008
 
Gister ook op assen gereden met de voor mij nieuwe honda cbr 600.
Mooie dag met een prima ervaring op de nieuwe bike , ook wel wat moeten wennen tov de soes.
Hij stuurde ondanks de standaard vering scherper aan en hoefde hem minder uit de bochten te trekken.
Het viel mij op dat het vermogen prima was , strubben uit in de 2 op het achter wiel.
Ondanks de bestelde pp tuning stepjes die te laat binnen waren zat ik met de originele snel aan de grond en kon ik de hm quikshifter niet lekker afstellen.
Al met al lekker gereden en genoten van het weer.
De beperking zat echt in de vering alles stuiterde .
Nu een nieuwe shock voor achter en een piston kit voor de vork en de nieuwe remschakel set monteren .
Op naar de zac race op de 18e :t
 
Gister ook op assen gereden met de voor mij nieuwe honda cbr 600.
Mooie dag met een prima ervaring op de nieuwe bike , ook wel wat moeten wennen tov de soes.
Hij stuurde ondanks de standaard vering scherper aan en hoefde hem minder uit de bochten te trekken.
Het viel mij op dat het vermogen prima was , strubben uit in de 2 op het achter wiel.
Ondanks de bestelde pp tuning stepjes die te laat binnen waren zat ik met de originele snel aan de grond en kon ik de hm quikshifter niet lekker afstellen.
Al met al lekker gereden en genoten van het weer.
De beperking zat echt in de vering alles stuiterde .
Nu een nieuwe shock voor achter en een piston kit voor de vork en de nieuwe remschakel set monteren .
Op naar de zac race op de 18e :t

Daar gaat je spaargeld :+ haha.. Even dit en even dat ;)


Eem 2 plaatjes dan maar. Op naar de 1.59 8-)
full
 
Ja ik hoop dat de fotograaf er stond. Heb wel filmpje van de gopro maar is tegen de zon in..dus zoveel zie je er niet van.

@guusflater: interessant dat de jouwe op het achterwiel gaat daar. Welke tandwielverhouding Dan? De mijne doet dat nooit, hooguit beetje wobble.

@Stucie: was tof je ff te zien! Jammer dat je geen 2 dagen kon blijven.
 
Heren ik heb wat spullen te koop gezet,

In het zac/ gezocht/ gevonden gedeelte

@turbo

Heb nog geen bericht via de whattsapp
 
Ja ik hoop dat de fotograaf er stond. Heb wel filmpje van de gopro maar is tegen de zon in..dus zoveel zie je er niet van.

@guusflater: interessant dat de jouwe op het achterwiel gaat daar. Welke tandwielverhouding Dan? De mijne doet dat nooit, hooguit beetje wobble.

@Stucie: was tof je ff te zien! Jammer dat je geen 2 dagen kon blijven.

@guus ja hier ben ik ook even benieuwd naar ja
ik heb de gt uit bij het omgooien dat die heel minimaal los komt maar de strubben uit niet
heb momenteel 1 tandje groter achter tov std
 
Bij deze een fotootje van de gopro en filmpje van mijn rondes op Assen vd week.

LpoMaaq.jpg




Eerste stukje gefilmd vanaf een R6 2005. Viel me wel op dat die R6 gewoon wegliep op de rechte stukken. Toch net iets meer power?

Na dag 1 nog veel gewerkt aan mijn lijnen, zeker strubben en het stuk Mandeveen en Duikersloot reed ik erg rond en niet goed strak op de curbs. Helaas zat ik in groep 3 met begeleiding tot de lunch, en daarna in groep 3B waar het snelheidsverschil erg groot was (reden ook mensen 2.25). Heb mijn tijd niet meer kunnen verbeteren, maar wel veel lol gehad!
 
Laatst bewerkt:
Bij deze een fotootje van de gopro en filmpje van mijn rondes op Assen vd week.

[afbeelding]



Eerste stukje gefilmd vanaf een R6 2005. Viel me wel op dat die R6 gewoon wegliep op de rechte stukken. Toch net iets meer power?

Na dag 1 nog veel gewerkt aan mijn lijnen, zeker strubben en het stuk Mandeveen en Duikersloot reed ik erg rond en niet goed strak op de curbs. Helaas zat ik in groep 3 met begeleiding tot de lunch, en daarna in groep 3B waar het snelheidsverschil erg groot was (reden ook mensen 2.25). Heb mijn tijd niet meer kunnen verbeteren, maar wel veel lol gehad!



Je gaskabel strakker afstellen ?
Meer bochten snelheid proberen te houden ?

Kwa vermogen zou een 600rr meer moeten Hebben

Ik haalde vorig jaar uitkomend bocht ook een s1000rr in :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan