Bo Bendsneyder deel 2

Bo uitgevallen, schakel ik over naar f1.... teleurstelling alom
 
Laatst bewerkt:
Bo uitgevallen, schakel ik over naar f1.... teleurstelling alom

Vond het al knap dat die stier La Source gehaald heeft. Het is daar nogal steil. Had ook zomaar terug kunnen rollen zei iemand al _O- _O-
 
Ik drink sowieso al liever koffie of bier dan een rood boeltje. Dus als ze die rooie stier een jaartje op stal zetten zal 't mij tussen de billen oxideren.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, maar is de Tech 3 Moto 2 machine niet een beruchte ' career killer'? Niet echt competitief materiaal als je het mij vraagt.
 
Zal wel wennen zijn in een heel ander kleurtje :) na 4 jaar .

Denk dat velen een twijfel hebben maar direct in één van de beste Moto2 teams geeft ook bepaalde te hoge verwachtingen,met het tech3 team toch echt wel minder dus kan hij het prima opbouwen.

Hij had dus ook bij RW racing kunnen rijden,het leven bestaat uit keuzes maken.
 
Een grootheid in de cross.
Veel mensen hebben nog nooit van hem gehoord.

Ik word schijtziek van dat maxgedoe :r ...natuurlijk hij is goed maar kan niet tegen dat hypgedoe.
Helemaal mee eens
Die herlings rijd al jaren de sterren van de hemel.
Maar daar hoor je niks over.
Jammer
 
Denk dat Poncheral door de jaren heen een aardige kijk heeft gehad op coureurs dus hopelijk kan Bo brengen wat hij verwacht, Go Bo !
full

*D
Foto credits Yuki Takahashi :P
 
Laatst bewerkt:
Ik vrees dat we lang moeten wachten op een opvolger van Bo in de Moto3. Ik zie hem niet echt, wellicht Faber maar dan moet hij wel hele grote stappen gaan zetten. In RBR ook niet overtuigend. Of rijdt er in andere opleidingsklassen nog een groot talent rond?
 
Haha ik zit ff te denken maar die ouwe rokkenjager Poncheral is zo gek nog niet want Samentha komt dan nog vaker bij hem voor al dat geleuter ;)

13743444_1189339794430588_976809794_n.jpg
 
Ik vrees dat we lang moeten wachten op een opvolger van Bo in de Moto3. Ik zie hem niet echt, wellicht Faber maar dan moet hij wel hele grote stappen gaan zetten. In RBR ook niet overtuigend. Of rijdt er in andere opleidingsklassen nog een groot talent rond?

Misschien met een paar jaar Collin Veijer ?
Las op Racesport dat hij als 12-jarige in Italie volop meedoet in het CIV Mini-GP kampioenschap en er zelfs zelfs Europees kampioen is geworden door in eigen huis de italiaantjes te verslaan.
Doet iig al international en op meerdere circuits veel ervaring op !
Maar idd nog een lange weg en diverse klassen te doorlopen voor hij evt. GP kan/mag rijden..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan