Andrea Dovizioso

Stil hier sinds januari. Wie had in de winter kunnen denken dat deze rustig ogende held mee zou doen voor de titel na al die jaren dat hij al in de MotoGP rijdt? Respect voor Dovi, hoe hij vandaag rustig bleef, zijn lijnen goed verdedigde en zo Mafquez achter zich wist te houden :} :}
 
Stil hier sinds januari. Wie had in de winter kunnen denken dat deze rustig ogende held mee zou doen voor de titel na al die jaren dat hij al in de MotoGP rijdt? Respect voor Dovi, hoe hij vandaag rustig bleef, zijn lijnen goed verdedigde en zo Mafquez achter zich wist te houden :} :}
:^

Dovi heeft binnen zn team al meerdere wereldsterren verslagen, mogelijk niet helemaal toeval 😉
 
Dovizioso was sinds zijn debuut al snel. Altijd geweest, altijd gebleven. Bij Honda kreeg hij daarmee een fabrieksmotor, al was het niet altijd van harte. Bij Tech3 was hij Crutchlow de baas, en sinds hij Rossi's Ducati overnam heeft hij altijd alles gegeven in de strijd met Hayden, Iannone en net wie er op dat moment langzaam genoeg ging om door een Ducati bijgehouden te worden.

Ik denk niet dat hij dé wereldkampioen is, zoals Marquez, Lorenzo, Stoner en Rossi dat zijn/waren. Maar hij heeft in elk geval heel veel doorzettingsvermogen en ik gun hem van harte de strijd! :Y
 
Dovizioso was sinds zijn debuut al snel. Altijd geweest, altijd gebleven. Bij Honda kreeg hij daarmee een fabrieksmotor, al was het niet altijd van harte. Bij Tech3 was hij Crutchlow de baas, en sinds hij Rossi's Ducati overnam heeft hij altijd alles gegeven in de strijd met Hayden, Iannone en net wie er op dat moment langzaam genoeg ging om door een Ducati bijgehouden te worden.

Ik denk niet dat hij dé wereldkampioen is, zoals Marquez, Lorenzo, Stoner en Rossi dat zijn/waren. Maar hij heeft in elk geval heel veel doorzettingsvermogen en ik gun hem van harte de strijd! :Y

Precies, hard werken en niet zeuren :}
En dat begint zich de laatste tijd uit te betalen en dat is hem zeker zeer gegund :t
 
Dovi heeft al die mislukte ducatisten een berichtje in hun dashboard gestuurd : ik heb het nu 4 keer voorgedaan hoe je wel met een ducati kunt winnen, prima gedaaan op weg naar de titel.
 
Ducati weet niet wat ze meemaken en dat er velen vorig jaar dachten he houden ze Dovi i.p.v die andere Italiaan.

Dovi :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Maar nooit piepen en janken zoals die andere "coureurs" :}

Weet ik niet,ik denk eerder dat Dovisioso niet zo interessant is geweest voor journalisten om hem uit te horen over de Ducati dus ook niet veel van hem vernam hoe het met dat ding er voor stond(Lorenzo komt erbij om dat ding verder te ontwikkelen)en het was voor dit seizoen een coureur die kon volgen maar als hij op kop reed ook meteen het tempo naar beneden ging.
Waar hij het nu vandaan haalt weet ik ook niet maar mooi is het wel.
 
Ik denk dat het Lorenzo effect ook meespeelt,dit haalt het beste uit hem naar boven.
Is 'm gegund,zou het top vinden als hij WK gaat worden.
 
Ik denk dat het Lorenzo effect ook meespeelt,dit haalt het beste uit hem naar boven.
Is 'm gegund,zou het top vinden als hij WK gaat worden.

Tuurlijk! Als Dovi dadelijk wereldkampioen wordt, dan is dat volledig dankzij Lorenzo _O-
 
Maar inderdaad wie gunt het Dovi niet. Als je na zoveel jaren keihard werken, dit bereikt dan verdien je het gewoon :Y
 
Ik herinner me een Dovi die heel lang fouten maakte als hij onder druk kwam te staan. Zeker in zijn Honda tijd. Bij Ducati heeft hij het ook heel lang moeilijk gehad. Vorige seizoenen was hij wel de stabiele rijder van de 2 in het team, maar had hij veel pech. Iemand zag hem oa. als Bowling kegel. En dan nu in 2017 lijkt alles op zijn plaats te vallen. En iedereen gunt het hem. Mooi om te zien dat een carriere zo om kan slaan :} :]
 
Ben een Marqeuz fan maar gun het Dovi zeer zeker wel. Hoop dat deze 2 de laatste 3 races nog mooie gevechten leveren samen. En wie er dan de grote kampioen word maakt me niks uit. Het zal zeker 1 van deze 2 worden. En ze verdienen het alle 2 om kampioen te worden. De yamaha jongens zijn inmiddels kansloos voor de titel.
 
Fantastische race vandaag, Dovi heeft écht grote stappen gemaakt om te kunnen vechten voor een titel. Heerlijk! *O*
 
Daar zijn er meer van als alleen Dovi of Vale ,als ze hun (vul maar in) dag hebben :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan