Help de DISA groter maken!

halflive

MF fossiel
Donateur
9 apr 2004
35.085
9.304
Purmerend
Er is wat natuurlijk verloop op het forum geweest. Mensen die andere prioriteiten in het leven hebben, niet meer onder ons zijn of gewoon verdwenen.
Daarnaast zijn er natuurlijk nieuwe mensen op het zijspan forum gekomen. Het officiële orgaan voor de Nederlandse en Vlaamse zijspanrijders begint daardoor wat gaten op te lopen.
Hierbij een reminder, meld je aan bij het enige echte orgaan dat zijspanrijders verenigd.
Hier is de website: Dutch Internet Sidecar Association
 
Verrek, was het bestaan ervan bijna vergeten, maar ik voelde al wel dat er nog iets ontbrak sinds ik weer driewieler. Dankzij dit unieke initiatief en jouw reminder voel ik me weer compleet halflive, dank!!! *O* *O*
 
Ik heb het formulier opgeslagen op m'n telefoon
Van de week even printen en bij mijn motor papieren doen.

Volgend jaar ga ik wel naar het EGT toe
 
Ik ben niet zo van de groepsvorming, maar zie net wel dat ik ongevraagd toch de DISA opgedrongen heb gekregen....
 
Even de oprichter/president beledigen, dan kom je vast wel op de zwarte lijst ;)
 
Halflive laat ons weinig keus met het automatisch lidmaatschap.
Om het compleet te maken heb ik me ook maar op fb gemeld.

Ik help dus mee om de disa groter te maken en ben wel reuze benieuwd wat er nou allemaal staat te gebeuren.
Ik neem aan dat zo'n oproep niet voor niks gedaan wordt, daar zit vast en zeker meer achter :)
 
Dochterlief heeft tegenwoordig zeefdruk spullen. Natuurlijk moest het eerste ontwerp voor onze enige Nederlandse Zijspan Associatie worden.
Hierbij het eerste product.

full


Vanaf heden leverbaar op elk soort katoen. Hoodies, tassen, T-shirts Wat je maar wil. *O*
 
En dat op exact 1 jaar na het starten van dit topic. Een ware planner laat hier zien dat hij punctueel is!

Leuke tiesjurts. Wat kosten ze?
 
Dochterlief heeft tegenwoordig zeefdruk spullen. Natuurlijk moest het eerste ontwerp voor onze enige Nederlandse Zijspan Associatie worden.
Hierbij het eerste product.

[afbeelding]

Vanaf heden leverbaar op elk soort katoen. Hoodies, tassen, T-shirts Wat je maar wil. *O*

Tof! KAn ze niet ook dat "real men ride sidecar" met BMW logo drukken? Wat pas op feestboek rond waarde.

Dan wil ik er wel gelijk 2 of 3 bestellen :Y

Edit; dan wil ik evt ook nog wel een disa sjurt :P
 
Laatst bewerkt:
Tof! KAn ze niet ook dat "real men ride sidecar" met BMW logo drukken? Wat pas op feestboek rond waarde.

Dan wil ik er wel gelijk 2 of 3 bestellen :Y

Edit; dan wil ik evt ook nog wel een disa sjurt :P
Ja, die van Real man vond ik ook mooi. Ik heb het ook opgeslagen. Het probleem is dat dochterlief grafisch ontwerper is en niet iets wil maken dat van een ander is.
Ik kan even kijken of ze over te halen is met een nieuw zeefdrukraam. Maar deze week blijft het DISA logo er nog even op staan om een paar verzoeknummers te maken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan