Regio Haarlem Deel 254 - MFH Het laatste deel?

Dit was toch ooit dat roemruchte topic dat binnen een dag vol ge-OH't was? Whatskebeurt? :X
 
Das war einmal.... eigenlijk is het al enkele jaren een stuk rustiger hier, ik denk zo sinds 2015. Denk ook dat meerdere factoren daar aan ten grondslag liggen :Y

Als dat hier al zo is, dan zegt dat ook genoeg over de rest van MF en waarschijnlijk ook andere vergelijkbare fora / forums.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn hier nog steeds actieve fora en WhatsApp is niet de enige oorzaak (in mijn optiek) van gebrek aan activiteit hier.

Exact. Er is sowieso weinig activiteit die nog gerelateerd is aan motorrijden :P

Motorrijden is wat ons/MFH samenbracht, maar al lang niet meer de drijvende factor.
 
Exact. Er is sowieso weinig activiteit die nog gerelateerd is aan motorrijden :P

Motorrijden is wat ons/MFH samenbracht, maar al lang niet meer de drijvende factor.

Ik vraag mij serieus af wie er van MFH nog regelmatig motorrijdt... ik denk dat het best tegenvalt. Zeker in groepsverband.
 
Ik vraag mij serieus af wie er van MFH nog regelmatig motorrijdt... ik denk dat het best tegenvalt. Zeker in groepsverband.

Ik niet '(

Afgelopen dagen met het mooie weer wel 10x gedacht om te gaan motorrijden, maar er is altijd wel iets anders dat 'ff' voor gaat. :Z
 
Nope. Is laatst uitgebreid besproken op WhatsApp... En daar heeft NR43 meteen z'n antwoord ;)
Ik ben uit de app, dus dat heb ik gemist.
Maar als hij niet fijn rijdt, of niet fijn genoeg, ben je dan van plan om m te gaan verkopen? Of gewoon lekker spinnen vangen? :+

Ik ben toch weer helemaal blij dat ik besloten heb mn SPeen te houden.
Hoewel erop rijden binnenkort fysiek niet meer zal lukken O-)
 
Als er weer eens met de groep word gereden wil ik me best eens aansluiten. kan ik me gelijk eens voorstellen , maar ik zie weinig staan de er gereden word.
- ps bald ik heb nu ook een racefiets gekocht en ben veel aan fietsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan