Kawasaki Z1 900 Deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
En het ritje, fietsers bleven vandaag thuis blijkbaar :t en op enkele plaatsen waren waarschijnlijk de 120KM borden op en hadden zij dat opgelost met een bord van 60KM en daar onder de tekst 2x dus je kon soms ff lekker opschieten :]

Met een fototoestel in de hand ,was dit wel snel genoeg.

full
 
Laatst bewerkt:
En het ritje, fietsers bleven vandaag thuis blijkbaar :t en op enkele plaatsen waren waarschijnlijk de 120KM borden op en hadden zij dat opgelost met een bord van 60KM en daar onder de tekst 2x dus je kon soms ff lekker opschieten :]

Met een fototoestel in de hand ,was dit wel snel genoeg.

[afbeelding]


En gelijk dat je hebt Rob ,geniet ervan!anders wordt je zuur 8-)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mathh, ik heb wat spulletjes voor je, doe even het adres via PM, ik kan het morgen avond op de bus doen, en als de post het vanaf morgen avond niet red qua tijd, dan kom ik het vrijdag even brengen. :t
 
En het ritje, fietsers bleven vandaag thuis blijkbaar :t en op enkele plaatsen waren waarschijnlijk de 120KM borden op en hadden zij dat opgelost met een bord van 60KM en daar onder de tekst 2x dus je kon soms ff lekker opschieten :]

Met een fototoestel in de hand ,was dit wel snel genoeg.

[afbeelding]

120 was op dit dijkje toch ff te pittig, twee maal gepoogd die bocht naar rechts in te duiken met 120 ,maar twee maal flink moeten remmen dus toen maar wat rustiger aan gedaan en een foto gemaakt. :o
 
Dit deel 8 dus is aan zijn max gekomen en daar moet dus een deel 9 voor komen.
Tadaaaa!!! *O* *O* *O* *O* dat is er nu dus.

Kawasaki Z1 900 Deel 9


Allen dank voor de inbreng, wat mij betreft kan het slotje hier nu op :t

Jan was mij daar toch al weer snel bij zeg op Deel 9 :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan