Den Bosch en omstreken, part 73

Vandaag een ritje gemaakt .
95 km .

5 km vlakke weg, de rest allemaal bergen .
:] :] :] :] :] :] :] :] :9~~

Nice. Heb je je eigen motor op de aanhanger meegenomen of heb je ginds iets gehuurd?
Ik heb vandaag 75 km gereden, maar slechts 5 km daarvan was geen snelweg. Ach, het is wel lekker om met de motor naar het werk te gaan.
 
Roep maar tegen de tijd dat je weer kunt rijden. (dat zal wel eerder zijn dan dat je 'mag' rijden van de arts:) )

Dat eerder rijden zit er niet echt in denk ik. Zit een pin in mijn hand. Normaal was dat niet nodig maar omdat er toch meer weg gesleten was dan ze dachten wel. Maar we gaan zeker nog een keer gummen......ga ook ff kijken voor een koplamp......toch wel makkelijk nu het weer snel donker is
 
Nice. Heb je je eigen motor op de aanhanger meegenomen of heb je ginds iets gehuurd?
Ik heb vandaag 75 km gereden, maar slechts 5 km daarvan was geen snelweg. Ach, het is wel lekker om met de motor naar het werk te gaan.


Yep eigen motor mee .

Huren is leuk maar voor 1 of 2 keer .
Dan wordt het te duur
 
Dat eerder rijden zit er niet echt in denk ik. Zit een pin in mijn hand. Normaal was dat niet nodig maar omdat er toch meer weg gesleten was dan ze dachten wel. Maar we gaan zeker nog een keer gummen......ga ook ff kijken voor een koplamp......toch wel makkelijk nu het weer snel donker is
Je haalt je koplampen toch nog altijd bij de Gamma? ;) _O-
 
Nice. Heb je je eigen motor op de aanhanger meegenomen of heb je ginds iets gehuurd?
Ik heb vandaag 75 km gereden, maar slechts 5 km daarvan was geen snelweg. Ach, het is wel lekker om met de motor naar het werk te gaan.

Doe het elke dag ( op en neer naar Weert ) maar dan wel op een CBR600F en niet op de KTM 525...
 
Kan en mag niet rijden -O- -O- -O-
Heb last van spit en heb medicijnen daar voor gekregen met een extra papierke erbij dat ik echt niet mag rijden |( |( |(
1 pilleke is 3 dagen niet rijden :o :o :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan