KTM SuperDuke 990 meeting 23 september

nampus

MF veteraan
30 mei 2005
5.104
1.153
Zeeland
Aanstaande 23 september is het zover: De SuperDuke 990 Meeting!

Startpunt:

Restaurant Tong Ah, Panweg 118, 3705 GG Zeist

Eindpunt:
McDonald's Nieuwegein: Ravenswade 1, 3439 LD Nieuwegein

Wanneer:

23 september 2017, Verzamelen om 10:30, Vertrek rond 11:00

Wie?

- Nampus
- Folkmar
- Heipaal
- SvR
- iGiovanni
- Miikey
- Gixxerbob
- Lompje

De route (onder voorbehoud):

SuperDuke 990 meeting 2017.gpx

Lunchstop:

Beachclub Klein Scheveningen,
Lekdijk-Oost 16A, 3412 KT Lopikerkapel


En dan nog even dit...

- De route is +- 150km, zorg dat je afgetankt of zo goed als, begint, zodat we niet onderweg met z'n allen naar een pomp kunnen gaan zoeken. Het startpunt is naast een Esso pomp, dus maak hier gebruik van aub!
- mensen met GPS, de route is via de link te downloaden.
- Probeer het rijden enigszins netjes te houden, we zijn waarschijnlijk met een grote groep, (die waarschijnlijk ook redelijk veel lawaai produceert :X ) Denk aan andere weggebruikers. Dus indien mogelijk graag db-killers installeren!
-Laten we er vooral een leuke gezellige dag van maken :]

Tot 23 september! :W

Dit alles uiteraard onder voorbehoud van weer, als het de hele dag gaat gieten haak ik af O-)

Laat hieronder even weten of je komt!
 
Laatst bewerkt:
Mooie route gekozen Neem.
Het stuk van punt 25 tot eindpunt ken ik en heb ik al een paar keer gereden.
Vooral langs de dijk is heerlijk sturen.

Ik ben er bij (behalve bij regen, maar dat hebben de meesten denk ik) en zal em deze keer bij de start aftanken :$
 
Mooie route gekozen Neem.
Het stuk van punt 25 tot eindpunt ken ik en heb ik al een paar keer gereden.
Vooral langs de dijk is heerlijk sturen.

Ik ben er bij (behalve bij regen, maar dat hebben de meesten denk ik) en zal em deze keer bij de start aftanken :$

Was jij dat vorig jaar? _O-
Wist niet meer wie het was, wist alleen nog dat er iemand moest tanken halverwege :9

Bekend stuk route is mooi, dan zit er iig een mooi stuk in *D hopelijk is de rest ook in orde.
 
Lijkt me gaaf met zijn allen, dus reken maar op mij! Groetjes Japie
 
Laatst bewerkt:
Present! Dit is een rondje om m'n huis. Ik rij veel stukken vaker. Volgens mij is er linksboven nog wel meer uit te halen, maar ik kan ff niet inzoomen op de route...
 
Was jij dat vorig jaar? _O-
Wist niet meer wie het was, wist alleen nog dat er iemand moest tanken halverwege :9

Bekend stuk route is mooi, dan zit er iig een mooi stuk in *D hopelijk is de rest ook in orde.

Mijn bescheiden inbreng.
Ik zou tussen punt 43 en 44 de graaf florisweg ingaan, hoef je niet meer dan nodig de stad in.
 
Present! Dit is een rondje om m'n huis. Ik rij veel stukken vaker. Volgens mij is er linksboven nog wel meer uit te halen, maar ik kan ff niet inzoomen op de route...

Mijn bescheiden inbreng.
Ik zou tussen punt 43 en 44 de graaf florisweg ingaan, hoef je niet meer dan nodig de stad in.


Bedankt voor de input heren, ik zal er vanavond even naar kijken :t
 
Prima route zo! Paar kleine dingen:

- Wat zijn punten 5 en 6? Gaan we daar met zn allen de halve draai oefenen? *O* Denk dat die er wel uit kunnen toch?
- Na routepunt 35 kun je ook de Lekdijk Oost volgen. Dat betekent dus dat je na 35 niet direct links gaat, maar na de bocht links af slaat naar Jaarsveld. Daar draai je dan de Lekdijk Oost op. Dan rij je eigenlijk direct naar de Lunch stop. Vanaf daar volg je gewoon de Lekdijk Oost om dan bij punt 42 uit te komen. Volgens mij is Lekdijk West verboden voor motoren in het weekend, maar Oost niet. Proef: Lekdijk in weekend dicht voor motorrijders | RTV Utrecht
- Stukje om bij 19 kunnen we denk ik wel direct door via de Portengen.
- Wat ik bedoelde met linksboven in mn vorige bericht zou dan na punt 19 richting Slikkendam zijn en dan via de Bosweg en Meye naar Zwammerdam. Is een leuke route met buitenland gevoel. Echter is dat wel een stuk om, je zou dan via Woerden weer op de oorspronkelijke route kunnen komen. Kost denk ik 45min extra.
 
Prima route zo! Paar kleine dingen:

- Wat zijn punten 5 en 6? Gaan we daar met zn allen de halve draai oefenen? *O* Denk dat die er wel uit kunnen toch?
Daar zit een stukje dat doordeweeks bestemmingsverkeer is (voordorpsedijk), maar in het weekend niet (volgens Google streetview). Mijn Garmin geeft het daar wel goed aan, maar in myrouteapp mag je er niet doorheen. Dus daarom zit daar een beetje een vreemde lus.
- Na routepunt 35 kun je ook de Lekdijk Oost volgen. Dat betekent dus dat je na 35 niet direct links gaat, maar na de bocht links af slaat naar Jaarsveld. Daar draai je dan de Lekdijk Oost op. Dan rij je eigenlijk direct naar de Lunch stop. Vanaf daar volg je gewoon de Lekdijk Oost om dan bij punt 42 uit te komen. Volgens mij is Lekdijk West verboden voor motoren in het weekend, maar Oost niet. Proef: Lekdijk in weekend dicht voor motorrijders | RTV Utrecht
Is de Lekdijk in het weekend niet een grote optocht met bejaarde fietsers in het weekend, of valt dat mee? Het is wel een mooi stukje slingeren natuurlijk, maar als je constant tussen de bejaarden zit met 20 superdukes is dat andere weggetje miss een mooi alternatief?
- Stukje om bij 19 kunnen we denk ik wel direct door via de Portengen.
Goed punt
- Wat ik bedoelde met linksboven in mn vorige bericht zou dan na punt 19 richting Slikkendam zijn en dan via de Bosweg en Meye naar Zwammerdam. Is een leuke route met buitenland gevoel. Echter is dat wel een stuk om, je zou dan via Woerden weer op de oorspronkelijke route kunnen komen. Kost denk ik 45min extra.
Dat ziet er wel uit als een mooi stukje idd, zal eens kijken of dat een beetje te doen is, wil de route ook niet te lang maken, vorige keer hadden we +-130km en dat was qua tijd eigenlijk wel prima met die grote groep. Maar dit is wel een stukje dat de moeite waard is zo te zien!

Heb de route even bijgewerkt, is nu te zien via de link in de openingspost als het goed is. Zal straks even checken of de Garmin het er ook mee eens is, die wil soms tegenwerken B|
*edtit, lijkt erop dat de Garmin het er ook mee eens is! *O*
 
Laatst bewerkt:
Heb afgelopen weekend de lekdijk vanaf Utrecht naar Krimpen willen rijden.
Ter hoogte van Lopik is ie afgesloten voor motoren. Vanaf dat punt richting krimpen begint ook de ouwe lullen route maar voorbij Schoonhoven is het helemaal ellende, gelukkig komen we daar dus niet.
 
Mede dankzij jullie tips! :t
Ben benieuwd, hopelijk dit weekend even proberen :]
 
Ben erbij, Maar rijd niet mee. Zal bij vertrekpunt aanwezig zijn.
Zal ik jullie uitzwaaien.
Rijbewijs nog niet binnen. vorderen wel gestaagd, nog paar maandjes.
Ivm werk duurt het allemaal wat langer dan normaal.
 
Heb vandaag even de route (en de lunchstop O-) ) geprobeerd :) (op een klein stukje in de buurt van woerden na, ivm een braderie B| ) Heb de route nog op een paar puntjes aangepast, en ik denk dat we ons prima gaan vermaken de 23e! :] Wat mij betreft is het een erg leuke route!
Ik hoop wel dat we beter weer hebben die dag, want ik kreeg nog een flinke bui regen te verwerken aan het eind van de ochtend -O-
 
Top Nampus!! Tof dat je er zoveel moeite in steekt, waardeer ik (en vele met mij denk ik) enorm!!!
 
hqdefault.jpg
 
Ja, zou mooi zijn als we een lekkere droge dag hebben. De stukken Lekdijk die nat waren gisteren, waren een stuk minder leuk als de droge stukken O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan