Triumph Street Triple topic deel 24

Mochten er hier nog mensen zijn die op zoek zijn naar een originele Arrow uitlaat voor een Street 2013 - 2017: zijn in de aanbieding bij Blom Motoren.
 
Wat komt er op?


Rosso Corsa's, nog geen andere banden gehad sinds ik hem heb gekocht. Ben er mee vertrouwd dus blijf het liefst deze bandjes rijden. Ook al gaan ze niet zo lang mee vergeleken met andere banden.

En ik ga hem niet laten pluggen, dan koop ik liever een nieuwe band :P
 
Mochten er hier nog mensen zijn die op zoek zijn naar een originele Arrow uitlaat voor een Street 2013 - 2017: zijn in de aanbieding bij Blom Motoren.

Sterker nog: ze zijn bij álle Nederlandse Triumph dealers voor de helft van de prijs. Mijne gaat er donderdag onder ;)

Gelijk de accu aangezien ding helemaal niet meer start. Zelfs na dagen aan de Optimate niet. Waarschijnlijk moet ik hem aan de startkabels hangen... iemand ervaring mee?
 
Laatst bewerkt:
Sterker nog: ze zijn bij álle Nederlandse Triumph dealers voor de helft van de prijs. Mijne gaat er donderdag onder ;)

Gelijk de accu aangezien ding helemaal niet meer start. Zelfs na dagen aan de Optimate niet. Waarschijnlijk moet ik hem aan de startkabels hangen... iemand ervaring mee?

Ah, dat wist ik niet. Mooie kans. Had jij er geen Remus onder?

Startkabels: ja, ook moeten doen toen mijn accu aan zijn einde was. Kan prima :Y
 
Sterker nog: ze zijn bij álle Nederlandse Triumph dealers voor de helft van de prijs. Mijne gaat er donderdag onder ;)

Gelijk de accu aangezien ding helemaal niet meer start. Zelfs na dagen aan de Optimate niet. Waarschijnlijk moet ik hem aan de startkabels hangen... iemand ervaring mee?

Als je een auto gebruikt. laat die dan uit.
 
Heeft iemand toevallig een setje geanodiseerde remreservoirs (voor en achter) in de aanbieding? Vind ze onwijs gaaf maar nogal prijzig..
 
Als iemand nog interesse heeft in een gave slip-on voor een 2013-2016 street triple:

klik hier

full
 
Motor start zelfs niet als ik hem aan de startkabels en de auto hang... hoor nu alleen maar "tik, tik, tik"...
 
Hmmm, dat is ruk.... is de accu helemaal plat? Anders kan je nog proberen te jumpstarten (dat werkte bij mij nog wel...)

En misschien stomme vraag, maar: motor wel in zijn vrij? Startbeveiliging bij de koppeling komt goed los? Kabels goed om aangesloten?

Probeer anders je stuur ook even een paar keer te draaien, de kabels langs het balhoofd willen wel eens voor problemen zorgen (wel eens last mee gehad bij een vorig model Street).

Hoop dat je er uit komt, succes!
 
Hmmm, dat is ruk.... is de accu helemaal plat? Anders kan je nog proberen te jumpstarten (dat werkte bij mij nog wel...)

En misschien stomme vraag, maar: motor wel in zijn vrij? Startbeveiliging bij de koppeling komt goed los? Kabels goed om aangesloten?

Probeer anders je stuur ook even een paar keer te draaien, de kabels langs het balhoofd willen wel eens voor problemen zorgen (wel eens last mee gehad bij een vorig model Street).

Hoop dat je er uit komt, succes!

En wat bedoel je met jumpstarten? Aanduwen? Ook dat geprobeerd en niet gelukt... ;(
 
Startknop is niet nodig. Althans, niet op cbr600rr, hornet, wr250 en wr450 waar ik het geprobeerd heb (gelukkig niet hoeven duwen, gewoon eens proberen terwijl de motor rolt)

Doorgaans bedoelt men met jumpstart startkabels en bumpstart aanduwen.

Het proberen te bumpstarten van een RSV Mille heeft me eens een week spierpijn opgeleverd overigens :o
 
Startknop is niet nodig. Althans, niet op cbr600rr, hornet, wr250 en wr450 waar ik het geprobeerd heb (gelukkig niet hoeven duwen, gewoon eens proberen terwijl de motor rolt)

Doorgaans bedoelt men met jumpstart startkabels en bumpstart aanduwen.

Het proberen te bumpstarten van een RSV Mille heeft me eens een week spierpijn opgeleverd overigens :o

Ja, dat bedacht ik me ook toen ik het al gepost had. :+
 
hier ook al eens een street proberen in gang duwen met overigens ook een kapotte baterij
ging voor geen meter, teveel compressie (ja in z'n 2)
trouwens op circuit ook geholpen om een daytona in gang te lopen , terug niks
enkel een nieuwe batterij zal de oplossing zijn
 
Hmm zal eigenlijk eens kijken of het mogelijk is met m'n RS en z'n assisted clutch... Toen de WR450 een slipper clutch kreeg lukte het ook niet meer.
 
Motor start zelfs niet als ik hem aan de startkabels en de auto hang... hoor nu alleen maar "tik, tik, tik"...

Dashboard en alles gaan wel aan met omdraaien van de sleutel? als je met een autoaccu er aan gekoppeld alsnog de boel niet rond krijgt scheelt er allicht iets anders. Misschien de startmotor verrot.. Meet eens wat de spanning doet (op de accu) op het moment dat je op de startknop duwt.
 
Dashboard en alles gaan wel aan met omdraaien van de sleutel? als je met een autoaccu er aan gekoppeld alsnog de boel niet rond krijgt scheelt er allicht iets anders. Misschien de startmotor verrot.. Meet eens wat de spanning doet (op de accu) op het moment dat je op de startknop duwt.

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben... hoe dan ook, binnenkort in een busje naar de dealer en dan kijken wat er aan scheelt.

Zoals hierboven al aangegeven, aanduwen was niet te doen, werd er gek van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan