Welke mooie brik heb jij gespot?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooi origineel zelfs da handvat rubbers , en NL kenteken? dan ken ik hem en zijn eigenaar.
Bijna zeker.
Ooit ook een gehad, maar je gehad daar heb je nu niets meer aan :N

FF gemaild, maar hij was het niet maar kende hem wel....
Duits , garage kenteken.
 
Een paar jaar geleden, op vakantie in bella Italia:

full


Tijdens het inchecken zag ik hem al staan en vroeg aan het meisje achter de bali op mijn allerbeste italiaans: "Doesa di motocyli stilla run?"
Haar antwoord: "Noa, aia dont thinkso, it isa olda Bike"

Later die avond, vanaf het balkon:

full



En ff later, prrrrtttt en het mooie was dat je hem gewoon kon blijven volgen door de vallei. :)
 
En onderweg naar dat bella Italia, bovenop de Gotthartpas tref je dit aan:

full



En het kan nog vreemder...

full


Die beren stonden overal in het ski-dorp en hadden een bepaalde feestelijke reden (maar welke dat was...?)
 
Vanmorgen op de A12 tussen maarsbergen en Veenendaal rond een uurtje of 8 een Moto Guzzi Lemans 1 Of 2

De 1 vond ik het mooist, ooit vroeger een proefrit van een halve dag op gemaakt omdat ik bang was te lang te wezen, en dat was ik dus ook jammer anders had ik hem toen zeker gehad.
Maar de knietjes zaten te strak tegen de stootblokjes vlak voor de cilinders helemaal klem hoe ik ook ging zitten,want ik wilde hem zo graag.
 
De droom fiets van toen...de buddy over de tank vond ik minder maar dat zou ik hebben aangepast, maar de fiets was voor mij echt te klein.
Toen maar een MV Agusta 750 s genomen, en tja die heb ik ook al lang niet meer.

full
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen weekend een Suzuki RE5 in een schitterende staat gezien, met zijspan.

je weet wel, zo'n ding met wankelmotor.
 
Liep ie ook ? of stond ie alleen wat mooi te zijn .. 8-)

op lopen heb ik hem niet kunnen betrappen. Heb hem wel zien rijden :+


De motor functioneerde gewoon volledig, heb hem een paar maal over het terrein zien rond rijden. Het geluid vond ik eigenlijk verrassend 'normaal'
 
Laatst bewerkt:
op lopen heb ik hem niet kunnen betrappen. Heb hem wel zien rijden :+


De motor functioneerde gewoon volledig, heb hem een paar maal over het terrein zien rond rijden. Het geluid vond ik eigenlijk verrassend 'normaal'

Veel verder zal hij niet hebben gereden als hij niet voldoende speciale reserve bougies bij zich had , want die moest je vroeger wel op zak hebben als je een eindje weg wilde. :]
Dat was een probleem van het ding.
 
Dat bougieprobleem is op te lossen met speciale verloopringetjes waardoor je normale bougies kunt gebruiken
 
Dat bougieprobleem is op te lossen met speciale verloopringetjes waardoor je normale bougies kunt gebruiken

Was mij niet bekend, een vriend van mij had er vroeger een die had echt van die speciale bougies ( duur ) bij zicht om te kunnen blijven rijden.

Toch wel er was inderdaad een oplossing voor, mar toen had hij hem al weer snel van de hand gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Veel verder zal hij niet hebben gereden als hij niet voldoende speciale reserve bougies bij zich had , want die moest je vroeger wel op zak hebben als je een eindje weg wilde. :]
Dat was een probleem van het ding.

Dat heb ik allemaal niet gevraagd.

Ik vond het gewoon een bijzonder ding (wat het ook gewoon is, kuren of niet)die je nu eenmaal niet vaak tegen komt in het wild.

Zal eens zien of ik een foto kan vinden van die masjien mit seitenwagen. Hij deed mee aan de verkiezing dus er zullen ongetwijfeld ergens foto's te vinden zijn.
 
Beetje info voor wie het niet heeft meegemaakt is toch niet verkeerd ?

Zeker niet, beweer ik dat ergens dan?


Zie 7:18 min

Achterop de bak zit een rekje waar de eigenaar zijn rollator in hangt...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan