Oude topic foto's openen

johangixxer

Die hard MF'er
6 mei 2007
455
0
hallum
Mijn vraag is of ik in (mijn) oude topics de foto's kan openen.

Ik wilde graag weer wat oude foto's bekijken. Maar als ik dan op de link van de foto klik word ik door verwezen.
Maar die site bestaat niet meer!
 
Bedankt voor je reactie,

Helaas staan daar geen documenten in.

Als ik op de fotolink klik, gaat hij naar betaalde Image shack site
 
Dat is het gevaar van het gebruik van (gratis) sites. Als ze ophouden te bestaan (of geld gaan vragen voor hun diensten) ben je (de link naar) je foto's kwijt. Daarom is uploaden naar MF het fijnst voor gebruik op dit forum.
 
Bedankt voor je reactie,

Helaas staan daar geen documenten in.

Als ik op de fotolink klik, gaat hij naar betaalde Image shack site

Daar zit je probleem.

Je wil foto's zien die niet op M-F staan, maar die doorgelinkt zijn. Jij kijkt dus op M-F naar foto's die op een andere site staan en aangezien die site nu plots niet meer gratis is.... hebben ze de toegang afgesloten.

Daar heeft M-F geen invloed op, wij hebben geen beheer over die foto's en kunnen er dus niets mee.

Als je afbeeldingen wil zien vanaf Image Shack dan zul je Image Shack moeten gaan betalen.
 
Dat is het gevaar van het gebruik van (gratis) sites. Als ze ophouden te bestaan (of geld gaan vragen voor hun diensten) ben je (de link naar) je foto's kwijt. Daarom is uploaden naar MF het fijnst voor gebruik op dit forum.

Dit. Vanaf het begin van MF hebben we de mogelijkheid gehad om foto's te uploaden. Want gratis foto upload sites komen en gaan. Komen is mooi, gaan betekent dat de plaatjes op MF niet meer werken.

Gebruik dus de upload functionaliteit van MF :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan