Silly Season 2018

Iemand zonder wedstrijd ritme over de oceaan vliegen, om een Motogp wedstrijd op een vrijwel voor hem onbekende baan mee te laten rijden?
Meest voor de hand liggend :?

Plus dat Nakasuga in het weekend van 10 september een wedstrijd heeft in JSB 1000, erg belangrijk voor Yamaha Japan.
 
Iemand zonder wedstrijd ritme over de oceaan vliegen, om een Motogp wedstrijd op een vrijwel voor hem onbekende baan mee te laten rijden?
Meest voor de hand liggend :?


Ja test meters maken met dat ding... perfecte test gelegenheden.
 
Zarco op Rossi zijn fiets, kan Michael alvast kennis maken met zijn nieuwe werkgever waar hij over een paar seizoenen rijd samen met Bo :P

klopt want MVDM word dit jaar nog even fluitend WBK kampioen en gaat zijn teamgenoot het nakijken geven..
 
De kans is groter dat Alex Lowes de M1 in handen geduwd krijgt dan Michael hoor. Ik denk dat Yamaha de M1 op Misano lekker in de box laat staan met een beterschapskaartje op het stuur.
 
De kans is groter dat Alex Lowes de M1 in handen geduwd krijgt dan Michael hoor. Ik denk dat Yamaha de M1 op Misano lekker in de box laat staan met een beterschapskaartje op het stuur.


dat laatste is ook heel goed mogelijk.
 
Hè hè, da's de eerste rijder bij Avintia. Dat Rabat er naartoe zou gaan lag al voor de hand, fijn dat het bevestigd is. Ik hoop dat Tito bij Avintia beter uit de verf komt. Hij zal er hard voor moeten werken, want ook Avintia is een team dat vooral in de achterhoede actief is. Hij zal dus niet ineens weekend na weekend voor top-10 resultaten kunnen strijden!
 
Mag voor Rabat hopen dat hij vrij constant punten kan gaan rijden, lijkt me al een behoorlijke stap voorwaarts

Wie gaat dat laatste zitje vullen ??
 
Mag voor Rabat hopen dat hij vrij constant punten kan gaan rijden, lijkt me al een behoorlijke stap voorwaarts

Wie gaat dat laatste zitje vullen ??

Eén crash en drie puntloze races dit seizoen, de rest van de races was allemaal in de punten. Zo supersneu is het nou ook weer niet. :+
 
Eén crash en drie puntloze races dit seizoen, de rest van de races was allemaal in de punten. Zo supersneu is het nou ook weer niet. :+


Vrij constant in de punten vind ik wat anders dan het geluk hebben dat er veel mensen uitvallen :P Ookal rij je daarmee ook in de punten ;)
 
Zitje kostte toch een miljoen?

Dat zal voor papa Rabat geen probleem zijn geweest blijkbaar...
 
Op Speedweek.de staat dat het Interwetten team volgend jaar met KTM chassis gaat rijden. Te laat voor Bo dus. De woorden; "we zullen Bo blijven ondersteunen" van Beirer waren iets te voorbarig. Kan mij voorstellen dat Bo niet zolang wilde wachten totdat hier duidelijkheid over kwam. Straks had hij overal achter het net gevist.
 
Op Speedweek.de staat dat RW met het NTS chassis gaat rijden. In ieder geval geen Nederlandse rijder. Alleen Bo was kandidaat. Dus weer een jaar in de anonimiteit voor RW.
 
Aan de hoeveelheid sponsoring op de motor te zien, is RW ook gewoon een pay-driver team.

Niks mis mee, zijn er wel meer,
maar dan hengel je dus niet de grote talenten binnen.
Die gaan naar de betere teams.
Dan krijg je dus meestal het 2e garnituur rijders.
 
Aan de hoeveelheid sponsoring op de motor te zien, is RW ook gewoon een pay-driver team.

Niks mis mee, zijn er wel meer,
maar dan hengel je dus niet de grote talenten binnen.
Die gaan naar de betere teams.
Dan krijg je dus meestal het 2e garnituur rijders.

Vind eigenlijk van wel, een slechte zaak dat rijders zich in moeten kopen... Zou graag zien dat er eisen worden gesteld aan een team om financieel daadkrachtig genoeg te zijn om een rijder te faciliteren voordat een startbewijs word afgegeven, anders zouden ze de startbewijzen aan de talenten/rijders moeten geven en laat de teams dan hun best maar doen om zo'n talent waard te zijn...
 
Laatst bewerkt:
Als Bo naar RW-racing was gegaan had hij geen geld hoeven mee nemen las ik ergens. Was denk ik wel even een tegenvaller voor RW denk ik dat hij iets anders koos. Mooi dat Waninge een team in de GP heeft maar de Nederlandse motorsport heeft er helemaal niets aan.
 
De Nederlandse motorsport heeft er een eigen team in de Moto2 aan. Da's toch mooi? Dat ze niet competitief zijn, och, dat zijn de meeste niet. Gerucht gaat dat ze misschien met Deroue willen rijden komend jaar? Dat zou voor beiden prima zijn denk ik.
 
De Nederlandse motorsport heeft er een eigen team in de Moto2 aan. Da's toch mooi? Dat ze niet competitief zijn, och, dat zijn de meeste niet. Gerucht gaat dat ze misschien met Deroue willen rijden komend jaar? Dat zou voor beiden prima zijn denk ik.
Op Speedweek.de staat dat er geen Nederlandse rijder in het team komt. Gerucht over Scott heb ik nog nergens gelezen. Ja heel mooi hoor dat RW in de Moto 2 rijdt maar de Nederlandse motorsport heeft er nu helemaal niets aan.
 
Vind eigenlijk van wel, een slechte zaak dat rijders zich in moeten kopen... Zou graag zien dat er eisen worden gesteld aan een team om financieel daadkrachtig genoeg te zijn om een rijder te faciliteren voordat een startbewijs word afgegeven, anders zouden ze de startbewijzen aan de talenten/rijders moeten geven en laat de teams dan hun best maar doen om zo'n talent waard te zijn...

Ben ene kant wel met je eens.
Andere kant, dan zouden er een stuk minder teams zijn in alle klassen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan