Aprilia Dorsoduro SMV 750/1200 Deel 5

Hoi,

Ik ben Andre en woon in Den Haag. Daar ik weinig DD's in deze regio zie, vroeg ik me af of andere DD owners uit de omgeving zich hier bevinden. Afgelopen feb. heb ik mijn FZ1 ingeruild en heb er absoluut geen spijt van. Lijkt me leuk om een keer met meerdere DD's te touren.
 
Laatst bewerkt:
Voor een eventuele liefhebber....ik heb mijn Italiaanse schone nog steeds in de verkoop :-)

zegt t voort...zegt t voort....thx
 
Mooi filmpje! ! Lekker muziekje goede kwaliteit...prima.

Hopelijk klaart het weer n beetje op dan gaan we zondag naar de eifel / moezel :)
 
Mooi filmpje! ! Lekker muziekje goede kwaliteit...prima.

Hopelijk klaart het weer n beetje op dan gaan we zondag naar de eifel / moezel :)

Zondag zou het goed worden, wij zitten dan ook in de Eifel of Moezel als het goed is. We zien je daar :]
 
Weekje richting de Dolomieten geweest 8-)

full

full

full
 
Mooie plaatjes :) :)

Zo zie je maar, toch ook een goede km vreter die dorso's
 
Laatst bewerkt:
hallo!

Danfoksan hier. Sinds 5 weken een Dorsoduro 750, 2014 in de garage. Zwart, zwart en zwart! O nee, gouden poten en zilver buizenframe....

Vraagje.
Iemand hier een goede tip/adres voor een 15T voorste tandwiel?
 
Heb er eentje besteld!
Volgende week binnen, monteren en.... ervaring delen?

Plaatje... hmmzz... als ik die nou ergens online had.... SORRY :+
 
Mooi ding!

Ik heb hoogglans tankkappen en een akra.
Verder heb je mij nu wel overtuigd van tricolore wheelstriping! Thanks.
 
Hoe bevalt het zadel? Lijkt wel comfortabel. Hoewel ik niet heel veel last van de standaard. En waar is zo'n comfort zadel te koop?
 
mooi ding Dennis! Bevalt de overstap naar de Capo je? Wel wat anders...

Kom zelf van een Superduke 990 (en kort een MV 910R Brutale), maar vind de Dorso zo lekker speels :)
 
mooi ding Dennis! Bevalt de overstap naar de Capo je? Wel wat anders...

Kom zelf van een Superduke 990 (en kort een MV 910R Brutale), maar vind de Dorso zo lekker speels :)

Ik was dat vechter tegen de wind helemaal zat en merkte dat ik toch wel graag van grote trip houd. De looks van de capo vind ik helemaal super!

De stuureigenschappen komen aardig overeen, capo is iets zwaarder!

full
 
Mooi ding! Zeker als je grote trips maakt, snap ik die strijd met de wind wel.

Heb vanmiddag het voorste tandwiel vervangen voor 15-tands.
Vanavond ff blokje om gedaan... APART! Meer fun, sterker onderin maar ook weer soepeler.
Ik ben er blij mee voor 25euri! AANRADER
 
Hallo alle DD liefhebbers,

Ik ben net als vele een echte DD fan alleen ontbreekt er nog iets belangrijks aan mijn DD en dat is een mooi setje dempers boor een mooiere look en beter geluid. Wie kan mij helpen of doet zijn uitlaten weg
Hier alvast een foto van mijn DD
 
Hallo alle DD liefhebbers,

Ik ben net als vele een echte DD fan alleen ontbreekt er nog iets belangrijks aan mijn DD en dat is een mooi setje dempers boor een mooiere look en beter geluid. Wie kan mij helpen of doet zijn uitlaten weg
Hier alvast een foto van mijn DD

Dempers zijn het belangrijkst, haha! Ik kan aan nieuwe set SC project dempers komen.. zoek ze eens op en laat maar weten!
Heb ze iets goedkoper dan online ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan