Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo weer thuis, helaas iets eerder afgehaakt aangezien er nog meer op de kalender stond.
Leuk om eens een keer de gezichten te zien achter de diverse nick-names.
Iedereen bedankt voor de gezellige middag en Chantal in het bijzonder voor het organiseren en het regelen van het mooie weer! :t

Tot een volgende keer,

Ron
 
Laatst bewerkt:
Zo weer thuis, helaas iets eerder afgehaakt aangezien er nog meer op de kalender stond.
Leuk om eens een keer de gezichten te zien achter de diverse nick-names.
Iedereen bedankt voor de gezellige middag en Chantal in het bijzonder voor het organiseren en het regelen van het mooie weer! :t

Tot een volgende keer,

Ron

Was zeker geslaagd vind ik!
Moeten we vaker doen!!!
Bedankt iedereen voor het komen / ritje!
full
 
Dat blauwe ding wat er eigenlijk heul nie bij paste (ook niet qua merk) is inmiddels ook weer thuis. Was leuk jullie én alle Blades te zien!!
 
Laatst bewerkt:
Was gezellig en idd bedankt Chantal voor de organisatie en de rest voor de gezelli, echt leuk :)

21246643_1403978256337157_510220575083733768_o.jpg


21273320_1403978299670486_3396400167585021029_o.jpg


21318906_1403978309670485_6760846853714365562_o.jpg


Volgende x weer!!!
 
Jungs, het was heerlijk. Bedankt iedereen! Ik heb ook aantal foto's genomen maar mijn photobucket zegt fuck it, zijn er tegenwoordig nieuwe, betere enof gemakkelijkere manieren om je foto's te delen?

P.S @VFR-Nelis, Ik ben erg benieuwd naar de filmpjes :] *D :)
 
Laatst bewerkt:
Was een leuke meeting! Beetje bij een paar kunnen afkijken hoe je de blade beetje de bocht in moet gooien. Nu beetje oefenen en wat makkelijker meekomen volgende keer. Op naar de volgende!
 
Het was zeer zeker gezellig en een leuk ploegje :t
Zeer zeker voor herhaling vatbaar :)
En voor het eerst rondje FF gedaan, super !
Chantal bedankt voor de organisatie en het regelen van het mooie weer 8-)

nog un fotoke van den andere kant

full
 
Het was zeer zeker gezellig en een leuk ploegje :t
Zeer zeker voor herhaling vatbaar :)
En voor het eerst rondje FF gedaan, super !
Chantal bedankt voor de organisatie en het regelen van het mooie weer 8-)

nog un fotoke van den andere kant

full
 
Jungs, het was heerlijk. Bedankt iedereen! Ik heb ook aantal foto's genomen maar mijn photobucket zegt fuck it, zijn er tegenwoordig nieuwe, betere enof gemakkelijkere manieren om je foto's te delen?

P.S @VFR-Nelis, Ik ben erg benieuwd naar de filmpjes :] *D :)

vd week wel ff iets in elkaar plakken *D
 
http://tinypic.com heb ik gehoord. Wel even een accountje aanmaken :). Ben benieuwd.

Ah ok. Dus nog altijd op de zelfde manier maar die ander optie. Toch bedankt!
Jungs, het was heerlijk. Bedankt iedereen! Ik heb ook aantal foto's genomen maar mijn photobucket zegt fuck it, zijn er tegenwoordig nieuwe, betere enof gemakkelijkere manieren om je foto's te delen?

P.S @VFR-Nelis, Ik ben erg benieuwd naar de filmpjes :] *D :)

vd week wel ff iets in elkaar plakken *D

'k Kan bijna niet wachten :9~ :}
 
Goedemorgen,

Ging zeker lekker en ik kon die rood zwarte niet bijhouden pfff zweet er nu nog van 😉
Volgende keer ben ik er bij als ik mag van Mn agenda.
 
Ik heb mijn (6 hele) foto's even in een Dropbox gezet. Heb hem openbaar gemaakt voor iedereen met de link, dus als jullie het handig vinden kan iedereen ze daar misschien even uploaden / downloaden.

edit... of hebben jullie zo geen rechten... dat zou balen zijn, want dan kan ik die alleen geven d.m.v. e-mailadressen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb mijn (6 hele) foto's even in een Dropbox gezet. Heb hem openbaar gemaakt voor iedereen met de link, dus als jullie het handig vinden kan iedereen ze daar misschien even uploaden / downloaden.

edit... of hebben jullie zo geen rechten... dat zou balen zijn, want dan kan ik die alleen geven d.m.v. e-mailadressen.

Kan ze zien :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan