Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Effe plaatje van gisteren

36052122483_c5a788f343_k.jpg


Eindelijk weer op de blade gereden en wat had ik dat gemist 8-) *O*
 
Effe plaatje van gisteren

[afbeelding]

Eindelijk weer op de blade gereden en wat had ik dat gemist 8-) *O*

Cool!

Ik ga .a.s Donderdag voor een lang weekend met de motor richting Duitsland (Stuttgart) om weer naar Glemseck te gaan :)
Hoop ook een paar mooie plaatjes te kunnen schieten. De GoPro zit er in ieder geval al op
 
Zaterdag trouwens tussen 15:15 en 15:30 een witte oerblade met stickert gespot op de N218 thv de stoplichten bij Heenvliet. Ik reed samen met een Honda Magna je voorbij toen je voor het stoplicht stond te wachten op de Kanaaldijk. Uiteindelijk gingen wij bij Heenvliet richting Simonshaven en jij reed rechtdoor richting Spijkenisse.

Weet niet of hij ook hier meeleest (of überhaupt op mf zit), maar bij deze nog gespot :W
 
Laatst bewerkt:
Iemand nog een voorrem schijf Rechts nodig? Heb mijn 929 al verkocht. Deze nog over. Is gewoon recht. Links had ik mijn slot laten zitten...
€40!
 
Om maar in de voetsproren van 2Swift te treden, wellicht heeft er iemand hier interesse in de volgende advertentie.

Ik zie zelden een (rvs) full-system hier voorbij komen, misschien is er iemand hiernaar op zoek.
 
Zaterdag trouwens tussen 15:15 en 15:30 een witte oerblade met stickert gespot op de N218 thv de stoplichten bij Heenvliet. Ik reed samen met een Honda Magna je voorbij toen je voor het stoplicht stond te wachten op de Kanaaldijk. Uiteindelijk gingen wij bij Heenvliet richting Simonshaven en jij reed rechtdoor richting Spijkenisse.

Weet niet of hij ook hier meeleest (of überhaupt op mf zit), maar bij deze nog gespot :W
Ik was het niet. De mijne staat onder het bouwstof.
 
leuke motor, goede prijs, wat wil je nog meer

schoonpa heeft er op assen zo lekker op gereden dat hij hem meteen heeft gekocht :)

heb nog wel 2 929's staan (1 van mij neefje, en 1 van een maatje van hem)

fijne motoren, denk dat ik er ook wel eentje zelf koop. zijn niet zo duur en prima spul

Ik heb die van mij vanaf 2010 en dat ding heeft nog nooit echte problemen gehad.
Ook op het circuit kan hij het de modernere superbikes ook nog gewoon aardig lastig maken hoor O-)
 
Weet iemand of er adapters zijn zodat je een slip on demper kan monteren op een 929 of 954? Zit te kijken naar andere dempers maar het aanbod is vrij schaars of ontzettend duur voor 3 bouts dempers.
 
Weet iemand of er adapters zijn zodat je een slip on demper kan monteren op een 929 of 954? Zit te kijken naar andere dempers maar het aanbod is vrij schaars of ontzettend duur voor 3 bouts dempers.

op fb komen er weleens voorbij
(laatst ixil titanium 3-bouts gekocht voor €75,- incl verzenden)

of een ander systeem (half systeem?) nemen
dus vanaf de HTEV klep
 
Welkom terug

zag dat je in deeltje 107 ook eens iets getikt hebt. :+
Dankjewel, heb een maand geleden ook in 109 gepost hoor :+

Ik heb er toevallig een gevonden op marktplaats. Vanaf de HTEV klep naar achteren. Wel zonder demper, maar dit geeft mij wel de vrijheid om te monteren wat ik wil. Even terugkomend op een paar weken terug toen ik vragen had over een tikkend geluid uit mn motorblok. Dat bleken inderdaad de uitlaatpakkingen te zijn, dus kudo's voor Vuurmesje!
 
zoek de verschillen :+

week 33:
1k0.jpg


week 36:
1k0.jpg


Weekendje Glemseck festival in Leonberg met wat vrienden, kleine 1400km in 3 dagen, en heel veel bier;
1k0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zaterdag/zondag nog bij de ring geweest... kijken bij 6h endurance op de GP strecke. Volgend jaar echt een keer een circuitdagje doen met de blade.... lange snelle bochten :9 O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan