Het grote BMW K1600 topic deel 2

Hoe is jullie ervaring met passagier rijden. Mijn klaagt dat het zadel naar voren zit, waardoor ze niet lekker zit.

Ze vond mijn 1200RT beter zitten als bijrijdster?!
 
Hoe is jullie ervaring met passagier rijden. Mijn klaagt dat het zadel naar voren zit, waardoor ze niet lekker zit.

Ze vond mijn 1200RT beter zitten als bijrijdster?!


Ik heb geen ervaring met een 1200RT maar mijn vrouw zit beter op de 1600GT dan op mijn vorige Blackbird.
Enige klacht die ze had is dat de ruimte minder is dan op de Blackbird (korter) zodat wij dichter op elkaar zitten, dus af en toe helmpje botsen.
 
Als je je navi terughangt, en contact omdraait, pakt ie bij jou dan niet weer de juiste datum?

Het probleem zit in het feit dat ie vergeet wat de huidige datum is, niet de servicedatum. Met het aankoppelen van je navi zou hij dit weer moeten herstellen na een keertje contact aan/uit. (Dit werkt bij bmw navigator 4/5/6. Voorgaande modellen ben ik er niet zeker van)

En anders kan je in je boordcomputer zelf de datum nog instellen :P


Na het contact uit en aan gedaan te hebben is de service melding idd verdwenen.
Toppie :}
 
Hoe is jullie ervaring met passagier rijden. Mijn klaagt dat het zadel naar voren zit, waardoor ze niet lekker zit.

Ze vond mijn 1200RT beter zitten als bijrijdster?!

Mijn ega geeft aan dat de 16 tov de12 veel luxer zit, relaxter, ook vlakker. Lijkt me een typisch geval van wat je lekkerder vindt zitten. En over smaak valt in veel gevallen niet te twisten :)
 
Zie je dan nog wel wat van je display?


Jup,

In horizontale stand kan je alles nog gewoon zien. Geen enkele overlap. De verticale stand is een ander verhaal helaas.. Mocht ik dat willen dan moet ik kijken of ik een adaptertje kan (laten) freezen of zelf maken die het geheel wat lager zet maar die behoefte heb ik nu (nog) niet. Zal wel even een fotootje schieten als ik in de gelegenheid ben.
 
Sow ik ben terug!