Motorrijles: kletsen over lessen 14: volgas door het achtje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo mooie update weer.
Gisteren geslaagd voor de AVB had wel wat herkansingenhalve draai ging op zich wel dacht ik maar moest meer afschuinen en toen ging het mis helaas.maar gelukkig wel geslaagd en nu op naar de AVD lessen.

Lessend rijbewijs: A
Eerste rijles: 07 augustus 2017
Theorie: 18 augustus 2017 geslaagd.
AVB: 29 augustus 2017 geslaagd.
AVD: examen nog niet bekend
Rijschool: Ronald in Papendrecht
Lesmotor: Honda CBF 500.
 
Gefeliciteerd Robert. Nu begint het echte genieten, AVD lessen zijn zo relaxt vergeleken AVB!!

Hopelijk hoor je snel wanneer AVD examen is, let wel op dat er een wachtlijst is. Ik mag pas 26 oktober, ik heb AVB op de 21ste gehaald jongstleden.
 
Robert gefeliciteerd!
Ellen, langzame is mij nooit gelukt! Zelfs met examen niet, concentreer je op datgeen wat wel goed gaat dan komt de langzame misschien vanzelf goed
 
Bedankt voor de felicitaties.
Gisteren de planning gehad van de rijschool zou 14-11 examen doen...
Eind van de middag telefoon van de rijschool op die datum stond al iemand anders ingeplant word nu 20-11.
De rijschool had wel te horen gekregen van het CBR dat er nog eerder plekken vrijkomen maar dat moet de rijschool dan zelf in de gaten houden en reserveren dus we wachten maar af.
Dus word pas volgend jaar motor kopen want het rij seizoen zal er dan al aardig opzitten...

Lessend rijbewijs: A
Eerste rijles: 07 augustus 2017
Theorie: 18 augustus 2017 geslaagd.
AVB: 29 augustus 2017 geslaagd.
AVD: examen 20-11-2017
Rijschool: Ronald in Papendrecht
Lesmotor: Honda CBF 500.
 
Bedankt voor de felicitaties.
Gisteren de planning gehad van de rijschool zou 14-11 examen doen...
Eind van de middag telefoon van de rijschool op die datum stond al iemand anders ingeplant word nu 20-11.
De rijschool had wel te horen gekregen van het CBR dat er nog eerder plekken vrijkomen maar dat moet de rijschool dan zelf in de gaten houden en reserveren dus we wachten maar af.
Dus word pas volgend jaar motor kopen want het rij seizoen zal er dan al aardig opzitten...

Lessend rijbewijs: A
Eerste rijles: 07 augustus 2017
Theorie: 18 augustus 2017 geslaagd.
AVB: 29 augustus 2017 geslaagd.
AVD: examen 20-11-2017
Rijschool: Ronald in Papendrecht
Lesmotor: Honda CBF 500.
Gefeliciteerd :)

Hoeveel lessen AVB heb je geknalt :? :+ .......je hebt het snel.

Het AVD examen duurt nog wel fftjes ,een behoorlijke wachtlijst.
 
Vast minder lessen dan mij. Ik moest vanaf 0 beginnen. Ik hoor veel om me heen dat mensen die schakelbrommer gereden hebben veel sneller AVB halen.
 
gefeliciteerd Robert,
welke oefeningen moest je allemaal doen?
ik moet volgende week maandag op AVB

de 4 verplichte:
lopen met de motor en achteruit het parkeervak in
Langzame slalom
uitwijkoefening
noodstop.
verder had ik :
de halve draai rechts om
vertragings oefening
stopproef.

Maar dit kan elke keer anders zijn alleen de 4 verplichte krijg je altijd en dan nog 3 andere.

Succes volgende week.
 
Gefeliciteerd :)

Hoeveel lessen AVB heb je geknalt :? :+ .......je hebt het snel.

Het AVD examen duurt nog wel fftjes ,een behoorlijke wachtlijst.

Ik heb een pakket gekocht 12 uur AVB + examen en 12 uur AVD +examen ( en 1x herexamen mocht het nodig zijn.)
Maar voor AVB had ik extra uur voor het examen gedaan had toen 3 uur les vrij oefenen en een rondje langs de oefeningen met zijn allen.
Voor AVD heb ik ook een extra uur ingepland anders had ik een avondje 1 uur les dat is de moeite niet en uur voor examen maar dat is precies echt tot examen tijd dus nooit geen uur rijden.
AVD les intro a.s maandag 2 uur en dan pas weer half oktober of ze moeten een open gevallen plek bij het CBR kunnen scoren...

Wanneer mag je dochter voor AVD examen?
Ik moet in Dordrecht examen doen misschien scheelt regio ook wel met kortere/langere wachttijd.
 
Laatst bewerkt:
Vast minder lessen dan mij. Ik moest vanaf 0 beginnen. Ik hoor veel om me heen dat mensen die schakelbrommer gereden hebben veel sneller AVB halen.

Ik heb vroeger ongeveer 2 jaar schakelbrommer gereden maar das ook alweer 19 jaar geleden (tja waar blijft de tijd ).
Maar ik had er toch behoorlijk moeite mee om het onder de knie te krijgen vooral het 8 tje vond ik lastig.
 
Ik heb een pakket gekocht 12 uur AVB + examen en 12 uur AVD +examen ( en 1x herexamen mocht het nodig zijn.)
Maar voor AVB had ik extra uur voor het examen gedaan had toen 3 uur les vrij oefenen en een rondje langs de oefeningen met zijn allen.
Voor AVD heb ik ook een extra uur ingepland anders had ik een avondje 1 uur les dat is de moeite niet en uur voor examen maar dat is precies echt tot examen tijd dus nooit geen uur rijden.
AVD les intro a.s maandag 2 uur en dan pas weer half oktober of ze moeten een open gevallen plek bij het CBR kunnen scoren...

Wanneer mag je dochter voor AVD examen?
Ik moet in Dordrecht examen doen misschien scheelt regio ook wel met kortere/langere wachttijd.
Ongeveer net als mijn dochter betreft het aantal lessen,toch wel vlot hoor :Y .
Alleen mijn dochter was een echt groentje nooit op een schakelbrommer o.i.d gereden dus wel fftjes serieus trots. ;)
AVD lessen begint ze volgende week mee wanneer haar examen is zou het nu niet weten maar als ik zo hier en daar lees is de wachttijd langer dan een AVB examen
 
Laatst bewerkt:
mensen voor de gene die geslaagd zijn en in bezit van een brommert...

Ex-lessersrit september 2017

heb je wel je rijbewijs maar geen brommert, huur een motor die jij leuk vind en ga lekker proefrijden heb je 2 vliegen in 1 klap.

marlig je gaat toch wel mee rijden met de ex-lessersrit samen met je dochter.
 
Equalizer
Lessend rijbewijs: A2
Eerste rijles: 29-06-2017
Theorie: 1-05-2017
AVB: 17-07-2017 Geslaagd
AVD: 01-09-2017 Geslaagd!
Rijschool: Peter Janssen Sprundel
Lesmotor: Honda CB500F

Vanmiddag geslaagd yeeey!
Helaas woon ik in zo'n fijne gemeente waar je na 12:00 niks meer kunt aanvragen.
Dus nu pas maandag aanvragen, dan zo'n week wachten tot het ophalen :/
 
Equalizer
Lessend rijbewijs: A2
Eerste rijles: 29-06-2017
Theorie: 1-05-2017
AVB: 17-07-2017 Geslaagd
AVD: 01-09-2017 Geslaagd!
Rijschool: Peter Janssen Sprundel
Lesmotor: Honda CB500F

Vanmiddag geslaagd yeeey!
Helaas woon ik in zo'n fijne gemeente waar je na 12:00 niks meer kunt aanvragen.
Dus nu pas maandag aanvragen, dan zo'n week wachten tot het ophalen :/

Van harte!! :]
 
Equalizer
Lessend rijbewijs: A2
Eerste rijles: 29-06-2017
Theorie: 1-05-2017
AVB: 17-07-2017 Geslaagd
AVD: 01-09-2017 Geslaagd!
Rijschool: Peter Janssen Sprundel
Lesmotor: Honda CB500F

Vanmiddag geslaagd yeeey!
Helaas woon ik in zo'n fijne gemeente waar je na 12:00 niks meer kunt aanvragen.
Dus nu pas maandag aanvragen, dan zo'n week wachten tot het ophalen :/

Lekker snel! :t

Wat voor motor gaat het worden?
 
Laatst bewerkt:
Is er misschien iemand die nog een lopend online abonnement theorie examentraining heeft, maar het niet meer nodig heeft? Misschien kan ik de login van je overkopen? :)
 
Equalizer
Lessend rijbewijs: A2
Eerste rijles: 29-06-2017
Theorie: 1-05-2017
AVB: 17-07-2017 Geslaagd
AVD: 01-09-2017 Geslaagd!
Rijschool: Peter Janssen Sprundel
Lesmotor: Honda CB500F

Vanmiddag geslaagd yeeey!
Helaas woon ik in zo'n fijne gemeente waar je na 12:00 niks meer kunt aanvragen.
Dus nu pas maandag aanvragen, dan zo'n week wachten tot het ophalen :/
Gefeliciteerd en lekker snel je AVD in je pocket 2 maandjes, ik zeg top :Y

Je kan natuurlijk binnen een paar weken het AVD halen door in korte tijd veel te lessen maar vaak is het de tijd wat het moet spreiden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan