Laser failliet?

Laser Extreme op mn vorige brommer gehad!
large


 
Even een oud topic omhoog schoppen,

Ik heb getracht voor de Laser Xtreme onder mijn Versys DB killers te bestellen.
krijg van Laser zelf geen reactie, een van KGL racing (de importeur) bericht dat ze ze niet meer kunnen leveren omdat Laser gestopt is.

Vind hier verder nergens iets van terug, iemand meer info?
 
Laser had laatst nog een herstart hoorde ik, maar wij zijn er helemaal klaar mee. Zeer onbetrouwbare toezeggingen, een kwaliteit die steeds slechter werd, spullen teruggestuurd, maar nooit gecrediteerd, valse beloftes. Het heeft ons geld gekost, om maar niet te spreken van het imago richting klant.
 
Even een oud topic omhoog schoppen,

Ik heb getracht voor de Laser Xtreme onder mijn Versys DB killers te bestellen.
krijg van Laser zelf geen reactie, een van KGL racing (de importeur) bericht dat ze ze niet meer kunnen leveren omdat Laser gestopt is.

Vind hier verder nergens iets van terug, iemand meer info?
DB killer Laser LEGAL-INSERT X-TREME TAP. D85 - D 40mm [32.2669] - €45.00 : KGL Racing, de online motor shop voor iedere motorliefhebber

Let wel op, er is een type waar een db killer in kan en een type waar dit niet in kan. Kijk dus even of er een E-keur op staat.
 
http://kglracing.com/shop/uitlaten/db_killers_en_onderdelen/db_killers_laser/db_killer_laser_legal-insert_x-treme_tap._d85_d_40mm

Let wel op, er is een type waar een db killer in kan en een type waar dit niet in kan. Kijk dus even of er een E-keur op staat.

Dit zijn niet de goede, mijn killers komen in de demper ervoor. Maar bedankt voor de moeite. KGL (waar jij naar link) geeft dus aan niet te kunnen leveren.
 
Ik heb 2 nieuwe op de plank liggen, Deze komen inderdaad voor de demper.
De onderdeelnummer is 32.2703. Ik kan wel wat foto's met de nodige maten posten.
Deze is hoogst waarschijnlijk imitatie: DB killer Laser LEGAL-INSERT X-TREME TAP. D70 - D 40mm [32.2703] - €39.95 : KGL Racing, de online motor shop voor iedere motorliefhebber
De nummer komt overeen met de(originele) killers van mij maar de plaatje niet.
Ik verkoop ze overigens niet deze hou ik zelf.
Dit zijn niet de goede, mijn killers komen in de demper ervoor. Maar bedankt voor de moeite. KGL (waar jij naar link) geeft dus aan niet te kunnen leveren.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb aan deze klootzakken mijn ZX6R met laser x-treme uitlaat uitgeleend omdat ze er een mal van wilde namaken voor productie. Ze hadden me 200 euro beloofd via de dealer.

Uiteindelijk heeft het me bijna een volle tank benzine gekost omdat iemand van laser de motor kwam ophalen en terugbrengen en het geld heb ik nooit meer gezien. Achteraf nog liegen ook dat de betaling "mislukt" was en het echt zou komen hoor.

Uiterst onbetrouwbare lui van Laser Nederland of hoe ze ook nu heten, oppassen voor een gast die "Mitchel/Michiel" heet.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb aan deze klootzakken mijn ZX6R met laser x-treme uitlaat uitgeleend omdat ze er een mal van wilde namaken voor productie. Ze hadden me 200 euro beloofd via de dealer.

Uiteindelijk heeft het me bijna een volle tank benzine gekost omdat iemand van laser de motor kwam ophalen en terugbrengen en het geld heb ik nooit meer gezien. Achteraf nog liegen ook dat de betaling "mislukt" was en het echt zou komen hoor.

Uiterst onbetrouwbare lui van Laser Nederland of hoe ze ook nu heten, oppassen voor een gast die "Mitchel/Michiel" heet.
Ik had een onderdeel waarvan ze zelf niet meer de maten en mallen hadden. Ik had er een klant voor en wilde er een aantal laten maken. Ik heb het onderdeel aan ze opgestuurd. Ze hebben het opgemeten en na laten maken, en wtf gebeurt er? Leveren ze het zelf aan mijn klant.
 
Voor mij valt Laser in de categorie:

"de betaling is echt onderweg"
"ik wilde dat schaap alleen even naar voren duwen"
"ik zal niet in je mond klaarkomen"

Leugenaars... :+


blij dat ze weer failliet zijn..
 
Laatst bewerkt:
Voor mij valt Laser in de categorie:

"de betaling is echt onderweg"
"ik wilde dat schaap alleen even naar voren duwen"
"ik zal niet in je mond klaarkomen"

Leugenaars... :+


blij dat ze weer failliet zijn..


Wow that escalated quickly....

Maar failliet zijn ze volgens mij niet... dan zou het terug te vinden moeten zijn.
 
tsja, wie wil er nog laser? Tegenwoordig is het akra of Yoshi en als je het geld net niet hebt neem je leo.
Yep, Leo is idd niet zo duur en gemakkelijk te verkrijgen. Over het algemeen steeds op voorraad.




ja sorry ... zit op mijn werk op een post waar ik mij nogal verveel wegens kalmte momenteel :Z
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga binnenkort zelf een uitlaat maken
Zocht naar 45mm RvS pijp aan het zoeken
Kwam op een site een y stuk tegen ,mooi tig gelast en goede maat voor mooi prijsje
Kreeg het vandaag binnen staat er het logo van lazer op ,zal wel een rest partij zijn
 
Ik waardeer jullie tips, maar de graag was of laser inderdaad gestopt was. Ik red me wel met de db killers
 
Ik heb 2x een barracuda uitlaat gekocht, 1e keer via ebay, en zelf op gaan halen in Dld bij de fabriek...zag er heel proffesioneel uit, en de pasvorm was perfect...
2e keer gewoon direct bij hun besteld, en ik verwonder me er over dat het merk hier amper bekend is
 
Laatst ook nieuwe titanium hotcam's aangeschaft.
Na montage zijn ze er net zo snel weer afgegaan. Ze lekten uit naden en popnagels.

Dat terwijl mijn vorige set DuoTech carbon van Laser (Jamo) perfect waren.
 
Ik heb 2x een barracuda uitlaat gekocht, 1e keer via ebay, en zelf op gaan halen in Dld bij de fabriek...zag er heel proffesioneel uit, en de pasvorm was perfect...
2e keer gewoon direct bij hun besteld, en ik verwonder me er over dat het merk hier amper bekend is


:^

Ooit heb ik op mijn Kawasaki ZX6R een Brracuda uitlaat gehad, die kon je toen op hun site zelf samenstellen.
Was een degelijk gebouwde pijp met een super geluid en e-keur.

Laser heb ik ook wel eens gehad, heeft niet echt indruk gemaakt, bouwkwaliteit matig en het geluid ook.
 
:^

Ooit heb ik op mijn Kawasaki ZX6R een Brracuda uitlaat gehad, die kon je toen op hun site zelf samenstellen.
Was een degelijk gebouwde pijp met een super geluid en e-keur.

Laser heb ik ook wel eens gehad, heeft niet echt indruk gemaakt, bouwkwaliteit matig en het geluid ook.
:^
Op mijn vorige motor (VFR750) ook een Barracuda gehad - wat je al zegt: veel keuze mogelijkheden, een perfecte pasvorm en een mooi geluid :) :Y
 
Vroeger op de Thundercat een Laser Hotcam gehad. Wat een geluid en vlammen kwamen er uit dat ding.

Daarna een Takkoni demper erop gelegd, want het geluid van de Laser was me te hard. Goedkope demper, maar prima kwaliteit.

En nu op de Tuono een setjes Mivvs, vanzelfsprekend de killers er nog in. Behoeft geen uitleg waarom denk ik })
 
Even meesurfen op de Laser-golf: ik ben al geruime tijd op zoek naar een metalen 'laser hotcam' logo voor opnde uitlaat te bevestigen met popnagels. Heeft iemand deze toevallig te koop? U zou mij er heel blij mee maken.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan