JAWA MENGSMERING & PLZEŇSKÝ PRAZDROJ, ČÁST DESET

mooie jawa zo als hij er nu uit ziet, mooi zo laten en eerst
zo rijden en kijken hoe het bevalt
en een 638 jawa er bij voor met de vrouw achter op
 
Bedankt! :)

Een 360 dus, waar toch het nodige aan geknutselt is.
Eerst maar eens zorgen dat alles weer werkt.

Dan kan ik daarna de knoop doorhakken mbt zo houden of origineel maken.

Het zadel zal sowieso anders moeten, nu past mn vriendin niet achterop.
pav-aanhangertje? *D
 
Ja, een Pa: )

De bedoeling was dat deze Jawa de oude trouwe 634 gaat vervangen. Maar ik weet het nog niet hoor, ik wil de 634 niet kwijt! :N
Ik weet wel een oplossing, ik moet alleen nog even bedenken hoe ik dat thuis ga vertellen. :+
 
Ik weeet niet wat jullie wegen, maar een duo op een 360.. dat gaat wel pittig worden voor het ding..
 
Bedankt! :)

Een 360 dus, waar toch het nodige aan geknutselt is.
Eerst maar eens zorgen dat alles weer werkt.
Dan kan ik daarna de knoop doorhakken mbt zo houden of origineel maken.
Het zadel zal sowieso anders moeten, nu past mn vriendin niet achterop.

Rond telletje kan wel:
 
Klopt Jo, vandaar de verwarring bij mij ook een beetje.
Ik heb het vermoeden dat Nederlandse 360's een ronde teller hebben?

Er staat overigens geen PAL in mijn teller. Er staat überhaupt geen merk in.
 
Klopt Jo, vandaar de verwarring bij mij ook een beetje.
Ik heb het vermoeden dat Nederlandse 360's een ronde teller hebben?

Er staat overigens geen PAL in mijn teller. Er staat überhaupt geen merk in.
Meeste die ik gezien heb hier, zijn halfronde tellers.
 
full


Dat is'm
 
Hmm 1ste gezicht denk ik aan Triumph, maar duidelijk km's (kruissnelheid recht bovenaan) en geen mijlen. dus misschien duits? Hoewel de Engelsen ook km-tellers hadden..

Je kan de foto sturen naar jvmotors.. als hij het niet weet.. /zeg maar dat je dat moest doen van die met z'n enfield diesel..

ik vind wel dat je wonderlijke vorkpootdoppen hebt..

EDIT gewoon oude jawa cz tellert..

jawa tacho - Google zoeken:
 
Laatst bewerkt:
Wow leuk ding *D
Mannen..had het al eerder gezecht,maar ik zit met een probleem met mn 638..
Het zit zo.mn ouders hadden m stiekum achter mn rug om gekocht voor me,de bedoeling was dat ik m samen met mn vader zou opknappen,en met een vriend samen een garage box zou huren(ik woon nu 2 hoog..)maar die vriend ziet er vanaf...en nog veel erger..mn ouders hebben een paar weken geleden op (motor)vakantie in schotland een vrij ernstig ongeluk gehad..
De jawa stond(gescheiden)bij mn ouders,maar alles moet daar weg..
De 638 zelf staat inmiddels al hier(onbeschut),maar de vraag is nog voor hoelang..woon nu in de getto kant van gouda zegmaar..(leuk zn scheiding :') )

Dus mocht er hier iemand zijn waar ik m eventueel kan stallen(tegen een klein vergoeding)of wil overnemen.. graag :} het liefst het 1e natuurlijk,ik heb er met span nog geen meter mee gereden -O-
 
Laatst bewerkt:
Fuck Crash.. dat zijn geen leuke dingen..
zo zie je maar.. vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken.
Ik hoop dat iemand hier het ding onder zijn hoede kan nemen zodat je er nog een beetje zicht /optie op hebt..
Sterkte!
 
Oi, da's niet best. Helaas kan ik je niet helpen daar ik zelf ook met ruimtegebrek kamp. Maar ik weet wel uit ervaring dat jawa's prima buiten kunnen overwinteren met een zeiltje. Heb je geen kennis met een afgesloten tuin eventueel? Liever binnen natuurlijk maar alles is beter dan gejat worden of door vandalisme gesloopt. -O-

En beterschap aan je ouwelui!
 
De span ligt er al af.die staat nog bij mn ouders achter.ben bang dat als ik er hier voor een zeil over zet hij juist sneller gejat word,iets wat afgedekt staat zal kostbaarder lijken...of ze jatte de hoes,heb ik ook al een x meegemaakt |(
Helaas kan die niet in de huiskamer.3 trappen omhoog word wat lastig :P
 
De span ligt er al af.die staat nog bij mn ouders achter.ben bang dat als ik er hier voor een zeil over zet hij juist sneller gejat word,iets wat afgedekt staat zal kostbaarder lijken...of ze jatte de hoes,heb ik ook al een x meegemaakt |(
Helaas kan die niet in de huiskamer.3 trappen omhoog word wat lastig :P
1, ga naar de ham, koop een nylon kous.
2 ga naar de markt, koop 2 makrelen

De eerste makreel bak je en eet je op
De 2de doe je in een nylonkous en hang je aan de motor onder het zeil.
Na 3 dagen komt er niemand meer in de buurt..
Diefstalpreventie sammie-style.. 8-)
 
Wow leuk ding *D
Mannen..had het al eerder gezecht,maar ik zit met een probleem met mn 638..
Het zit zo.mn ouders hadden m stiekum achter mn rug om gekocht voor me,de bedoeling was dat ik m samen met mn vader zou opknappen,en met een vriend samen een garage box zou huren(ik woon nu 2 hoog..)maar die vriend ziet er vanaf...en nog veel erger..mn ouders hebben een paar weken geleden op (motor)vakantie in schotland een vrij ernstig ongeluk gehad..
De jawa stond(gescheiden)bij mn ouders,maar alles moet daar weg..
De 638 zelf staat inmiddels al hier(onbeschut),maar de vraag is nog voor hoelang..woon nu in de getto kant van gouda zegmaar..(leuk zn scheiding :') )

Dus mocht er hier iemand zijn waar ik m eventueel kan stallen(tegen een klein vergoeding)of wil overnemen.. graag :} het liefst het 1e natuurlijk,ik heb er met span nog geen meter mee gereden -O-
Heel slecht nieuws Chris. Ik zal eens rondvragen. Zou bij je in de buurt moeten zijn toch? Is Stolwijk een optie?
 
Misschien in de lokale buurtkrant/supermarkt om - een deel van- een garage/stallingsruimte te vragen?
Of bij een lokale caravanstalling informeren? Een citybox?
 
Vandaag naar school geweest met de 640. In totaal 55km gereden. Weer geen slag verkeerd gegeven. Had voor de zekerheid 2 verse bougies en een sleutel meegenomen. Wat heerlijk zeg, dat heb ik echt gemist. :]

full
 
Hm, dat klinkt niet goed crash! Ik kan je niet echt helpen, bij mij staat de helft van het spul ook buiten onder zijl...

Die zwarte ringen moet je idd hebben voor de uitlaat. Je hebt ook dunnere witte ringen, daar heb ik slechte ervaring mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan