Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4



been there done that... na vertrek vanuit de camping boven de bardenas.

p2BLVwX.jpg
 
Laatst bewerkt:
En wederom ging er op de terugweg iets verkeerd. De afslagen volgden elkaar sneller op dan de Garmin aan kon geven, wat wil je 3 verschillende binnen 80 meter, dus ik zat plots weer op de snelweg. Zo snel mogelijk probeerde ik er weer af te komen en ik stelde de GPS gewoon weer in op de route. Deze werd netjes opgepakt en al snel zat ik weer op de mooie kronkelwegen rondom Barcelona. Plots zag ik een verlaten weggetje naar rechts wat nog hoger ging dan waar ik al zat. Natuurlijk schoot ik hier even in en zo'n 200 meter later had ik het meest geweldige uitzicht over de gehele stad heen! _O-
 
Maarre.... TC800, da's allemaal mooie praat, maar ondertussen heb je de plaats nog niet gevonden. Al is het wel een mooie tip, merci! 8-)

Het is lastig te bepalen waar Davis precies staat. Ik denk dat dit te maken heeft met het verschil in lens die David heeft gebruikt (tele) en de groothoeklenzen van streetview. Ik gok ongeveer hier: Google Maps


:]
 
..Plots zag ik een verlaten weggetje naar rechts wat nog hoger ging dan waar ik al zat..

Google Maps ???
 
Laatst bewerkt:
Nog geen van allen de juiste hoor (wel in de buurt)... en mijn lens was gewoon een goedkoop ixusje. Leuk dat iedereen weer meedoet!
 
Nou, vooruit dan.. de hints hebben niet geholpen he F-Six _O-
Wel bedankt voor het meehelpen *O*

Google Maps
 
Laatst bewerkt:
@David: Mooi rijden daar, maar wel een eind weg hoor pff
 
Laatst bewerkt:
Haha, ik dacht de 'bammes' had gepost. Die heeft een Italiaans avontuur gehad vandaar mijn Italiaanse steden!. Nou ja, beide een Vespa.
 
Zit alleen een jaar of 30 tussen ;)
En zo ver is Barcelona nou ook weer niet rijden, mooi weekje sturen op de Vespa en je bent er. Kan dan wel 35 jaar oud zijn, maar komt echt nog wel vooruit hoor met 10 PK : En dat sturen is nou juist de fun op zo'n machientje.
 
Inderdaad, ik was wat voorbarig. Maar ik dacht dat alle discussie nog over Barcelona ging. Het houten hek is inderdaad de Grossglockner, bovenaan het klinkerpad naar de Edelweisspitze.
Dus nu op zoek naar de roestige paal.
 
Is de plaats overigens zichtbaar in streetview?

:?
De locatie wel,het uitzicht is goed te herkennen.. de paal staat er nog niet op..

Ik zie een roestige paal met Al..... erop. Landschap... Schots, Engels? Redelijk bewolkt dus ik vermoed schotland...
The one lane road was twisty

Inderdaad, ik was wat voorbarig. Maar ik dacht dat alle discussie nog over Barcelona ging. Het houten hek is inderdaad de Grossglockner, bovenaan het klinkerpad naar de Edelweisspitze.
Dus nu op zoek naar de roestige paal.
De paal staat op een pashoogte
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan