Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jawel hij stond er ook op hoor maar niet per se bovenaan en wilde eerst andere modellen proberen. Dat gedaan en toch maar de street uitgeprobeerd haha en tsja :]

Voor mij ook de eerste nieuwe motorfiets! Dat heeft ook wel iets
 
Ik rij net zolang dat er geen pekel wordt gestrooid (of ik vermoed dat er gestrooid is). Dan gaat de motor in winterslaap. Maar vaak betekend dat nog rijden t/m medio december ;)

Dus ik wil de 1000km beurt het liefst nog dit jaar hebben gehad en dat moet ik wel redden voor die tijd.

En dan kan ik in het nieuwe seizoen direct lekker van start :]
Mbt pekel rij ik meestal ook zo..............december red ik vaak net niet, t/m november lukt meestal wel.

En die 1000km moet je binnen 2 weken er op kunnen zetten. ;)

Maaruh congrats, ziet er iets ranker uit dan een Speed, maar lijkt me een erg leuke speelfiets. :t
 
Laatst bewerkt:
Binnen 2 weken zou lukken als niet zo'n beetje alle vrije uurtjes al vol zitten... Maar af en toe woon-werk, af en toe even uurtje rondom de kerk en dan ben je er ook zo inderdaad. En je merkt nu al dat wegen langzamer opdrogen dus dat je niet volgas mag is dan ook niet direct een punt.

Nu wachten op t belletje van de dealer :P
 
Binnen 2 weken zou lukken als niet zo'n beetje alle vrije uurtjes al vol zitten... Maar af en toe woon-werk, af en toe even uurtje rondom de kerk en dan ben je er ook zo inderdaad. En je merkt nu al dat wegen langzamer opdrogen dus dat je niet volgas mag is dan ook niet direct een punt.

Nu wachten op t belletje van de dealer :P


Irrie, dat wachten
 
Binnen 2 weken zou lukken als niet zo'n beetje alle vrije uurtjes al vol zitten... Maar af en toe woon-werk, af en toe even uurtje rondom de kerk en dan ben je er ook zo inderdaad. En je merkt nu al dat wegen langzamer opdrogen dus dat je niet volgas mag is dan ook niet direct een punt.

Nu wachten op t belletje van de dealer :P


En...en???
 
Hey mannen, heb weer 5 maanden uitzending overleeft!

Zoals ik al eerder verteld heb rijdt mijn vader ( en ik zelf ook nog regelmatig ) lekker op de Speed!

Helaas vindt hij de quickshifter niks, ik heb dus straks, nadat hij gedemonteerd is, een qs te koop.

Het is het nieuwste type van Healtech, de Iqse, te bedienen met de app. Als nieuw. Werkt als een tiet en past op alle 1050 modellen!

Bij interesse graag ff een app op 0651602523, zit niet vaak meer op MF omdat ik ff motorloos ben.. :(
 
Enne , strakke Street DoubleUTB!
Heb nog niet 5 maanden bijgelezen dus vergeef me allen als ik meer dingen mis!
 
Binnen 2 weken zou lukken als niet zo'n beetje alle vrije uurtjes al vol zitten... Maar af en toe woon-werk, af en toe even uurtje rondom de kerk en dan ben je er ook zo inderdaad. En je merkt nu al dat wegen langzamer opdrogen dus dat je niet volgas mag is dan ook niet direct een punt.

Nu wachten op t belletje van de dealer :P

Ik bied je bij deze belangenloos aan die 1000 km met je motor te rijden . Dat redt ik wel in 2 weken :Y Win-Win :t
 
Hey mannen, heb weer 5 maanden uitzending overleeft!

Gelukkig, alles goed gegaan. ALtijd weer goed om terug te komen. Maken er wel eens grappen over, maar ik zit daar niet. Hoor hier ook wel eens verhalen van mariniers dat ik denk van o ohh.

Maar helaas geen QS nodig. Daar ben ik te langzaam voor. Ook teveel high tech.


Irrie, dat wachten


Ja zeker, zelf weken lopen dubben en draaien. Dan hak je de knoop door en moet je het gelijk hebben! :P :P


Ik bied je bij deze belangenloos aan die 1000 km met je motor te rijden . Dat redt ik wel in 2 weken :Y Win-Win :t

_O- _O- Je mag de brommert ook hier heen sturen, krijg je een brommer met een tintje terug die veel truckjes kan *D
 
Laatst bewerkt:
Ik bied je bij deze belangenloos aan die 1000 km met je motor te rijden . Dat redt ik wel in 2 weken :Y Win-Win :t
No one touches my baby _O- die eerste 1000km scheppen een band voor het leven... Mijn andere kinderen zijn nu al jaloers :P

Maar inderdaad... wachten duurt lang als je eenmaal het besluit hebt genomen _O-
 
Bij welk defensie-onderdeel dien je?

Ik ben zelf oud-marine man.

Ik zit momenteel bij een luchtmobiel verkenningspeloton, landmacht dus. Maar ik ga denk ik op zoek naar iets anders, nu ik een gezin heb is het tijd om eens wat vaker thuis te zijn..
 
Ik zit momenteel bij een luchtmobiel verkenningspeloton, landmacht dus. Maar ik ga denk ik op zoek naar iets anders, nu ik een gezin heb is het tijd om eens wat vaker thuis te zijn..
Dat kan ik mij goed voorstellen
Bij welk defensie-onderdeel dien je?

Ik ben zelf oud-marine man.

Ik zit momenteel bij een luchtmobiel verkenningspeloton, landmacht dus. Maar ik ga denk ik op zoek naar iets anders, nu ik een gezin heb is het tijd om eens wat vaker thuis te zijn..
Dat kan ik mij goed voorstellen
 
Ik zit momenteel bij een luchtmobiel verkenningspeloton, landmacht dus. Maar ik ga denk ik op zoek naar iets anders, nu ik een gezin heb is het tijd om eens wat vaker thuis te zijn..

Stoer onderdeel. :t
Toen ik bij de marine zat was ik gelukkig nog vrijgezel.
Denk dat mij vrouw het ook niet echt leuk zou vinden als ik regelmatig maanden van huis zou zijn.
 
Stoer onderdeel. :t
Toen ik bij de marine zat was ik gelukkig nog vrijgezel.
Denk dat mij vrouw het ook niet echt leuk zou vinden als ik regelmatig maanden van huis zou zijn.

Thanx, het is ook gaaf werk en ik heb de hele wereld gezien maar na dik 13 jaar wordt het tijd om me op mijn gezin te focussen. Die staan nu op 1.

Marine is ook zeker tof werk!
 
Mogguh
Lang verhaal kort, ik ben recent onderuit gegaan met mijn Street en sta nu voor de keuze deze te laten repareren of om hem in te wisselen.
Een speed vind ik ook een hele gave fiets en zou beter bij mijn nickname passen O-)
Nu heb ik een speed uit 2011 gezien en vroeg mij af of er nog aandachtspunten zijn waar ik op moet letten bij dit bouwjaar, had dit jaar last van de stator?
Verder nog tips?
 
Mogguh [~[url="http://www.picgifs.com/smileys/smileys-and-emoticons/coffee/smileys-coffee-592956.gif"]afbeelding~][/url]
Lang verhaal kort, ik ben recent onderuit gegaan met mijn Street en sta nu voor de keuze deze te laten repareren of om hem in te wisselen.
Een speed vind ik ook een hele gave fiets en zou beter bij mijn nickname passen O-)
Nu heb ik een speed uit 2011 gezien en vroeg mij af of er nog aandachtspunten zijn waar ik op moet letten bij dit bouwjaar, had dit jaar last van de stator?
Verder nog tips?

dat is K*T om op de manier te moeten/wille wisselen van fiets... suc7 met de afhandeling!

het enige wat ik weet van mijn speed zijn de remschijven aan de voorkant... die willen nog wel eens krom zijn. :(
 
Hallo allemaal!

Ik ben op dit moment aan het kijken naar een speed triple uit 2007. Motor heeft net een grote beurt gehad, veel slijtagedelen vervangen en is verder goed onderhouden. Zijn er voor dit bouwjaar speciale aandachtspunten waar ik op moet letten of wat vaak kapot gaat?

Alvast bedankt!
 
Hallo allemaal!

Ik ben op dit moment aan het kijken naar een speed triple uit 2007. Motor heeft net een grote beurt gehad, veel slijtagedelen vervangen en is verder goed onderhouden. Zijn er voor dit bouwjaar speciale aandachtspunten waar ik op moet letten of wat vaak kapot gaat?

Alvast bedankt!
Startmotor, dynamo, nokkenasketting.

Als je budget hebt voor een model vanaf 2008 zou ik je dat aanbevelen.

Ik ga de mijne binnenkort inruilen op een KTM bij JTX in Cuijk. Zie ook mijn motorshopper advertentie.
 
Dat zijn best kostbare dingetjes die je daar noemt! Zal er eens goed over nadenken!
Zal gelijk even je advertentie bekijken, thanks!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan