2 Girls, 2 Beemers, 1 week!

Mooi verslag van mooie trip, klasse dames!!


En meteen even een vraag, want die is denk wat ondergesneeuwd in het groninger/drenthe topic:

En even heel wat anders.Zat laatst weer even wat filmpjes/foto's van Noorwegen te kijken.
En was eigenlijk nieuwsgierig hoe het jou plannen voor Noorwegen zat?

gr. Peter

Die is inderdaad ondergesneeuwd en heb ik niet gezien.

Noorwegen heb ik doorgeschoven naar een later moment.
Een weekje is daarvoor net wat aan de krappe kant.
Maar wie weet... het is misschien toch handig om er eens eentje op de plank te leggen voor als het weer in het Zuiden erg slecht is.
 
Beter is een eigen domein + webhost te reggen. Jawel, kost geld maar dan pakt ook niemand wat van je af. Dit was een leuke draad maar alle foto's zijn nu foetsie.
 
Wow have fun! Nu nog weg. Jaloers!!! Waar gaat de trip heen?
Voordeel van imgur is dat het ook een app heeft zodat je vanaf je telefoon gelijk je plaatjes kunt uploaden.
Mijn oude reisverslag (dapper of dom) deed het ook niet meer qua afbeeldingen... die heb ik dus gisteravond even gefixt.
 
Wow have fun! Nu nog weg. Jaloers!!! Waar gaat de trip heen?
Voordeel van imgur is dat het ook een app heeft zodat je vanaf je telefoon gelijk je plaatjes kunt uploaden.
Mijn oude reisverslag (dapper of dom) deed het ook niet meer qua afbeeldingen... die heb ik dus gisteravond even gefixt.

We zijn ongeveer even laat als vorig jaar... eerder lukt ons gewoon niet als we de agenda's naast elkaar leggen (het is wat).

We gaan via het Frans Italiaanse grensgebied naar het Zuiden en een wat meer Westelijk gelegen lus terug. Toch weer andere stukken als voorgaande keer erin gesleuteld. Dubbeling loop ik wel op kleine stukken tegenaan. (maar die zijn vaak ook leuk). We hebben weer een mooie mengelmoes aan verhard en onverhard.
 
We zijn ongeveer even laat als vorig jaar... eerder lukt ons gewoon niet als we de agenda's naast elkaar leggen (het is wat).

We gaan via het Frans Italiaanse grensgebied naar het Zuiden en een wat meer Westelijk gelegen lus terug. Toch weer andere stukken als voorgaande keer erin gesleuteld. Dubbeling loop ik wel op kleine stukken tegenaan. (maar die zijn vaak ook leuk). We hebben weer een mooie mengelmoes aan verhard en onverhard.


Deze ook? :-)

Col de Mallemort - Alpen-Motorrad-Guide
 
Midden Frankrijk (westelijke lus) heeft ook erg gave pasjes. De hoge kant van de Ardèche en de Auvergne zijn echt super! Bourgogne en Champagne kun je weer leuker offroaden.
 
Midden Frankrijk (westelijke lus) heeft ook erg gave pasjes. De hoge kant van de Ardèche en de Auvergne zijn echt super! Bourgogne en Champagne kun je weer leuker offroaden.

Route heb ik inmiddels klaar... dat stuk zit er niet in. Maar veel andere leuke dingen.

We beginnen met de Colle del Nivolet.

full
 
Nu al smullen. Maak je een nieuw topic aan?

Gaat wel komen... eerste stukjes tekst heb ik al klaar over de voorbereiding.. maar ik zit nog te broeden op een titel.
Na, Kurven, Kehren en Kasseien (bekt lekker he... ik zie dat jij het zelfde stijltje ook had gebruikt)
Col du Pain et Vin
2 Girls, 2 Beemers, 1 Week
Le Serpentine dei Laghi ... ben ik nog wat zoekende naar de titel.

Aangezien er ook een een aantal Gorges in de route voorkomen dacht ik even aan not just Gorge(ou)s!
 
Laatst bewerkt:
Doodlopend maar wel gaaf... en ben benieuwd of er nog geen sneeuw ligt want er is al best wat gevallen.

We zullen het zien... sneeuw is inderdaad al gevallen, maar het kan ook best rap wegdooien.
Dit jaar lijkt het weer anders te zijn dan voorgaande jaren. Toch heeft Frankrijk vaak wel een mooie nazomer. Ben ooit in oktober rondgereden met de auto (wijn halen). Ruim 20 graden, prachtige kleuren.
 
Paar jaar terug had ik de laatste 2 weken van september en kwam ergens begin oktober weer terug in NL. Prachtig weer gehad, gewoon ruim 20+. Af en toe een laagje verse sneeuw op de passen maar dat was maar een klein beetje en zo weer weg. Voordeel, het is lekker rustig rond die tijd. Nadeel is dat het vroeg donker is en zodra de zon weg is wordt het koud.
 
Met 2* refugo om te overnachten...

Ja... Caro en ik zijn die sterretjes. *O*


@ Frazer... het is inderdaad mooi rustig op de passen, dat scheelt een heleboel.
De laatste jaren zijn we een week eerder gegaan en met stralend (heet) weer hebben we rondgereden. Elk jaar ook wel een keer een regenfrontje meegepikt, maar ook dat hoort erbij. Tot dusver hebben wij de sneeuw nog steeds net niet vers meegepikt.

Planningstechnisch kunnen we bijna niets anders vinden.. werk aan beiden zijden met deadlines en commitments maakt het lastig.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan