KTM 990 SuperDuke deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maandag weer teruggekomen uit Duitsland (Winterberg). Redelijk goed weer gehad,dus echt super rijden daar. Een groot circuit.

Nog gelasert met 30km/h te hard, 55€ :P
 
We gaan normaal deze maandag de "ultieme bochtenstage" doen op het circuit van Mettet, maar tot nu toe ziet het weerbericht er niet zo veelbelovend uit :/ , temeer omdat het al een dik uur rijden is tot daar.
Zullen maar hopen op een beetje beterschap op de weersvoorspellingen, zeker -O-
 
Vandaag eens mn aliexpress kentekenplaat houder gemonteerd. Zeker niet ontevreden! :) wel alle hakkitakki boutjes en moertjes vervangen voor RVS exemplaren, want dat ken ik intussen wel :+

qnmhhl.jpg


2s7e42v.jpg
 
Heb je een linkje? Wel een bijzondere lompe plaat onder de motor trouwens. Of valt die in het echt niet zo op?
 
Dat is denk ik het mooie van circuit rijden, je hoeft geen rekening te houden met tegenliggers en het zal in veel gevallen ook strak asfalt zijn kun je em ook makkelijker platleggen.

Voor navigatie gebruik ik sinds kort tomtom go mobile. Bevalt me heel erg goed en een van de weinige apps waarmee je met je tomtom mydrive account gpx route kan importeren en synchroniseren met de app op je android of Iphone.
Het is alleen niet gratis en het flitspalen bestand is niet compleet waardoor ik in een maand tijd ±700 euro aan 2 boetes open heb staan :(
Moet ik daarnaast nog weer flitsmeister gebruiken.
Tering ! Waar stonden ze ?
 
Bekend probleem met die KPH. ik heb mijn Leo's voldoende ver omhoog kunnen drukken zodat ze vrijkomen en ook de KP er tussen paste, maar ik had eerst ook een plaatje gemaakt zodat het geheel wat lager kwam te hangen. Zeg maar het het halfronde gedeelte dmv een plaat verlaagd.
 
Tering ! Waar stonden ze ?

1x bij Strijen en en 1x bij Brielle. Vooral die bij Brielle (tussen Tinte en Brielle) heb ik me uit laten dagen |( door een superstrak stukje asfalt met mooie snelle bochten.

@jensson in Duitsland kun je nog een keer te hard rijden :] zonder dat het echt pijn doet.
 
Laatst bewerkt:
1x bij Strijen en en 1x bij Brielle. Vooral die bij Brielle (tussen Tinte en Brielle) heb ik me uit laten dagen |( door een superstrak stukje asfalt met mooie snelle bochten.

@jensson in Duitsland kun je nog een keer te hard rijden :] zonder dat het echt pijn doet.

Dat stukje tinte Brielle kan ik me goed voorstellen :X mooi stukje
 
In 1x gaat het altijd hard met de bandjes, die van mij zit ook al op de slijtnokjes terwijl ik gehoopt had het t/m de meeting vol te houden.
 
gewoon de helft er vanaf halen :P

boeit het ook niet als je geflitst wordt :P

Ik had dus een collega die tijdens een tripje in Frankrijk zn kentekenplaat was kwijtgeraakt. Had toen ergens bij een garage een frans kenteken laten maken met zijn NL kenteken combinatie.

Zou je denken dat ie snel van de weg word gehaald. Maar nee hoor. Rijd gewoon vrolijk in de rondte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan