Het RS250 & RGV 250 topic: Valves are for toilets! Deel 11

Een aantal van jullie wisten het al: Na jaren zoeken is het dan eindelijk gelukt: Heb een voor zover ik kan beoordelen originele RGV250 LS gevonden en wel deze:

[afbeelding]

Vanmorgen om 04:45u. zat ik al in de auto en inmiddels staat hij bij mij. #34 is thuis gekomen daar waar hij hoort: Bij NR34 *O* .... has landed!

Bas, Erik en Paul, dank voor jullie tips!
En Mario bedankt voor je hulp :t

Gaaf man, van harte met j nieuwe aanwist!
veel plezier ermee
 

De race die ik zondag niet heb gereden B|
De eerste minuut is leuk. Authentieke kermiskoers.
Het is gefilmd op een aartsmoeilijk smal en snel rempunt (+190kmh). De lange dalende bocht "trekt" de motorfiets richting de hooibalen muur.


Hen daar zondagmiddag de laatste race (van jou klasse) ook gekeken op die plek en het geeft echt een ander idee van die bocht. Die ZXR en MuZ gingen als de brandweer. Was de eerste keer dat ik op dat evenement ben geweest, vond het echt fantastisch. De afgelopen jaren ben ik die periode meestal bij de Manx. Heb nog wel even gekeken bij die RS-en in het paddock. Stond jou RS zaterdagavond op een aanhangwagen?
 
Thanks! :]

Zag dat er volgend jaar een evenement met de Appies wordt gehouden. Wat ik me af vraag: Komen de RGV's wel eens bij elkaar? Eventueel in combinatie met de RG's?

Volgend jaar? Ok, wat is dat dan?
Morgen is pottendijk in Emmen, daar ga ik heen

Verder qua RGVs weet ik niet, als er wat is zou ik er graag naar toe gaan :)
 
Volgend jaar? Ok, wat is dat dan?
Morgen is pottendijk in Emmen, daar ga ik heen

Verder qua RGVs weet ik niet, als er wat is zou ik er graag naar toe gaan :)

Is een paar pagina's terug hier aangekondigd. Maar als je geen Appie hebt, dan heb je daar niet zoveel aan. Kwestie dus van met een paar man zelf organiseren via dit topic als we RGV's bij elkaar willen hebben.
 
Laatst bewerkt:
Is een paar pagina's terug hier aangekondigd. Maar als je geen Appie hebt, dan heb je daar niet zoveel aan. Kwestie dus van met een paar man zelf organiseren via dit topic als we RGV's bij elkaar willen hebben.

Ik ben zeker kippig want ik kan het niet terugvinden wel dat Pottendijk voor morgen .
 
Ik ben zeker kippig want ik kan het niet terugvinden wel dat Pottendijk voor morgen .

Ik ga wel even zoeken. Weet wel dat het in Arnhem is. Maar als RGV bezitter heb ik daar nog steeds niet veel aan. Discriminatie :Y
 
Volgend jaar? Ok, wat is dat dan?
Morgen is pottendijk in Emmen, daar ga ik heen

Verder qua RGVs weet ik niet, als er wat is zou ik er graag naar toe gaan :)
Is ieder jaar in april grote 2 takt dag in Moergestel brabant.
Daar staan wel een paar rs/rvs en rd enz.
Verder rijdt ik met men maat rond Eindhoven eel eens rond met de rgv /rs.
 
Gister op Pottendijk gereden, dat was erg leuk :) . Het was goed weer en lekker veel rijden.

Voor mij was het wel een beetje ver weg, zo'n 250 km, maar was echt de moeite waard!
Jan, Mike en Arie bedankt! :}
 
~
Gister op Pottendijk gereden, dat was erg leuk :) . Het was goed weer en lekker veel rijden.

Voor mij was het wel een beetje ver weg, zo'n 250 km, maar was echt de moeite waard!
Jan, Mike en Arie bedankt!


We waren ook verbaasd toen we hoorden waar je vandaan kwam. :}
Echte tweetaktliefhebber, en rijden en racen.
full
 
\
Gister op Pottendijk gereden, dat was erg leuk :) . Het was goed weer en lekker veel rijden.

Voor mij was het wel een beetje ver weg, zo'n 250 km, maar was echt de moeite waard!
Jan, Mike en Arie bedankt!


We waren ook verbaasd toen we hoorden waar je vandaan kwam. :}
Echte tweetaktliefhebber, en rijden en racen.
[afbeelding]
Zijn er ook filmpjes gemaakt gisteren? Lijkt me zo'n smal baantje om te rijden als ik die supermotards bezig zie op youbuis?

Grtz,fRank
 
Weet niet in hoeverre er hier nog mensen zijn die onderdelen hebben? En ook dat ze nieuw verkrijgbaar zijn met de daarbij behorende prijzen. Maar niet geschoten is altijd mis. Ik ben op zoek naar:

-Alle 4 de originele knipperlichtunits
-2 originele stuurgewichten
-Koppakking

Het gaat om de VJ22B. Voor zover ik het heb kunnen checken zou dat het M model zijn. Wie helpt me op weg?
 
Zijn er ook filmpjes gemaakt gisteren? Lijkt me zo'n smal baantje om te rijden als ik die supermotards bezig zie op youbuis?

Grtz,fRank~[/quote]


Ik zal even rondvragen. zag wel iig 1 camera
 
\
Gister op Pottendijk gereden, dat was erg leuk :) . Het was goed weer en lekker veel rijden.

Voor mij was het wel een beetje ver weg, zo'n 250 km, maar was echt de moeite waard!
Jan, Mike en Arie bedankt!


We waren ook verbaasd toen we hoorden waar je vandaan kwam. :}
Echte tweetaktliefhebber, en rijden en racen.
[afbeelding]

Hey coyo, leuk om een foto te zien :) . Het was echt gaaf! Tuurlijk is het geen Assen of Spa, maar voor mij maakte dat ook niet uit.

Hartstikke leuk om met 2takt liefhebbers een beetje rond te racen op een kartcircuit! *O*
 
Hey coyo, leuk om een foto te zien :) . Het was echt gaaf! Tuurlijk is het geen Assen of Spa, maar voor mij maakte dat ook niet uit.

Hartstikke leuk om met 2takt liefhebbers een beetje rond te racen op een kartcircuit! *O*
Zou je het zo nog een keer doen?
 
Hey coyo, leuk om een foto te zien :) . Het was echt gaaf! Tuurlijk is het geen Assen of Spa, maar voor mij maakte dat ook niet uit.

Hartstikke leuk om met 2takt liefhebbers een beetje rond te racen op een kartcircuit! *O*

Was inderdaad gezellig en leuk kennis te maken met iemand die zo enthousiast is! :]

Foto's door Mike gemaakt; https://photos.google.com/share/AF1...?key=Tjg1bVRfX1hQUWMyUEx2amV4UXBxUWJpc2tnTF9n

Foto's door mijzelf gemaakt; https://photos.google.com/share/AF1...?key=VzlJOE1hYjNHVmNPcl9lR1dsTHF3S0JvWHFqbHl3
 
Sinds kort heb ik de Jim Lomas uitlaten onder mijn RGV. De adapters werken alleen niet goed en lekken aan alle kanten. Hebben jullie deze ervaring ook?

En zo ja, hoe hebben jullie dat opgelost?

Nu is het wel een beetje link, aangezien er zo olie op je achter band kan komen ;(
 
Sinds kort heb ik de Jim Lomas uitlaten onder mijn RGV. De adapters werken alleen niet goed en lekken aan alle kanten. Hebben jullie deze ervaring ook?

En zo ja, hoe hebben jullie dat opgelost?

Nu is het wel een beetje link, aangezien er zo olie op je achter band kan komen ;(
Mijn oplossing is silecinen smeren houd redelijk veel tegen maar niet alles
 
Terug
Bovenaan Onderaan