KTM SuperDuke 990 meeting 23 september

gisteren gehoord dat ik de 23ste moet werken |(
Had er anders ook graag bij geweest, maar ik vrees dat het voor de volgende keer gaat zijn ;(
 
We kunnen mooi zonder DB killers meedoen aan de meeting neem ik aan? Hoe meer lawaai hoe beter of niet?
 
Het is aan ieder voor zich natuurlijk, maar ik ben het wel met Rob eens. We zijn al met een vrij grote groep en trekken al genoeg aandacht denk ik. Dit is helaas niet altijd positief, heb er zelf altijd Killers inzitten, dan maakt het spul alsnog herrie genoeg
 
Ik ben het met Rob en Neem eens. ik heb ingekorte DB-killers en een open filter en dat maakt herrie genoeg zeker als we ook nog flink het gas openzetten.
 
Jammer maar kan helaas niet mee. Vorig jaar was k erbij en t was een leuke rit met mooi weer.
Wens jullie een fijne rit 😎🏍🏍
 
Hoop wel dat het weer wat meer richting de zonnige kant op gaat... Met regen stap ik niet op...
 
Ik hou de weer app ook al in de gaten, het lijkt of de herfst echt begonnen is. Maar zoals bij alle voorspellingen zitten ze er tot op de dag soms behoorlijk naast. We houden het in de gaten, maar idd als het echt slecht weer wordt zal geen van ons er op stappen.

Misschien wordt het wel uitwijken naar oktober of zo.
 
Ziet er inderdaad uit als herfst momenteel, hopelijk krijgen we nog wat beter nazomer zonnig weer.

Over de DB killers, die heb ik helaas niet voor mijn uitlaten. Zal dus wel wat herrie maken helaas. Als men er bezwaar tegen heeft zal ik me moeten afmelden. No hard feelings, maar dan moet ik het wel even van te voren weten.

Heb overal al gezocht maar ik kan voor deze uitlaten niks vinden wat ik erin en eruit kan halen zonder al te veel gedoe. De fabrikant zelf maakt ze helaas niet. Voor die van jou, Nampus, heeft iemand ze custom gemaakt toch?
 
Laatst bewerkt:
Iedereen is welkom natuurlijk, met of zonder db-killers, maar als je ze hebt en ze er bewust uit haalt om zoveel mogelijk herrie te maken is het wat anders als ze totaal niet hebben.

Voor de fmf is niks kant en klaar te krijgen idd.
De killers in die van mij zijn volgens de vorige eigenaar door mille pajic gemaakt. Zal niet heel goedkoop zijn vrees ik.
 
Heren, ik moet me afmelden. Ik ben er helemaal ziek van. Mijn SDR is vannacht in Maastricht gestolen. Ik moet even bijkomen van de schrik, die klootzakken ook.... motor 3 voudig op slot gezet en nog is ie meegenomen.
 
Wtf! Dat is echt enorm k*t! Ben je verzekerd tegen diefstal?
Succes met de afhandeling! :/
 
Heren, ik moet me afmelden. Ik ben er helemaal ziek van. Mijn SDR is vannacht in Maastricht gestolen. Ik moet even bijkomen van de schrik, die klootzakken ook.... motor 3 voudig op slot gezet en nog is ie meegenomen.

Gvd weer een SDR minder :(

Sterkte ermee... hopelijk ben je goed verzekerd...
 
Noooh! Gestolen in Maastricht! Wat een ¥®$€®€®@#%

Hoop inderdaad dat je goed verzekerd bent, dat verzacht de pijn nogal.
 
Heren, ik moet me afmelden. Ik ben er helemaal ziek van. Mijn SDR is vannacht in Maastricht gestolen. Ik moet even bijkomen van de schrik, die klootzakken ook.... motor 3 voudig op slot gezet en nog is ie meegenomen.


Wat enorm kut! Blijft toch lastig om van andermans spullen af te blijven :( . Succes met de nasleep -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan