Help

Hallo1985

Rookie
7 sep 2017
24
4
Leeuwarden
Hallo dames en heren,

Ik zit met een probleem, en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Ik zou graag mijn motorrijbewijs willen halen, alleen mijn vrouw is erop tegen.
Nou wil ik het stiekem gaan doen, alleen zij beheert onze financiën.

Hebben jullie tips hoe ik dit financieel voor elkaar kan krijgen?

Ik hoop op jullie reacties,

Groeten :?
 
_O- _O-
ik kan me ook niet voorstellen dat het serieus is.. ;)

klinkt i.i.g als een liefdevolle en respectvolle relatie.. :t
 
Gewoon de zolder verhuren aan een lekker blond wijf, en zorgen dat je vrouw haar niet ziet, van dat geld kan je dan weer je rijbewijs halen......
 
En als dit serieus is (wat mij sterk lijkt) je vakantie geld contant vragen aan je werkgever


Maar feit blijft dan dat Je niet te vertrouwen bent tov haar, en ze jouw je plezier onthoud......


Vraag bij de huisarts om therapie dus ;)
 
Ik blijf het lastig vinden, ik snap haar wel omdat wij 3 kleine kinderen hebben.
Alleen zij snapt mijn gevoel niet op dat gebied.

Ik heb haar beloofd om ten alle tijden rustig te gaan tijden, maar het werkt niet.

Ik wacht geduldig af..
 
Hallo dames en heren,

Ik zit met een probleem, en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Ik zou graag mijn motorrijbewijs willen halen, alleen mijn vrouw is erop tegen.
Nou wil ik het stiekem gaan doen, alleen zij beheert onze financiën.

Hebben jullie tips hoe ik dit financieel voor elkaar kan krijgen?

Ik hoop op jullie reacties,

Groeten :?

Nee, als je al zo ver heen bent dat je zelf niet bij je financien kan, en je vrouw niet de baas bent verdien je het niet om motor te rijden.
 
Er rijden genoeg papa's en mama's rond. Heus niet iedereen op een motor is kindloos.

Daarnaast moet je elkaars geluk niet beperken. Ik denk dat je beter eerst met haar naar een psycholoog ofzo kan gaan zodat jullie met professionele hulp over zaken kunnen praten waardoor je elkaar omhoog lift in het leven in plaats van elkaar tegen te houden gelukkig te zijn. En anders liever gelukkig alleen dan ongelukkig samen!

Zij zou zichzelf af moeten vragen of ze er goed aan doet haar man te beperken in zijn geluk waardoor zij met een ongelukkige vent zit opgescheept.

Stiekem gedoe is het begin van het einde.
 
Laatst bewerkt:
Zo 1 had ik ook
Was er ook optegen dat ik motor ging rijden.
Ik heb haar buiten de deur gezet en de motor binnen :)

En daarna een vrouw ontmoet die het motorrijden erg leuk vindt zelfs nu wij drie kinderen hebben.

Maar jij hebt dit in een verkeerde volgorde gedaan hahaha
 
Relatie is perfect, alleen zij is bezorgd om het feit dat een motor rijder zo kwetsbaar is.


Daar is de rijles ook voor? dat je naast het leren hoe je je voertuig moet besturen ook leert hoe je je in het verkeer veiliger verplaatst?

Lijkt mij dat je met de verkeerde argumenten komt.....
En je kan altijd nog de VRO's erbij halen?

Als ze al bezorgd is over je kwetsbaarheid op de motor dan mag jij zeker ook niet fietsen? ("net zo kwetsbaar" op de weg)
 
Heb je warme handen? Dan kan je misschien kan je achter het station wat bij verdienen met handwerk bij gewillige mannen?

Je zou ook een krantenwijk kunnen nemen, maar dan gaat het lessen wel wat langzamer.
 
Ik blijf het lastig vinden, ik snap haar wel omdat wij 3 kleine kinderen hebben.
Alleen zij snapt mijn gevoel niet op dat gebied.

Ik heb haar beloofd om ten alle tijden rustig te gaan tijden, maar het werkt niet.

Ik wacht geduldig af..
Tja je kunt rustig rijden wat je wilt, als een koekblikker je over het hoofd ziet dan heb je daar niks aan.
 
Misschien heeft ze wel gewoon gelijk. })

Iets achter elkaars rug om doen is nooit een goede keuze. Daarnaast is er idd een zeker risico verbonden aan het motorrijden. Dit is een risico dat er altijd zal zijn maar als je alle risico's wilt uitsluiten in het leven kan je beter direct tussen 6 planken gaan liggen want dan heb je geen leven.

Je kunt ook proberen haar geïnteresseerd te krijgen in motoren. Het risico is dan alleen wel dat je het budget voor motorrijden samen moet delen. |(

De andere kant is dan wel weer dat samen rijden weer een stuk leuker is. :]

Bij mij wilde zij nooit zelf rijden tot dat mijn middelste nu bezig is met het halen van een rijbewijs. Nu gaat ze ook beginnen het komende voorjaar. *O*
 
Jezus, wat een kortzichtige gedachten lees ik hier soms.
'Je vrouw de deur uit' - alsof je dat zo makkelijk doet met 3 kleine kinderen.
Toetsenbordridders volgens mij...

@TS: misschien kun je haar vragen waarom ze niet wil dat je motor gaat rijden.
Maar iets stiekem doen vind ik niet de volwassen reactie.

En als dit (topic) niet serieus is bedoeld, ook goed.
Voeding voor de trol dan maar...
 
Nou wil ik het stiekem gaan doen, alleen zij beheert onze financiën.

Nagellak remover schijnt goed te helpen om van plak af te komen. Je zit volgens mij helemaal onder.


Overigens keken ze me op het werk raar aan toen ik het bier en de chips pakte, maar toen ik dit topic liet zien hadden ze door dat het inderdaad een vroege vrijdag is.
 
Vrouw meteen de deur uit en 3 kinderen achterlaten is zeker geen optie.
Ik hoopte op bepaalde ideeën van jullie ipv je gezin achterlaten.

Geduld is een schone zaak zeggen, ipv geduld totdat je ballen krijgt.

Ik bedank diegene die serieuze antwoorden hebben gegeven,
En ik blijf het met haar hierover hebben..

Thanks
 
Terug
Bovenaan Onderaan