Ride Report: Trollen, Trekkershutten, Terrorvissen

Ik heb je verhalen met veel plezier gelezen, bedankt voor het schrijven!

Krijg ook zin om zoiets te proberen, maar ik heb eigenlijk nog nooit offroad gereden met m'n XTZ (alleen wat trial op een licht fietsje) dus ik zou het offroad rijden echt nog niet durven. Ik hou het eerst nog maar bij slechte wegen en gravel paden ;)
 
Ik heb je verhalen met veel plezier gelezen, bedankt voor het schrijven!

Krijg ook zin om zoiets te proberen, maar ik heb eigenlijk nog nooit offroad gereden met m'n XTZ (alleen wat trial op een licht fietsje) dus ik zou het offroad rijden echt nog niet durven. Ik hou het eerst nog maar bij slechte wegen en gravel paden ;)

Over een aantal weken is er een MF-allroad rit, dat is wellicht een mooi begin?
 
Altijd lastig om van al die gave beelden de juiste te nemen. Een pakkend filmpje moet niet veel langer zijn dan 5 minuten. Onderstaand geeft hopelijk een mooie impressie.

Enne, niet te serieus nemen die "frenchfries productie maatschappij" 😊🤡


Veel kijkplezier, hoop dat t bevalt.

Groet!
 
Bedankt voor het leuke en beeldende verslag, met plezier gelezen, en ik zal het ongetwijfeld bij de winterdag nog wel een keer doorlezen.

Dat zo'n lel zwaar is om op te rapen.. zeker waar.. toch wel een dingetje.


.... over anderhalve week stap ik op en hoop redelijk weer te hebben.
Samen met SupertheMutzz richting Zuiden.

Het Noorden heb ik tot dusver niet aangedaan, maar het gaat er zeker van komen.
 
Bedankt voor het leuke en beeldende verslag, met plezier gelezen, en ik zal het ongetwijfeld bij de winterdag nog wel een keer doorlezen.

Dat zo'n lel zwaar is om op te rapen.. zeker waar.. toch wel een dingetje.


.... over anderhalve week stap ik op en hoop redelijk weer te hebben.
Samen met SupertheMutzz richting Zuiden.

Het Noorden heb ik tot dusver niet aangedaan, maar het gaat er zeker van komen.

Dank en Graag gedaan, en jullie veel plezier in t zuiden! :]
 
Altijd lastig om van al die gave beelden de juiste te nemen. Een pakkend filmpje moet niet veel langer zijn dan 5 minuten. Onderstaand geeft hopelijk een mooie impressie.

Enne, niet te serieus nemen die "frenchfries productie maatschappij" 😊🤡


Veel kijkplezier, hoop dat t bevalt.

Groet!

Kan ik van genieten!! Meteen even de rest van jou filmpjes bekeken :]
 
Mooi filmpje! Net even van genoten terwijl ik zeiknat en verkleumd in een IJslands wegrestaurant een burger en een berg Frenchfries zat weg te werken. Wat is reizen toch mooi!
 
Mooi filmpje! Net even van genoten terwijl ik zeiknat en verkleumd in een IJslands wegrestaurant een burger en een berg Frenchfries zat weg te werken. Wat is reizen toch mooi!

Die ijslandse Frenchfries dien je ook eerst voor te bakken in een geiser, heb ik me laten vertellen. :-)

Veel plezier daar nog! Is het uit te houden met die kou?
 
Veel plezier daar nog! Is het uit te houden met die kou?

Tot nu toe was het goed te doen maar vandaag was effe afzien. 5 graden en een ijzig koude wind. Was dik ingepakt, kreeg ik nog geen kwartier na vertrek een gletsjerrivier die tot over mijn knieen kwam. Dan heb je de rest van de dag natte en ijskoude voeten en de rest van je lijf volgt dan vanzelf. Gelukkig lag er op de camping en heet bad en sauna te wachten. Nu is de wind gaan liggen en wat mij betreft mag dat zo blijven! Maar verder ist genieten hoor!
 
Tot nu toe was het goed te doen maar vandaag was effe afzien. 5 graden en een ijzig koude wind. Was dik ingepakt, kreeg ik nog geen kwartier na vertrek een gletsjerrivier die tot over mijn knieen kwam. Dan heb je de rest van de dag natte en ijskoude voeten en de rest van je lijf volgt dan vanzelf. Gelukkig lag er op de camping en heet bad en sauna te wachten. Nu is de wind gaan liggen en wat mij betreft mag dat zo blijven! Maar verder ist genieten hoor!

We zijn natuurlijk allen benieuwd naar het beeldmateriaal.
 
Dit filmpje dat hier ook op het forum was gepost vond ik bijzonder de moeite waard... het is niet van mij, maar ik zocht het ter inspiratie laatst weer eens op. (was wel even zoeken).

 
Laatst bewerkt:
We zijn natuurlijk allen benieuwd naar het beeldmateriaal.

Van de sauna? :+

Beeldmateriaal komt er zeker, alleen met een smartfoon van net na de oorlog wordt het niks om dat zoals jij onderweg al te doen, dan heb ik geen tijd meer over om te rijden... Ik heb al wat plaatjes in het Tenere topic gezet, maar zal jou topic daar verder niet mee vervuilen.
 
Dit filmpje dat hier ook op het forum was gepost vond ik bijzonder de moeite waard... het is niet van mij, maar ik zocht het ter inspiratie laatst weer eens op. (was wel even zoeken).

Gaaf gemonteerd. Volgens mij moet ik ook maar eens van Moviemaker afstappen.
 
Mooie trip en sappig beschreven.

Volgende ker meer GoreTex mee :Y

Zelfs de beste goretex was hier niet tegen opgewassen. Het waren meerdere buien op 1 dag. En tussen de buien door regende het zachtjes, incl mist en laaghangende bewolking (8-15 graden). 😊
 
Gaaf verslag, leuk gefilmd en top ge-edit! Is dit allemaal gefilmd met een GoPro/action-cam? Welk edit-programma gebruik je als ik vragen mag?
 
Gaaf verslag, leuk gefilmd en top ge-edit! Is dit allemaal gefilmd met een GoPro/action-cam? Welk edit-programma gebruik je als ik vragen mag?

Alles met de GoPro en sommige delen met de foto camera op een klein statiefje. "Edit" programma: iMovie :) Dus vandaar de weinig profi montage. Maar filmpe geeft wel een mooie indruk van hoe het was. Ik heb nog veel meer beeldmateriaal, maar een jijbuis film langer dan 5 minuten is vaak slaapverwekkend. Dus heb geprobeerd een aantal leuke momenten eruit te halen.
 
Zelfs de beste goretex was hier niet tegen opgewassen. Het waren meerdere buien op 1 dag. En tussen de buien door regende het zachtjes, incl mist en laaghangende bewolking (8-15 graden). 😊

Ik ken het ...

800.jpg


800.jpg


IMG_1328.JPG


Oost Europa Rally; zeikweer afgewisseld met pisweer. De foto's zijn genomen toen het ff droog was...

Hoewel het pak niet 100% lekvrij was, was ik niet nat tot op de bilnaad...

GoreTex voering in pak en laarzen
 
Terug
Bovenaan Onderaan